Vecii vecilor.Amin!

Standard

Atata treaba am ca apelez iar la biletele!

Stau si ma intreb de ce i se spune locului din cimitir „loc de veci”. „Vecii” astia probabil ca sunt sinonimi cu vesnicia, nu? Pai si cine naiba sade o vesnicie in cimitir? ca in sapte ani ramane numai carcasa goala si hainele chinezesti alea supraelastice si ne-biodegradabile… De ce nu-i spune loc de „campare prelungita” sau „loc de reintegrare in natura”? De veci suna prea pompos, prea vrem sa ne fudulim cu o vesnicie care nu ni se cuvine. Sa admitem totusi ca vom primi o repartitie pentru vesnicie dupa judecata de Apoi. Dar ea n-o sa fie in cimitir, aia e numai o etapa, cea a excursiei in subteran. Apoi, in functie de calificativul luat la evaluarea finala, o luam spre placuta monotonie a Raiului sau spre vacarmul incandescent al Iadului. Ala e loc de veci, nene!

N-am auzit pe nimeni sa caute la mica publicitate un loc de veci adevarat pentru odihna vesnica nu pentru stadiu de ingrasamant organic.   Noroc cu mine si cu  AnaMaria care deja ne-am facut repartitia pe cazane, eu pe 5 si ea pe 4 ca sa nu facem jacuzzi la comun si nici sa nu ne amestecam aromele!🙂 In rest toti vand sau cumpara vreo 2 metrii cubi de pamant pe care sa sadeasca niste panselute si niste ochiul-boului(asta daca boul care sade ingropat si viseaza vesnicia nu era cumva chior!…)

Asa ca eu zic ca mai corect ar fi sa se numeasca „loc de beci”! Nu?🙂

16 responses »

  1. Cum eu lucrez cu foc și smoală, în iad cred c-aș fi bun de șef de cazan! Dar dacă soarta m-ar trimite-n rai, eu ce aș fi? Aprinzător de facle pe cerul vieții? Sau stingătorul de lumini, acel ce lasă totu-n întuneric?
    M-ai pus la grele încercări de gânduri! Și fără de răspuns eu am rămas!

    • Toate cimitirele ar trebui sa fie vesele, ca doar de-aia se zice „loc de odihna, de unde a disparut intristarea si suspinul”.Plus ca stramosii nostri daci insoteau mortul cu rasete si veselie sa nu-i calatoreasca sufletul suparat.🙂

  2. Da’ o stiam ca stai la casa cu curte , ai nevoie si de loc de gradinuta la cimitir?😛 Ca poti cultiva panselutele alea pe orice pamant…E adevarat , clar , ca pe pamantul de la locul de veci panselutele cresc boboloase si carnoase , ca deh! , e cu ingrasamant natural si daca dedesupt e si o muiere ca mine care are osanza sa dea si la vecini , iti dai seama ce specimene de flori rasar?Ca le vor numi specie noua…😆 , sper sa le dea si numele meu in denumirea latina.
    Doamne ce morbida pot fi….numai tu esti de vina , cu postarea asta…. 😀😀😀 Hai ca m-am mai inveselit nitel , ca avusesem neshte draci in mineee…cre’ ca erau aia de intretin focul sub cazanul meu….ca am stat 3 ore la cardiolog sa fac programare la fi-mea…sistemul sanitar merge ca uns… 😛 (persoanele de fata se exclud , da? )
    Fata draga , io am zis si ceilalti ai mei au ras de mine,da’-s prosti ei , nu eu,ca io nu am glumit…am zis clar , ca las cu limba de moarte sa ma incinereze.Si daca e greu cu programarea la cuptor , sa ma doneze la facultatea de medicina , in scop de cercetare sau studiu studentilor….si scapa si ai mei de cheltuiala….da’ cica eu sunt nebuna! Zi si tu…vreau sa le fac un bine si ei zic ca-s nebuna! Asa cevaaa….😆

    • Eu sunt intru totul de acord cu tine! Nu suport ideea sa-mi iasa vermi pe nas si sa ma lichefiez urat mirositor. Dar daca noi am face flori intr-o zi sigur am face macar regina-noptii sau floarea-pasunii, nu panselute amarate! :))
      CAt despre sistemul sanitar…da, merge ca uns, depinde cine si cu ce valoare il unge! Lasa ca ma duc eu sambata, pe 2, la Bucuresti sa fac miting, sa fac ordine in sistem!

  3. La mine in sat pe timpul bunicului meu mortii se inmormantau in gradina casei lor, dupa aceea au facut cimitir, dar sant multe localitati inca de munte unde nu exista cimitir si se inmormanteaza in gradina casei mortii, pentru ei este si o mandrie, ca omul ramane acasa nu e dus departe de locul unde a locuit !

Lasă un răspuns

