Legile divine

Standard

E weekend, e vreme frumoasa afara, e sarbatoare… Stiu ca nu prea stati pe net si va bucurati de ultimele straluciri ale toamnei. Totusi, daca v-ati incarcat plamanii cu aer curat, stomacul cu mancaruri bune si ficatul cu toxine lasati o clipa si sufletul sa se bucure. Si mintea sa cunoasca.

Cat mi-am vanturat si eu ozonul prin alveole si scrumbia prin papilele gustative am gasit si ceva frumos si educativ. Am cerut Monicai permisiune sa dau mai departe. Asa ca va las sa chibzuiti atent la Legile Divine!

Weekend linistit va doresc cu armonie si iubire.Si daca mai e loc si cu putina divinitate…

multumire

9 responses »

Lasă un răspuns

