O alta oda lui Dorel

Standard

S-a nascut sa fie star -chiar si unul detestat

Tara toata il aplauda, zilnic e la palme luat.

Ar putea sa fie-un geniu de-ar avea macar opt clase

Da-n gimnaziu fu anemic si la mate il picase.

*

Ar putea sa fie actor cum crucis priveste-n zari

Cum incrunta din sprancene si-si cotrobaie prin nari

Si cum suge-o scobitoare pomenind un mort si-un sfant

Juri ca e James Bond, mai frate, cand avea varsat de vant!

*

Daca-i soare sta-n tufisuri. Daca ploua doarme-n cort.

Saci in spate nu prea cara ca-i e teama de-un avort.

Cu o mana-nvarte sapa, uneori si-un tarnacop

Caci cealalta-i ocupata sticlei sa nu-i puna dop.

*

Vrei o groapa? Ia un crater! Vrei un sant? Ia un transeu!

Ce sa ma mai oprim cazmaua, ca-i pacat de Dumnezeu!

I-a iesit o teava-n cale, o conducta magistrala?

C-un buldozer ii aplica o pedeapsa capitala…

*

Daca intr-o zi la stiri nu-si arata mandru treaba

Trist si beat se culca seara, parca a trait degeaba.

Daca nu-l vedem trei zile scotocim chiar si prin spam

El e mai prezent ca mira si ca sigla de program.

*

Acu, de-a murit Pacala, daca Bula dus a fost,

Bin’ ca s-a nascut Dorel, sa avem si noi un prost!

Prost, da’ prost cu un scop nobil: daca el n-ar tot surpa

N-am avea santiere-n tara. Ca ce naiba-ar repara?

*

Scris-am aste versuri schioape de adolescent naiv

S-am si eu Dorelul meu, unul mai…hipotensiv!

Fiindca Dan cel sugubat mi-a dat foc la neuroni

 Eu de azi i-oi zice frate! Chiar de nu suntem masoni.🙂

22 responses »

  1. Nu mi-am văzut capul de treabă …👿 Așa că abia de ajunsăi și io amu să văd nu doar minunăție de odă ci și acceptarea înfrățirii noastre. Doar că acum, că e aproape ștampilată și parafată să îmi explici și mie despre ce e vorba în propoziție… Ce e și cu ce se mănâncă o soră mai mare… Îmi spui ce trebuie să fac și zău că fac, că doar mă știi cuminte și ascultător…😳👿

    • Ma, eu sora mai mare am mai fost da’ frate n-am mai avut asa ca nu prea stiu care-i regulamentul.🙂 Dar invatam din mers, totul e sa nu certam pe jucarii si sa nu mananci tu toata ciocolata! Bine ca nu suntem frati de manastire sau de nu stiu ce biserica adventista ca acolo ne cerau zeciuiala si m-a „insfertit” destul guvernul Boc, nu prea ma simt darnica!

      • Bine așa. În ciuda aparențelor, încă sunt educabil. Știu că ești rezonabilă așe că griji prea mari nu-mi fac.😛

  2. Pingback: Balada unui greier…orb | BLOG D'AGATHA

Lasă un răspuns

