Noiembrie la mare

Standard

In weekend am fost la mare. Logic, ca nu era sa ma-nghesui in august cu toti nehalitii de soare si de ultraviolete! Ce, nu-i aceeasi mare si-n noiembrie?eu am piele fina , nu suport bronzul. Doar argintul si, ocazional, aurul (numai pe podium ca de altfel nu-l port deloc, il consider malefic)…

Am fost la cheful de pensionare al lui Nashu’. Dar despre asta va povestesc altadata, stati sa-mi diger bine toate impresiile. Va spun ca Nashu-i bine, sanatos si dupa circumferinta burtii o sa am un nashic mai mic; probabil prin cezariana ca nu cred sa poata naste normal, e prea agitat de fel si la gabaritul lui nu se incumeta nimeni sa-l tina imobilizat pe masa…

Alta constatare voiam sa va impartasesc: despre autostrazile din Romania. Avem, zau ca avem, le-am vazut cu ochii mei pe primele trei. Nefiind sofer nu ma pot lansa in aprecieri la adresa carosabilului sau semnalizarilor; banuiesc ca traficul se face lin de-am putut sa dorm asa de bine pe bancheta din parte. Chiar ma gandeam ca, uite, am descoperit leacul insomniilor: trebuie sa ma plimbe cineva cu 130/km la ora si adorm imediat! Din pacate patul meu din dormitor nu prinde asa viteza, e model mai vechi…

wc-im_lovin_it-300x213Am facut in schimb inspectia tuturor grupurilor sanitare de pe Autostrada Soarelui. Ca pe A3 nu-i niciunul, de fapt nu-i nici o parcare; toate sunt semnalizate si presemnalizate cu 3000 de metrii inainte dar cand ajungi in dreptul lor…tzeapa! Sunt blocate cu parapeti! Dar cele de pe A2 sunt chiar ok., unele sunt si parfumate si au apa calda. Sa te tot pipilesti, nenica! Fara sa-ti intre maracinii in fund, fara sa ai grija in ce calci, fara sa-ti tii izmenele cu o mana si cu cealalta sa-i saluti pe TIR-isti…bravo, nenea Sova, asta cu WCurile ti-a iesit, mai ai de facut cateva sute de kilometrii de autostrazi si sa le tii pe-astea deszapezite si cred ca o sa te re-evaluez!

De dus m-am dus cu vezica pe supra-plin de-asta am vizitat atatea obiective turistice.Deja cam intrasem la idei ca am probleme cu prostata da’ pe urma mi-am amintit ca tata e doar mort, nu si prost…La intoarcere i-am inspectat doar pe aia de la OMV dar n-am fost prea multumita, n-aveau si ei un amarat de cuier pe usa toaletei, a trebuit sa-mi iau pozitia de Statuia Libertatii cu poseta atarnata pe un cot. Cam rusinica, la cat costa o cafea acolo puteau sa puna si ei niste cuie indoite macar. Si cand a mai oprit un autocar de pasageri spre Bucuresti s-a facut o coada de ziceai ca se impart ajutoare de la UE pentru saraci. Deci tot la toaleta autostrazii am apelat.Care toaleta era pazita, precum un Cerber, de un maidanez mic, obez si fara un ochi dar foarte dornic de socializare.

Cam asta v-am povestit azi despre excursia pe litoral. Despre rasarituri romantice, saramuri , sticle de vin sparte si degete taiate in numarul viitor.Unde o sa-i dau si galci lu’ Nashu’ ca n-a facut ciocolata de casa asa ca mi-am cumparat de la cofetarie.🙂

27 responses »

  1. Bre soro, tăti buni șî frumoase da să știi că budele alea nu Șova le-o făcut, bre. Și vorbește mai încet, burghezoaico care ești, că te-aud ăștia și io trece vreunuia prin cap să impoziteze tot ce depășește mai mult de o „oprire” pe autostradă.👿

    • Cam ai dreptate, ca ce e de capacitate cilindrica mare se considera obiect de lux si se impoziteaza progresiv! Eu o sa le dau cota-parte din productie.🙂
      Stiu ca nu Sova a ctitorit budele dar cred ca i-ar sta bine pe frontispiciu.🙂

  2. Ete asa….Brava la tine! Numai oamenii destepti racesc vara si merg in Noiembrie la mare , pai nu?😀
    Adelina draga , zi multumesc ca ai avut un face pisu….ca nush cum te descurcai la margine sosea😛

  3. Ca ai mers la mare in noiembrie nu este de mirare . Cum ar fi sa mearga o femeie cu prostata la mare, vara? Asta ma duce cu gandul la baba ajunsa ministru de razboi. Faina descrierea drumului pe autostrada. Esti buna bre!
    Nu mi-am permis sa iti zic Doamna pentru ca nu esti inca definita sau poate esti ,,unisex,,

    • Cred ca o baba ar fi cel mai bun ministru de razboi; ar motzaii intre batalii si ar decreta pacea ca sa-si poata savura ceaiul in liniste si ar anula toate operatiunile militare pe durata serialului cu Suleyman.🙂 Asa e, sunt buna, am un suflet caritabil si nu-s neagra in cerul gurii. Dar calcata pe bataturi reactionez urat, mi se intampla chiar sa uit ca sunt o doamna.
      Multumesc pentru vizita.

    • Mai original decat sa vorbesti despre budele de pe autostrada cred ca nici nu se putea! :)Eu am ras gandindu-ma cum e in varf de sezon cand merg masinile bara la bara spre litoral si te taie o nevoie urgenta si esti depaaarte de parcarea cu wc!🙂

  4. Eu ii sustin din toata inima pe aia care au blocat refugiile de pe A3. Se uita lumea dupa toalete si rateaza bunatate de autostrazi. Cum naiba sa le vada lumea, daca toti se gandesc numai la bude?!?… Autostrazile exista, dar nu le vedem noi – un alt motiv fiind si comoditatea care ne spune ca e mai simplu sa dam vina pe guvern, decat sa ne concentram oleaca…

    Ideea ar fi ca data viitoare sa incerci sa nu mai pleci la drum cu indicatorul la prea-plin… Dintr-o chestie dintr-asta, Doamne fereste!, poti sa ratezi si marea!

    • Asta am vrut si eu sa evidentiez: avem, mai, autostrazi, ce sunteti asa carcotasi!Uite, eu m-am concentrat si le-am vazut! cu bude cu tot… As putea fi ghid intr-un traseu turistic al bautorilor de bere.🙂

    • Stiam ca femeile prefera mare in toate anotimpurile. Acum o sa fie coada de mici. Si pe mine grupurile astea sanitare ma lasa rece Dar imi creaza si emotzii Daca imi scot perfuzia risca sa raman vesnic rece

      • A, era o problema de ,,a,, marea este frumoasa si seducatoare. De ceva vreme si eu o vad doar iarna si asta nu pentru ca nu imi place plaja. Pe plaja iarna este penibil in privinta budelor dar este romantic. Imi place sa ma plimb pe faleza de la cazino si pe digul din port. Sambata si duminica vin sa salute marea toti cei care au un dor pe ea Este interesant sa asculti povestile de acolo sau sa invit o doamna la ON PLONGE si sa-i ascult povestea

  5. Pingback: Înfiinţez o rubrică duminicală permanentă, "Recomandările săptămânii”.

  6. Asa, pe-o fuga, ar merge marea in orice luna. Dar nu vad ce e de facut acolo. Adevarul e ca m-am dus doar cu trenul. Deci n-am avut experiente cu toaletele…🙂

Lasă un răspuns

