Trancaneli ticluite

Standard

litera-tTrece timpul! Tampit trece trupul topindu-l.Templier trudind tot tencuind templul…

Tiptil traversez tocitele trepte, tocitul trotuar. Tresar trezind trecutul.Tic-tac, tic-tac! Tac?…

Trubadurul tuberculos tuseste . Tanti Tudora tropaie-un tango. Trupu-n tanga trepideaza. Toti trecatorii transpira. Talent total! Tembelism total? Tam-tam toboseresc. Tambalau , tiribombe, trepadusi.Taxe tiparite-n timbre. Trepanari tocite-n tample. Tampe…

Trenurile trec Tamisa.Tuu-tuuu!… Tu? Taci? Trancani? ‘te-n traznet, Tiriplici!🙂

Am vazut la altii cum se joaca cu literele si am incercat si eu. Timid. Tembel? Tolstoi?Tzara? Da, da…🙂

22 responses »

  1. Nu te dezminți, fatăăă … și bine faci !😆
    Aș vrea să-mi fii martoră la un proces de furt chiar dacă aș risca la final să fiu condamnat pentru genocid. Măcar m-aș distra pe cinste în timpul procesului…😛

  2. Dicţie fără cusur cu Adelina. Acum, exerciţii de dicţie cu litera „t”. Şi dintr-o dată mi-e greu să pronunţ titiridvitura titiridvei tidvei. Să ne mai trăncăneşti şi-alte trăncănituri că-s tare ticluite.🙂

Lasă un răspuns

