Voua!

Standard

Vorba buna nu strica dintii.

Ete ca se facu joi si trebuie sa ma tin de multumiri!Daca stiam ca-i asa complicat cu multumirile astea o lasam balta de la inceput. Sunt abia la a treia editie si deja sunt in pana de idei. Nu ca n-as gasi cui sa-i dau un „saru-mana”sau sa-i zic un mersi ca sa dovedesc ca as putea fi si francofona daca n-as fi asa inversunata impotriva ideii de latinitate. As putea sa-i multumesc lui Columb ca mi-a adus cafeaua, lui Edison ca m-a scutit de opait sau lumanare sau nemtilor care ni l-au dat pe Carol I, ultimul sef de stat care a facut ceva bun pentru tarisoara asta.

As putea multumii si firmei de salubrizare care imi ia saptamanal gunoiul de la poarta sau baiatului de la pizzerie care face cea mai buna pizza din oras dar cum pentru astea platesc cred ca nu mai e nevoie de multumiri…

Sau mi-as putea indrepta multumirile catre cei din familie pentru stoicismul de care dau dovada suportandu-ma de atatia ani dar si fata de ei prefer sa ma revansez c-o ciorba de perisoare si o placinta cu branza. Ca cica dragostea trece prin stomac…

Deci cui sa multumesc eu azi pentru ceva bun, placut sufletului si facut dezinteresat? Brusc m-a palit o revelatie (cam in acelasi timp cu o foame dar e trecut de miezul noptii asa ca ma abtin…) Nimeni nu-i mai indreptatit sa primeasca prinosul meu de multumire decat voi, cei care mi-ati daruit din timpul si gandurile voastre, care mi-ati ascultat si jelaniile si dilemele (uneori si trilemele) , m-ati sfatuit cand eram la ananghie, m-ati incurajat sa contiunui cand ma gandeam sa renunt si m-ati facut sa ma simt importanta pentru fiecare minut din viata voastra pe care l-ati risipit pentru mine!

Unii, in real, mi-au zis ca vorbesc cam mult; voi mi-ati zis sa nu tac. Altii m-au facut sa ma incrunt si sa suspin; voi mi-ati spus sa zambesc in continuare.S-au gasit destui sa-mi intoarca spatele; voi m-ati primit langa voi si mi-ati dat un sentiment de mandrie si de apartenenta , ca un blazon de membru al unui grup select. Pentru toate astea va multumesc, dragi cititori ai blogului meu! Chiar si tie, Gheorgica, care azi mi-ai luat la puricat blogul de la inceputuri, lucru pe care eu nu l-am reusit niciodata! :))

multumesc

 

 

 

49 de răspunsuri »

  1. La câtă „logoree” ai pe blog, sunt tentat sa cred că cei din real au dreptate. Dar îmi place atitudinea ta, așa că primesc mulțumirile pe care le și întorc, ba chiar cu surplus, căci mi-aduci zâmbetul pe buze chiar și dacă sunt supărat! Mulțumesc!

  2. Mă simt cu musca pe căciulă, Adelină! Nu plec de-aci până nu-ți mulțumesc pentru că mi-ai mulțumit! Altminteri m-aș pricopsi c-un coșmar provocat de pârdalnica-mi Conștiință… 😉

  3. Mulţumesc şi eu 🙂 Şi nu doar pe principiul reciprocităţii 😛
    Danke sau dacă vrei, Cпасибо (ca să nu mă acuzi de francofonie ori partizanat latin) pentru minutele de lectură, hazoasă, savuroasă, uneori mai tristă ori chiar revoltată, pe care mi le oferi de vreun an încoace, de când bântui şi eu blogosfera (pfff ce nu-mi place termenul, da’ nu’s cum altfel să-i zic). Dacă tot ai pomenit de dileme şi trileme, tre’ să-ţi spun că, de la o vreme (de când am conversat cu dracu’) 🙄 mă atrag irezistibil pentagramele, pardon, pentalemele, voiam să zic 😯

  4. Eu îi mulțumesc lui Bursucel fiindcă ți-a mulțumit pentru că ne mulțumești. Și tot lui Bursucel îi mulțumesc fiindcă mi-a făcut rost de Gheorgică pentru care îți mulțumesc și ție, Adelină, că nu mi-ai „mulțumit” că de la mine a ajuns la tine. 😆 Complicat ??? 🙄

    • Se pare ca Gheorgica e mai rau ca virusul de gripa aviara (ca tot e el zburatoare!), cum il iei cum il dai mai departe! 🙂 Cat timp nu ne face sa ne curga nasul, sa ne manance pielea si sa ne dea crampe e bine venit. (Gheorgica, am glumit, nu te zburli!)
      Inca odata multumesc pentru provocari! 🙂

  5. Adelina, mulţumesc! Daaar… eu sînt ca ţiganu’ căruia dacă i-ai dat toată săptămîna, da’ nu-i dai şi sîmbătă, restul nu se pune….Revin. Pe lîngă zîmbetul pe care mi-l asiguri de fiecare dată, trebuie să-mi spui şi secretul. Cum faci asta? 🙂

    • Secretul? Pai daca vreau sa scriu ceva dramatic si lacrimogen imi prind mai intai un deget in usa; daca vreau sa iasa cu zambete si buna-dispozitie intai ma gadil cu un fulg pe la nas.De obicei stranut . Si scriu! 🙂
      Multumesc,(d) racusor!

  6. Adelino, ce-ai făcut? Ar fi fost bine să ne mulţumeşti fiecăruia, pe rând. Aveai material de mulţumit p-un an, acu’ l-ai prăpădit. 😀 Apoi, draga mea, primeşte şi tu de la mine mulţumiri pentru zeama ta când acră, când dulce, dar în care pui atâta suflet.

    • Initial asa ma gandisem, sa va iau „la bucata” dar tot timpul se mai adauga cineva clubului si mi-e sa nu omit pe careva. Deci ca am generalizat. Dar multumirile sunt sincere pentru toti!
      Asa cum exista ciorba de burta cu smantana, asa exista si zeama de cuvinte cu suflet! 🙂

  7. La cat mai multa activitate aici, pe blog. 🙂
    Eu stiu ca am trecut cam rar in ultima vreme dar problemele pe care le am in ultimele luni nu ma prea indeamna la zambete. 😦

Lasă un răspuns

