Embargou de mosi

Standard

Am si eu o dilema(ca n-avusesem cam demult!): de ce in prag de iarna bantuie numai Mosi si in prag de primavara numai Babe?

Mosii au aptitudini de cizmari, se ocupa cu ghetele. Babele au aptitudini de croitorese, se ocupa cu haine. De fapt mai mult de streepteoze ca isi leapada lasciv cojoacele…

Mosii vin cu recompensele de sfarsit de an. Babele vin cu prognoza pentru noul an.

imagesTeoretic ar fi mai bine cu Mosii. Cica astia indeplinesc dorinte, fac cadouri, sunt foooarte generosi. Dar eu n-am incredere in Mosi si in generozitatea lor chipurile dezinteresata. Las’ ca-i stiu eu pe perversii astia burtosi care se cred niste gigoloi si se imbraca in rosu sa fie mai excitanti! Macar n-au bunul simt sa circule cu un Ferrari sau  un covor persan lucrat manual zburator. Au inhamat niste reni turmentati la o sanie si se falfaie cu ho-ho-ho! prin lume. E drept, se putea si mai rau, s-o dea pe ha-ha-ha! si sa ne spuna ca a renuntat sa ne mai dea ceva ca-i benzina cu 7 centi mai scumpa si nu-i permite bugetul sau ca nu mai face curse ca n-are copilot bun…

Sa fie clar, n-astept nici un Mos! Si in caz ca se rataceste vreunul pe la usa mea m-ammosu-de-anu-asta_dc4e0c3105932e asigurat ca n-o sa ies in paguba:mi-am ascuns toti bocancii sa nu mi-i shuteasca! E cineva care simte nevoia sa ma umple de cadouri fiindca am fost fata buna si cuminte tot anul, n-am batut pe imeni, n-am furat bomboanele niciunui copil si-am ajutat si-o batrana sa treaca strada chiar daca ea nu voia? Pot sa-i dau numarul de cont. Accept si donatii anonime dar numai de la 1000 de euro in sus.

Si mai scutiti-ma de nuieluse de rachita ca deja am impletit trei cosuri!

poze_haioase_funny_photos_06461910012290432864941b6569dc41134922032

Mosule, decat sa cheltui banii pe bomboane care ingrasa si cresc colesterolul mai bine interneaza-te pentru o cura de reintinerire la Ana Aslan si mai ia-ti si-un abonament la sala sa tragi de niste fiare! Si-apoi mai vorbim…

48 responses »

  1. Vrabia, mălai visează.🙄 Dacă tot ţi-ai împletit coşuri din nuieluşelea alea, apoi aşează-ţi în ele şi pohtele celea „musculoase”, ca să nu mai găureşti pereţii bătînd cuie.😈

  2. 🙂🙂🙂 Multam Adelina pentru noua viziune asupra moşilor. Uf! Si eu care imi lasasem o pereche de cizmulite in prag! Sper sa le mai gasesc acolo la plecare.

  3. Nu mi se pare corect !👿 Adică, în primăvară eşti obligat, vrei nu vrei, să-ţi iei o babă a ta, că de, fiecare om are o babă, dar tu faci fiţe şi fonfleuri la moşi. Că ăla-i nu ştiu cum, că ălalaltu’ nu-ş ce are (sau n-are)… Ridică embargoul şi i-aţi în pisici un moş, acum cât încă ai posibilitatea de a alege😈

    • Ca sa-ti fac pe plac si ca sa ma solidarizez cu tine care n-ai pus embargou la babe, uite, intiez concurs pentru un post temporar de mos, numai pana se scutura bradul. Deci, conditii de participare: sa aibe maxim 50 de ani, sa aibe minim un milion de euro in cont, sa posede patratele pe piept si cerculete (adica zerouri) pe card, sa fie usor grizonat dar sa n-aiba barba incalcita, poa’ sa poarte si costum rosu dar sa fie Versace, poa’ sa aibe reni dar sa nu vina cu ei sa-mi lase baliga pe peluza, deci sa vina cu limuzina, sa fie inalt, suficient de inalt cat sa nu taraie sacul pe jos.Sacul de jucarii, sa ne intelegem! Restul probelor sunt practice!👿

      • Sub 50 am, grizonat da – doar uşor la tâmple, de zerouri pe card pot face rost lejer – cu condiţia să nu vrei şi alte cifre înaintea lor, şi adus din condei, parcă aş mai bifa şi restul pretenţiilor. Dar aia cu milionul de euro în cont mă descalifică din start. Că, dacă aveam un milion de euro nu-mi mai scriam singur blogul. Îl plăteam pe Chirilă să-mi scrie.

      • Din ce am vazut io pana acum femeile incep cu ,,oo,, si se multzumesc cu ,,o,, asta daca nu te imprumuta pana la salariu ca sa le faci cinste. Fete bune. Itzi dai seama ce curaj pe capul meu. Sa vb despre femei pe blogul unei femei. Sa vezi acum ploaie de farfurii spre mine. Hi!

      • Pentru mine „oo” e prea putin! Ori 4 de O ca la Audi, ori 5 ca la jocurile olimpice!
        Si nu stric eu farfuriile pe tine.Da’ am un tuci de fonta mostenit de la bunica, face niste cucuie minunate…

      • ooooo..hohoooo! Draga mosului. Imi plac doamnele cu temperament. Aici m-ai ghicit. Am un audi vechi si hodorogit dar pana la olimpiada te duce. Nu stiu daca traseul iti place. Merjem cu oooo pana la Lisabona si de acolo cu vaporul ooooo pana la Rio. Avem timp sa ajungem ca olimpiada este in 2016

  4. Explicatia este ca iarna trebe deszapezire si mosii se ocupa de asta. Primavera se lasa cu baltoace si de astea se ocupa babele(ele sunt cu bocitoarele). Si mai este una de baza in familie. Poi ca in tate familiile si in asta babe mosi este o logica. Babele incep cearta tat timpul si mosii o termina . No la sfarsitul anului pun de o impacare la gura sobei. Asa ca daca nu lasi cizmele la intrare inseamna ca nu iti plac impacarile. Poate nu stii ce pierzi! Cred ca tu asteptzi pe alba ca zapada sau pe pitici si o sa vina Zana Baselutza sa iti aduca o poveste noua

      • Ia reclama-ma la CEDO! Ca imediat imi aduc aminte ca a fost candva matriarhat si era bine, nu erau crize si razboaie, da’ v-ati trezit voi, mascull feroce, ca va plictiseati alergand bizoni si ati pus de-o incaierare. Pe urma a inceput sa va placa, sa vreti sa fiti sefi, sa fiti suiti pe tronuri si pe piedestale, sa intrati de Craciun prin efractie pe hornuri imbracati in haine rosii… Deci, cine e discriminat?🙂

  5. Măi, babele se ocupă cu hăinuțele, deci is dizainărese de-alea de modă. Vezi Donatella Versace, Vera Wang… Pline de bani la o adică. Îi bagă în buzunare pe toți moșii ăștia gârcți, care mie-mi aduc numai ustensile și obiecte gospodărești. Deci votez pentru Babe! x(

  6. Adelino, de-o arăta Moșul ca-n ultima poză din stânga, apăi…nu i-oi lăsa ghetele la ușă dar ușa de la dormitor i-o las sigur deschisă:) Glumeeesc!
    Pe mine m-a sărit Moș Nicolae anul ăsta. Semn că m-am maturizat prea tare😉

    • Pai si nu-i corect? cum sa-i permiti unui strai, fie el si mai ramolit, sa intre prin efractie in casa, sa-ti scotoceasca prin lucruri, sa-ti lase ceva fara sa te intrebe ce vrei, fara certificat de garantie… Suntem cetateni europeni, ce naiba!👿

Lasă un răspuns

