Nocturna optimista

Standard

somn-usor-va-doresc-miky59-5ddf93499909a9_5ddf93499909a9

In tevi agentul termic bate morse.

De somn precum o morsa m-as intinde

Mi-s amorsate doua-trei sinapse

Ma scarpin iritata de colinde.

.

E-o luna cu halou de halloween

Strigoii ies cu bulgari sa se bata

Pe varful limbii simt si eu ceva venin

Si parca as sari cuiva in beregata.

.

In jur e liniste ca de cavou

Intrat-au berzele in hibernare.

Am sters din lista si ultimul cadou

Ca-mi dete Mosu’ flit de suparare

.

Ca m-am trezit mai ieri sa-l ponegresc

Sa-i critic celulita, motul dat cu gel

Deci de Craciun un „ciuciu” mare-am sa primesc

Si o oglinda ca sa vad ca-s cam la fel.

.

Acuma sed in post postind cu pufarin

Ascult cum trece timpul ca un ochi de mort

Ma amagesc ca pana-n zori mai e putin,

Visez la lemne-n soba, pat cu mult confort…

.

Doar cinspe ani mai stau pe baricade

Si-apoi in patul meu voi sta noapte de noapte!

Si o s-astept postasul cela cumsecade

Sa imi aduca banii pentru corn si lapte.

.

Iar pensia dac-o mai fi cin’ s-o plateasca

Poate-o ajunge de-un cercel, chiar doi…

De nu, coana Adelina tot o sa tanjeasca

Dupa cai verzi si stele prin noroi…

vreau-sa-ies-la-pensie1politicieni_dati_pensiile_inapoi_matusile_s_au_apucat_de_mers_la_sala

34 responses »

  1. Promit sa nu mai pun nimic pe blog despre Craciun ca vad ca ti-am trezit „muza”!🙂
    Aici mancam sarmale cand ni se……face pofta, ca nu e traditie! :))
    Auzi fata cum mai ai tu doar 15 ani pana la pensie? Aici se iese la pensie la 67de ani!
    Adica tu vrei sa-mi zici ca ai 52 de ani? Ha….. ma faci sa rad!

    • Ori eu nu mai stiu cati ani am, ori tu nu mai stii matematica! Da-mi place cum iti da rezultatul. :))
      La noi deocamdata se poate iesi la 60 sau, in sanatate la 65.Mi-e ca nu apuc nici una nici alta. Dar visez.🙂 Asa cum visez acum la sarmale!

  2. Eu credeam că o să cânți -„Din bucata mea de pâine am hrănit un om și-un câine” dar nu, tu vrei cornul și laptele. Deci la așa ceva folosește pensia, bine că am aflat.

  3. Pfuuuaiii … 2-3 sinapse, fie ele şi amorţite, înseamnă minim 4 neuroni. Şi-mi amintesc că declarai că ai doar unu’. Asta nu-i evaziune cumva ??? Ai mai mulţi şi nu declari, da ??? Pontaaaa … ia uite, mă, la Adelina !!! … Ia pune-i impozit pe neuronii în plus, chiabura !!!

    • Ala unul e ‘seful haitei”, cel reprezentativ, restul sunt de decor. Dar uneori se mai electrocuteaza intre ei cat sa sclipeasca ca instelatiile alea minuscule de brad. Si de ce sa platesc impozit daca tot nu-i folosesc?Plateste tu, care ti-i tii pe litoral in locatii exclusiviste, nababule!

  4. Ei, dacă îmi îngădui o să-ți spun eu că până să ieși la pensie te gândești la ea ca la ceva așteptat, pe urmă când vezi ce statut îți oferă(și nu prin nivel) parcă nu-ți mai trebuie iar nivelul… da, îți cam face felul.

    Da’n perioada asta a anului am constatat eu că nu e bine să dezbatem probleme existențiale că suntem cam sleiți de-un an întreg de treburi. Mai bine prin martie încolo, când dă colțul ierbii și prindem puteri.

    • Tu iti hranesti inteligenta si constiinta cu firul ierbii? A mea merge si cu ciocolata , ca se gaseste tot timpul anului.🙂 I-am auzit pe multi pensionari vaitandu-se ca era mai bine cand erau activi, ca acum se simt inutili si nu stiu cu ce sa-si umple timpul dar eu nu prea ii cred, vreau sa ma conving pe pielea mea. Macar sa vad cum e sa sune ceasul niciodata dimineata si cum sa faci cam 7 revelioane pe luna… La valoarea pensiei nu ma gandesc, e mai mult simbolica… Da’ si daca castig la loto!… :))

  5. Turele astea de noapte, chiar sunt bune, care va sa zica.M-au amuzat teribil versurile tale, si fara pic de linguseala, chiar te pricepi la rime. Sa speram ca ai sa prinzi macar tu pensia, ca eu sigur n-o mai prind, pt ca nu o sa mai aiba cine s-o plateasca!

    • Daca zici ca-s bune turele astea de noapte nu vrei sa ti le dau tie? Cu muza cu tot si cu statia de bruiaj, respectiv corul de plangaciosi mici.🙂 Pentru voi, astia tineri, se va schimba modalitatea de plata a pensiei, cred ca o sa va fie platita in…nasturi. Sau in sare, ca pe vremea imperiului roman.🙂

  6. tulai Doamne ce talente se pierd prin spitalele romanesti, fie ele si barzaerodrom, vorba lui Minnie. Mama mai are doi ani pana la pensie (in Moldova se iese la 57), dar nu stiu de ce presimt ca nu vrea sa lase serviciu. Ea se incapataneaza sa para tanara si cred ca ia energia de la elevii ei.
    Dar de ce te gandesti de pe acum la pensie?

    • Wow, vreau si eu viza de Moldova sa ies la pensie mai devreme! Tanara ma simt si eu, evident, dar parca mi-as cheltui tineretea mai cu folos si as pierde noptile intr-un mod mai placut. „Elevii” mei sunt minunati, pe unii reusesc sa-i invat sa si taca juma de ora dar imi cam ajunge de 30 de ani. Si ma gandesc la pensie de cand am inceput munca, ba chiar as fi preferat sa incep cu pensia intai.🙂

    • Oo, daca m-ar angaja cineva pe post de tocator de nervi sau supraveghetor de sefi!…Visul meu era sa-mi deschid o agentie de razbunari si farse, sa ajut lumea nedreptatita sa-si ia revansa. La asta m-as pricepe cel mai bine, nici n-as cere bani as primi plata direct in cercei.🙂

  7. Ăsta e un fel de colind? Dacă ai și bici din care să trosnești, eu îți dau. Îți dau un sac de aplauze din partea Moșului și încă unul și jumătate din partea mea. Dă cineva mai mult?🙂

Lasă un răspuns

