Ultra scurte

Standard

Zic sotului:

-A inceput sa se desprinda tencuiala de pe un perete.Cred ca la anu’ ar trebui sa facem izolatia exterioara si sa zugravim.

-Facem, zice el. Renunti tu la excursia la Viena si de banii aia facem zugraveli…

-Ia mai da-o naibii de tencuiala! Poa’ sa cada toata, ca nu ne vin petitorii acu!

****

Azi la chioscul de peste drum.

imagesO colega tocmai luase o coronita ornamentala de craciun foarte frumoasa si ne-am dus repede sa mai luam si noi.

-Coronitate de-alea cu Mos Craciun, de pus la usa, mai aveti? intreb.

-A, alea cu mosi s-au terminat…

-Dar coronite pentru cimitir aveti? zic tot eu aducandu-mi aminte ca trebuie sa trec si pe la raposati.

-A, si alea cu morti s-au terminat!

-?!?!?!

****

produse-0245Acelasi chiosc, aceeasi tanti:

-Aveti bomboane de pom?

-Avem, la bucata, trei mii bucata.

-Cum trei mii?

-Adica treij ‘de bani…

Vad in raft ca aceleasi bomboane se afla si in pachete.

-Vreau o cutie, zic.

-Nu pot sa va dau, ca se vand la bucata.Si nu stiu cate bucati sunt intr-o cutie.

-Pai incepeti o cutie, numarati bomboanele si apoi imi dati o cutie neinceputa…

-Si daca in cutia aia sunt mai multe bomboane?

-Pai au acelasi gramaj, cucoana, tot atatea trebuie sa fie! Dar iti dau treij’ de bani in plus, pentru orice eventualitate…

****

Netul meu de la munca palpaie ca o lumanare, motiv pentru care nu pot sa citesc sau sa scriu mai nimic. Oare asteapta coronita cu Mosi sau cu morti?

26 responses »

  1. Tare aş vrea să am bani de-o călătorie pe Marte, că mai e puţin şi pică pe mine casa…
    Coroniţele cu morţi or fi rămas de la Halloween. Dai mortu’ cu ruj şi-l faci mintenaş Moş.🙄
    La bomboane ce să zic, aşa păţesc şi eu cu biscuiţii şi saleurile la noi la magazin, că greutatea cutiei, că alea-alea… D’oh!😆

  2. Si mie tot faza cu Viena mi-a placut. Nici eu nu voi renunta la calatoria din jurul lumii, pe aceleasi principii sanatoase: calatorului ii sade bine cu drumul si tencuielii pe zid.

Lasă un răspuns

