Ajun

Standard

Ajun. Buna dimineata la Mos Ajun, buna seara la Mos Ajun!  Orice, numai buna sa fie.

Unii impacheteaza de zor sarmale; altii impacheteaza lacrimi.

Unii cauta coronite de pus la usi; altii cauta jerbe si coroane funerare.

Unii se uita pe cer dupa sania Mosului; altii se uita in zare dupa un dric.

Unii inca nu si-au terminat lista de cadouri de cerut de la Mos Craciun; altii se chinuie sa-si scrie ultimele dorinte intr-un testament.

Unii asteapta sa se intoarca cei dragi de deaparte; altii nu stiu cum sa nu-i lase pe cei dragi sa plece departe, prea departe.

Unii viseaza stele; altii asteapta sa cada stele.

Unii primesc colindatori; altii gonesc duhuri rele.

Unii fac planuri frumoase pentru viitor; altii isi ingroapa viitorul…

Nu vreau sa va intristez Craciunul. Vreau numai sa constientizati cat de norocosi sunteti, ca putinul pe care credeti ca-l aveti e enormul sau imposibilul altora. Bucurati-va de sarbatori! Bucurati-va de prieteni! Va rog numai ca, atunci cand va asezati cu toti in jurul mesei imbelsugate, sa trimiteti un gand bun pentru cei aflati in suferinta, pentru cei deznadajduiti. Nimeni nu trebuie sa fie singur de Craciun, nici cel la inceput de drum, nici cel la capat de linie.

Sarbatori luminoase, dragilor! Si ganduri bune pentru toti!

***

Pentru un Alex necunoscut dar cu sufletul cernit in prag de sarbatori, pentru iubita lui careia deja au inceput sa-i creasca aripile de inger si pentru toti cei ce mai spera intr-un miracol de Craciun, chiar daca stiu ca-i ultimul Craciun.

imgWutSjm

33 responses »

  1. Of, Adelina…doar tu puteai veni cu astfel de urări. Imi pare rau pentru Alex şi iubita lui, iar eu asta simt: Crăciunul trebuie sa fie recunostinta si multumire pentru ce avem. Iti doresc un Crăciun plin de multumire sufletească!

  2. Ora 21.38 (ora Mangaliei)

    Chiar vă simt lipsa, și pe a voastră și pe celor de la Pitești (găinaru ăla de Mihai care dă SMS nu merită – să vezi ce-l bagloslovesc). De cei de la C-ța nu zic nimic pentru că facem Rev. împreună.

    P.S.
    Dacă mai fac o pensionare, mai veniți o dată, cu toată gașca ??? Cred că este un semn de întrebare. Pentru cine ?

    • Nu-l cunosc pe Alex, e doar un comentator care a nimerit pe blogul meu cautand disperat o solutie pentru prietena lui bolnava de leucemie si care are un verdict foarte sumbru. Durerea lui m-a atins cumva si pe mine si m-a facut sa constientizez ca unii isi traiesc ultimul Craciun si spera intr-un miracol.

  3. Pingback: Din suflet, pentru suflete… | BLOG D'AGATHA

  4. Craciun fericit, Adelina, si tie si familiei tale !

    Imi cer scuze ca am intarziat dar eu la „astea” sant fix ca si fiul tau…. de ziua mea imi inchid telefoanele nu mi-e tin nu vreau sa stie nimeni de ea si pastele si craciunul ma lasa rece… intru in hora sa nu se supere prietenii si sa se simta ignorati dar eu personal nu am gasit magia sarbatorilor desi am cautat-o chiar si sub pat :((( Insa ma bucur pentru cei care … se pot bucura !… Daca as avea si eu macar jumate de Chinezoaica..nu neaparat trei cum imi doresc de la mos in fiecare an… poate…poate ma bucuram si eu, dar de unul singur chiar nu vad rostul !

    • Nu trepidez nici eu de freamatul si magia sarbatorilor. S-au banalizat si se rezuma din ce in ce mai mult la mese intinse, chefuri cu prietenii, mesaje standardizate si cadouri practice. Ideea de seara sfanta a cam apus.
      Eu nu m-am uitat sub pat, mi-a fost teama sa nu gasesc prea mult praf nematurat.🙂
      Ar fi cu adevarat o magie daca nimeni n-ar fi singur de Craciun…

  5. Dragă Adelina, iată vin colindătorii! Staţi, măăă, staţi! Unde vă buluciţi aşa? Primeşti colinda, gazdă bună? De nu, tot băgăm: Să fii gazdă sănătoasă/ Să mai faci zeamă aleasă/ Şi la anu’ de-om veni/ să ne dai ce-i cuveni. Sunaţi, măi, din clopoţei! De ce v-am luat după mine? Aşa! I-auzi? No, te las cu bine, cu speranţa unui Crăciun frumos şi la mulţi sănătoşi ani!

    • Tocmai ma vaitasem mai sus ca mi-au ramas prea multe prajiturele. No, acu ia-le tu si colindatorii tai ca eu de calorii chiar nu duc lipsa.🙂
      Multumesc de urari si ti le intorc inzecit! Sa vezi tu clopotei ce-ti dau! serpi cu clopotei! :))

      • Mai ai si pentru mine ceva prajiturele? Ca eu am devorat tot ce pregatisem, tot ce primisem si tot ce cumparasem, de parca nu as mai fi vazut dulciuri de un an. :)))))

Lasă un răspuns

