Supararile zilei

Standard

Sa-mi bag:

-banii la FNI(nu la FMI ca aia mi-i iau si nebagati undeva!)

-glezn fina in sosonii uzi.

-degetu-n nas dupa ce-am raschetat cutia cu piper macinat.

-cererea de emigrare in Congo.

imagesMi-as mai introduce cate ceva dar sunt prea nervoasa ca sa caut metafore acceptabile si prea doamna ca sa renunt la ele si sa vorbesc slobod. Asa as slobozii niste vorbe de duh neacademice! Am nervi. Muuulti nervi! Poate am devenit prea sensibila, mi-e greu sa trec la faza de „mai da-i in puii pupezei”, adica sa nu ma oftic. Si ma oftic si pe mine ca-s asa de ofticoasa!

Mai intai ca ma enerveaza rau netul. Ca de obicei, merge cu cocoloase. Ma, n-are careva rasaduri de net sa-mi plantez singura in gradina, sa-l ingrijesc cu rabdare si sa creasca maaare si puternic cat sa nu-l darame orice stranut? Ca tot e vremea blanda, poate se face si scot si la taraba…

In al doilea rand m-a ofticat rau o persoana dubioasa si care triseaza ca-n codru la jocuri on line. Adica eu chiar muncesc, transpir, ma chinui sa fac niste scoruri demne de o „eminentza” si ea vine si baga din burta niste scoruri imposibile. Macar daca erau realiste, ca ma ambitionam s-o bat si asa dar ea nu, pune niste utopii. Ba le pune si la jocurile care nu adauga scor, daca va inchipuiti asa tupeu! Imi pare rau ca nu ma pricep la IT ca zau ca „spargeam” serverul si-i stergeam toate scorurile. Ete cum am muncit eu degeaba toata ziua! Si sabotata de net si de trisori!Pai cum sa nu-ti bagi „log out”-ul in el de site de jocuri!

Si in al treilea rand m-a mai bazait si-o barza. Bine, sa-i zicem „barza tropicala” ca e mai bronzata dar tot zburatoare si aia. Cu barza (care era mai mult un vultur spre pterodactyl) n-am nimic doar ca m-a lasat fudula de urechi cu atata taraboi si-a mai adus si-un pui tavalit(fara nici o vina el, saracul) care mi-a dat ceva emotii.

Acu puiul e bine, netul da semne de insanatosire, scorurile mele bune s-au dus pe pustii… Numai eu mai caut ceva de bagat si nu gasesc. Cred ca-mi bag ochelarii in geanta, imi strang jucariile si plec acasa. Abia astept sa beau o bere cu lamaie si sa ma relaxez. Ceea ce va doresc si dumneavoastra.

43 responses »

    • Ma enerveaza ca nu le pot plati cu aceeasi moneda, sa simta aceeasi frustare ca si mine. Desi nu cred ca s-ar consuma prea tare ca li s-a luat un lucru nemuncit.
      Am baut berea si m-am racorit!🙂

  1. Ei colega lasa-i incolo de nervi ca suntem de abia la inceput de an , ce te faci pana la pensie(pardon sfarsit de an),Silvia Satu Mare

  2. Pân’ la urmă te supăraşi degeaba şi băgai inutil ce nu e cazul în ce nu trebuie. Bine, mai rămâne ființa exagerat de ludică de ți-a dat peste cap recordul şi nervii capului. Dar… ştiu un descântec😀

  3. Si ai reusit? Treaba cu piperu’….ca-s curioasa!😀
    Haide , fata draga , nu sti ca un rahatel nu vine niciodata singur , ba mai mult….e posibil ca dupa rahatel sa iasa tot cacatul?😉

  4. complet pe langa subiect, am o intrebare: adresa aia de mail cu emintenta e valabila, c-am incercat aseara un mesaj si cica n-o ajuns.

    • Da, adresa e valabila si functionala. Am verificat, n-am primit nimic. O fi fost netul meu de vina? Cand am fost in Italia am dat un mail acasa si a ajuns a doua zi dupa ce am ajuns eu inapoi. Mai bine trimeteam porumbei voiajori.🙂

  5. Așa e fată, când ești tânără. Te enervezi repede și degeaba. Hai, treaba cu boracul orăcăitor e normal să-ți deranjeze nițel feng-shuiul, dar scorul la jocuri online ?😯 Și netul ? Pfuuuaiii, aveam pretenții, fată. Măcar bine că ai găsit o rezolvare corectă a problemelor. Deși, ca fost consumator fruntaș de bere, încă mi se zbârlește părul pe spinare când aud de bere cu lămâie. Blasfemieeeee…

    • Adica tu nu te enervezi cand iti saboteaza cineva palmaresul muncit din greu, fie el si la jocuri? Ca doar n-oi fi adeptul principiului „intoarce si celalalt obraz”…:)
      berea cu lamaie e o bere proasta dar e mai buna decat un suc prost. Si spala diamantele de la rinichi. Plus ca vitamina C creste imunitatea, e indicata in sezon de gripe.Mai bine blasfemie decat muci si colica renala! :))

  6. Când văzui ce supărări ai matale, îmi spusei că ale mele îs mititele. Dovada că se poate şi mai rău e aici. De-acum încolo voi încerca să abordez altfel năcazurile vieţii ăsteia. Cât de nedrept e totul! Şi eu care credeam că am probleme … Cu ce te pot ajuta în afară de bani, scoruri şi net?😆

    • Daca joc live nu ramane scris palmaresul nicaieri, nu vede nimeni, nu pot sa ma laud. Si-apoi ce farmec are sa bati numai unu-doi jucatori? Eu cand bat, apoi bat, nenica! Da’ si cand incasez…🙂

Lasă un răspuns

