A tunat si i-a adunat

Standard

Noapte alba. Garda linistita. Luna plina. Inspiratie…ioc.

daffy_duck-prosti-las_vegas-citateMa mananca degetele sa scriu dar neuronii refuza sa insaileze o idee coerenta. Asa ca apelez la planul be), adica fac putina arheologie prin sertarele blogului.  Am stiut intotdeauna ca nu-s la lecturi obligatorii pentru toti aspirantii la Academie dar nu incetez sa ma minunez ce fauna ciudata imi intra prin ograda. Multi nebuni naviga pe net si multi sar gardul la mine. Oi avea eu gardul mai colorat? O fi pus cineva un afis cu „depanam creiere defecte”?…

Ete ce-am gasit la ultimele cautari:

ce tratament este pentru gadilat in gat. Stiu si eu, poate un scarpinat cu peria de wc sau cu cea pentru spalat sticle ,daca aveti un gat mai gingas?!….

inmormantarea lu fresu din balcesti valcea. Ma scuzati, n-am avut invitatie, am ratat evenimentu’!Da’ de care fresh era, de portocale?

pacalesti baietii cu zeama de lamaie ca esti virgina. Sa mor eu, am trait degeaba, ca p-asta n-o stiam!Adica daca le dai sa bea zeama de lamaie se matolesc asa de tare ca nu mai stiu ce numar de ordine au avut si traiesc cu impresia ca-s „number one”? Misto!

harley zaibar. Pe zaibar il cunosc, cu harley n-am avut de-a face. Cautati in alta parte…

dumnezeu si o camera goala in care se afla o minge. Profund, dom’le, profund. Asa de profund ca n-am inteles nimic.Poate ca dumnezeu e la vestiare si se pregateste sa intre cu mingea in teren?

se pot angaja oamenii care aud cu o singura ureche? Pai daca se poate angaja el, acul, care are o singura ureche din nascare de ce n-ar putea si un om? Uite, la STS, la interceptari cred ca-i suficienta o singura ureche…

a murit sase cai frumosi. Toti sase odata? Asta-i genocid, nenica…Sau asa il chema pe seful de trib, Sase-Cai-Frumosi?

cuvinte cu ficat. Pateu, drob, ciroza…

-merge pantalonii de trening cu cizme cu tinte? Botezatule, tu ce zici, merge?Eu zic ca merge, dar numai la frac!Si cu tinte de darts!

sunt o fata frumusica si la cur. Ma scuzati, asa se lauda fata asta.Probabil ca n-are hemoroizi, cum nici pe creier nu pare sa aiba vreo denivelare…

vizualizare vieti anterioare. Bai, pentru citit in globul de cristal am tarif separat, da?Ca trebuie sa mananca si gura mea o shaorma!

vantul in limbaj medical. Ca numai de basini te intereseaza, de-un taifun sau uragan, nu!Flatulentule!

-tiuit in urechi de la fistic. N-are, bre, fisticul nici o vina, si-o fi facut vreun greiere cuibar acolo, ca eu mananc tone de inghetata de fistic si nu-mi tiuie nimic! Ei, putin intr-o ureche sunt si eu, da’ nu cred sa fie implicat fisticul in treaba asta…

Cam astea sunt perlele din ultima vreme. Asa-i ca toti intelectualii vin la voi si mie mi i-ati lasat numai pe „eminentii” astia? Sa va creasca voua IQ-ul si mie traficul!🙂poza-amuzanta-poze-amuzante-pisica-dezamagita

32 responses »

  1. Recunosc, sunt cu coroniţă ai tăi. Eu m-am plicitsit de ‘telectualii care caută numai metafore pe poteci. De exemplu „metaforă pentru bou”, „metaforă pentru noi suntem”, „cum spui că îţi place metafora”…
    Chestia cu lămâia merită studiată. Îi păcăleşti până… li se acreşte sau cum?🙄

  2. 😆
    Nu avusăşi inspirație, zici tu, da’ material didactic ai avut la maxim😆
    Trebuie să recunoşti că unele sunt geniale, că eu nu m-aş fi gândit la aşa ceva😆
    Am avut şi eu luminițele mele de Vegas la un moment dat😉

  3. Mi-ai adus aminte că eu m-am născut în Bălcești (Vâlcea). Nu, nu știu cine e Fresu, că n-am mai pus piciorul pe acolo din vremea copilăriei mele. Dar mi-ar fi plăcut să mă pui la curent cu evenimentele mondene. Chiar nu știi, a căutat omu’ degeaba?

  4. Daca s-ar aduna toate aceste (ineptii) materiale didactice, iti dai seama cate “almanahe” ar iesi?
    Cum zicea Vanghelie: „vis-a-vis (s-au vizavi???) de intamplarile care au fost in urmatoarele 2 zile”…
    Daca consilierii au „propetati” si masinile le iau in „linzic”, ce pretentii mai avem de la internautul de rand?

    • Sper ca nu te-am „fermecat” cu elita intelectuala care ma asalteaza si-mi tulbura feng-shuiu’!🙂
      Multumesc de vizite, trebuie sa contra-balanseze cineva si avalansa de culivatori de „perle”.

  5. auzi, ala cu zeama de lamaie, stia el ce stia.🙂 am citit intr-o carte ca in alte vremi, in alte locuri, erau bordeluri pt toate preferintele, inclusiv pt aia care voiau virgine. dar matroanele au costatat ca e putin cam neplacut sa scotocesti non-stop tinuturile dupa pustoaice, asa ca au gasit metode pentru o apararenta „reshapare”.🙂 si cartea mea pomenea ceva de „aburi de otet” pentru „stramtarea” fetei. ce mi-a otetul, ce mi-e zeama de lamaie, amandoua is acre.
    dap, stiu, doar ma dau intelectuala.🙂

  6. M-ai facut sa rad cu savuroasele tale comentarii de unde le scoti? Ai o imaginatie foarte bogata,imi place! M-ai dat gata cu zeama de lamaie pt recuperarea virginitatii:)))

    • De „sase cai frumosi” nu pomeneste nimeni, toti ati ramas cuplati pe zeama de lamaie. Pacat ca nu stiu de unde provine cautarea asta ca mai ca i-as multumi cautatorului pentru cat ne-a dezvoltat cunostintele.

  7. Pingback: Înfiinţez o rubrică duminicală permanentă, "Recomandările săptămânii”.

  8. Mah ai dreptate la mine vin intelectualii, de regula lumea pe blog cauta rezumate la carti asa cum toata viata colegii mi-au furat temele sa le copieze, dar am si eu teligentii mei, imi pare rau ca nu pot pune o poza aici, sau pot dar nu stiu cum , tot aia.
    Cea mai tare cautare este „poze cu printese face rmn la clinica”, in rest chestii cuminti cum ar fi alchimistul, cum te binedispui si berarii mala strana, observi ca exista o logica in cautarea asta🙂

Lasă un răspuns

