Cremui-m-as, nu stiu cum!

Standard

Eu, cand nu stiu ceva, intreb. Bine, uneori mai tac, ca nu pot sa o tin intr-o vesnica interogare,mi se usuca si mie gura si mi se accentueaza ridurile de atatea genuflexiuni din sprancene a mirare…

Dau sa plec la serviciu. Ma spal pe fata, ma bibilesc in oglinda, trec peste interogarea cu „oglinda, oglinjoara, cine-i mai frumoasa-n tara” ca am o oglinda ciufuta si invidioasa care nu vrea sa recunoasca adevarul, macar ca-s cea mai frumusica femeie din casa (fiind si singura reprezentanta a sexului frumos din casa!) Imi trec palmele peste obraji cat  sa-mi intind putin laba-gastei si sa-mi reglez hemoglobina cu doua ciupituri discrete si realizez ca am un ten cam uscat. Nu pot sa plec la munca  frageda precum mumia lui Tutankamon asa ca trebuie sa ma cremuiesc putin.

Deschid hardughia dulapiorul din baie si intind mana dupa o crema. Opaaa!… Ca pe raft sunt mai multe creme si nu stiu care-i mai adecvata. Desigur, pe-aia care ma intinerste instantaneu cu 15 ani n-o folosesc ca sa nu se epuizeze prea repede, trebuie sa-mi ajunga pana ies la pensie. Stau si cuget: daca e seara si eu plec la munca trebuie sa ma dau cu o crema de zi sau cu una de noapte?

Aia de noapte cred ca se foloseste inainte de a te culca, sa lasi tenul relaxat si sa ti se stearga ridurile in timp ce dormi.Nu? Da’ eu ma duc sa muncesc, nu sa dorm… Aia de zi e cu factor de protectie UVA dar noaptea nu-i soare, deci ce-mi trebuie mie protectie de ultraviolete? Doar daca trebuie sa fac vreo sedinta de fototerapie vreunui prichindel icteric, dar nici atunci, ca doar nu stau eu sub lampa!…

imagesPe raft mai e o crema de maini, una de corp, una de picioare, una de calcaie, una de ochi,una de gomaj, una de epilat… Bine ca nu-i si una de ghete!

Deci: ce crema trebuie folosita seara, cand pleci la serviciu?? No, ziceti! Eu mi-am luat o crema de vanilie cu frisca, am halit-o si-am plecat…

49 de răspunsuri »

  1. Deeeci, se spala fata cu apa calduta, se demachiaza, se sta la o baie de aburi 10 minute, inainte de asta freci o banana cu o lingura de iaurt gras si un galbenus de ou pana se fac piure, dupa baia de aburi aplici piureul bine pe fata, in afara de ochi, buze si nari, pana incepe sa stranga . Clatesti iar si gata, ai si ten hidratat si desert . 😆

  2. Chestii prea complicate… 😯 Pffff, noi bărbaţii n-o să le pricepem niciodată pe de-a-ntregul. Cel mult vom exclama (fie numai în gând): Femeile, de ce simplu dacă se poate complicat 😉

  3. astept cu nerabdare toate postarile tale. si daca te ajuta cu ceva nu esti singura care procedeaza asa, , suntem pe fuga , uitam de noi , dar………. vrem si trebuie sa aratam bine

  4. Fatăăă… da’ nu-i mai bună o tăvăleală scurtă cu soțul din dotare ? Ieși și mai ieftin, printre altele, și arzi și caloriile din friscă și din crema de vanilie.

    • oare de ce nu mă mir de răspunsul tău? dacă te duce cu gândul la aşa ceva o nevinovată întrebare despre creme mă mai mir eu că poveştile mele romanţioase te poartă pe tărâmuri interzise? Dane, Dane… pui femeia în dilemă şi mai mare.

      • Măăăi… Era o întrebare la fel de nevinovată… Cpmentariul tău îmi crează aaaa… un soi de aură de obsedat și zău că nu e cazul. Că, la o adică, pe la mine prin oraș sunt niște saloane de „masaj” unde poți merge să te cremuiești din belșug și relativ ieftin din ce citesc eu pe fluturașii pe care îi tot găsesc puși sub ștergătoarele mașinii.

  5. Uneori , cocoana , la servici la matale cred ca te simti ca in trupe SEAL , asa ca nu ti-ar strica un camuflaj cu crema de ghete…DAAAAAR , zic eu , o crema hidratanta fara specificat ca e zi sau noapte , ca exista si de astea , e perfecta in orice parte a zilei….

  6. Nu mai da vina pe programul de la serviciu, ci pe pofta de a avea o mulţime de creme.
    Sunt convins că soţul tău n-are decât o loţiune de ras, un spray şi, eventual, un parfum pentru friptură. De ce inegalitatea asta?

Lasă un răspuns

