Filozofia lui Gigel II

Standard

* Am imbatranit, fratilor! Sunetele pe care le faceam inainte in timpul sexului le fac acum cand ma dau jos din pat…

*Cand Dumnezeu a creat casatoria i-a promis femeii ca va gasi barbatul ideal in orice colt al pamantului. Apoi dumnezeu a creat Pamantul… rotund.

*Culmea casniciei: la a treia nevasta sa ai aceeasi amanta!

*Cum arata diavolul? Uneori atat de bine incat il ceri de nevasta…

*Ce este impotenta? Fenomenul care apare cand forta de atractie a pamantului e mai mare decat forta de atractie a femeii!

*Rimelul de la Max Factor creeaza impresia ca genele sunt de trei ori mai lungi. Cred ca Max Factor ar trebui sa faca si prezervative…

*Aveam tot ce si-ar fi dorit un barbat: un apartament splendid, o masina sport, o femeie care ma iubea cu toata fiinta ei…Acum s-au dus toate: a aflat nevasta-mea!

*Pe internet e ca la Costinesti: toti barbatii sunt burlaci!

*Casatoria: singurul joc de noroc binecuvantat de biserica!

*A te marita cu un barbat divortat e o datorie ecologica. Intr-o lume in care femeile sunt mai multe decat barbatii , barbatii trebuie neaparat folositi de mai multe ori…

*Sa nu faci nimic e tare greu: nu stii cand sa te opresti!

*Nu lua viata prea in serios! Oricum nu scapi teafar din ea!…

*Daca este a patra zi la rand in care n-ai chef de munca inseamna ca maine e vineri!

* Daca baiatul cu care ai iesit la prima intalnire a retinut culoarea ochilor tai inseamna ca ai sanii prea mici!

*Beti suc de fructe! Sucul de fructe inseamna energie. Energia inseamna sport. Sportul inseamna putere. Puterea inseamna bani. Banii inseamna femei. Femeile inseamna necazuri. Beti mai bine apa!

Secretul-fericirii-in-dragoste-247x250

28 de răspunsuri »

  1. „Dacia” a anunţat că, începand cu vara anului viitor, uzina de la Mioveni va produce maşini nemţesti second hand, deoarece se vând mai bine…
    Salutari de la Gigica! 🙂

  2. Adelină, găseşti şi tu o poză în care să scrie măcar corect gramatical, dacă nu chiar cu diacritice? Că mă ucide analfabetismul promovat la scară industrială, zău!

    „sa fi bucuros”…? Te mai miri de ce copiii scriu anapoda. 😦

    • Iarta-ma, generosule! Scuza-ma, marinimosule! Asa-mi trebuie daca citesc fara ochelari. Si fara atentie… Promit sa nu se mai intample. Cat despre diacritice… mai greu cu un amarat de deget anchilozat!

      • Am citit disclaimeru’, mă rîcîie da’ ţin în mine. Mă refeream doar la scrisu’ din poze – măcar ăla să fie corect din toate punctele de vedere. Dacă site-ul ăla nu dă doi bani pe limba română, poate găseşti altu’ mai bun. Comunicarea face parte din fiinţa noastră naţională.

  3. Sa nu faci nimic e tare greu: nu stii cand sa te opresti!

    Chiar crezi că e nevoie să te opreşti? Da’ de asta ce zici?
    „Sa stai degeaba pe fata pamantului nu costa nimic si in plus beneficiezi gratuit, in fiecare an, de o calatorie in jurul Soarelui.”

    • :))) Asta-i super! Toata viata m-am vaitat ca nu m-am plimbat in jurul lumii si n-am stiut ce norocoasa sunt ca m-am plimbat in jurul soarelui. Cred ca ar fi timpul sa se plimbe putin si soarele in jurul meu. 🙂

  4. Pingback: Înfiinţez o rubrică duminicală permanentă, "Recomandările săptămânii”.

Lasă un răspuns

