Am fularul meu, sunt prizonier!

Standard

In vremuri cavaleresti exista un obiect mic, aparent inutil dar foarte important: batista. Daca o nobila domnita scapa batista din mana sareau toti junii cavaleri sa o recupereze si sa i-o inapoieze. Si nu fiindca domnita ar fi fost gripata si era pericol sa-si imprastie mucii contagiosi provocand epidemii, ci pentru ca asa functiona un cod nescris al bunelor maniere. Pentru un petic de panza s-au nascocit razboaie, s-au castigat turniruri. Eh, unde e batista de altadata? Acum duduile isi sterg nasucul carn si cu piercing cu batiste de hartie, cine sa se mai bata pentru niste maculatura?

parchetul-deschide-o-ancheta-in-cazul-tentativei-de-sinucidere-a-lui-adrian-nastase-26613-1Uitandu-ma la televizor bag de seama ca alt obiect vestimentar e azi foarte la moda: fularul. Mi-am amintit de sinuciderea ratata a lui Nastase si de modul caraghios in care l-au urcat in ambulanta cu gatul frumos ambalat in fular de firma. Bai nene, zici ca avea galci, nu un glont in gat! N-am inteles gestul, ba chiar mi s-a parut o culme a ridicolului, asa cum mi se pare cand vad o femeie simpla decedata, asezata in sicriu si impopotonata cu vreo palarie, ca asa a vrut familia, sa fie mai „cool”, desi ea n-a purtat asa ceva in viata ei. Sa vrei sa ascunzi o rana sub un fular e cel putin absurd.

Zilele astea am vazut , tot la televizor, arestarea lui Mircea Cosma, presedintele CJ Prahova. Acelasi tertip caraghios: mainile image-2014-02-11-16590135-70-mircea-cosma-luat-procurorii-dnainfasurate intr-un fular ca sa nu se vada catusele. Sa fim seriosi:poarta cineva fularul pe maini, ca un manson? nu stia toata lumea ca dedesubt sunt catuse? Nu-s deloc fanul lui Cosma si a neamurilor sale propulsate in politica, m-a amuzat imaginea, ba chiar mi-a dat un pic de satisfactie.Chiar daca n-au stralucit catusele in lumina reflectoarelor. Acu, cica e bolnav, saracu’, are probleme cu inima, trebuie sa fie operat. Pai daca era asa gingas si predispus la infarct de ce n-o fi stat el acasa, sa-si manance pensia linistit si s-a cocotat cat mai sus in administratie si politica? Probabil din acelasi motiv cu deputatul meu (nevotat de mine dar iesit victorios in alegeri in calitate de candidat PNL desi abia s-a inscris in partid la data alegerilor), pensionat medical tot din cauze cardiace dar care si-a dorit neaparat un scaun de deputat, sa-mi faca el mie bine cu forta si sa vada daca merdenelele de la bufetul parlamentului sunt mai bune decat cele vandute de patiseria lui… Oare asta are fular in garderoba?

In concluzie: cine vrea sa intre in politica e obligatoriu sa posede fular, nu se stie cand o sa-i foloseasca pentru camuflaj. Fularul e obligatoriu, cinstea si corectitudinea, nu! Ete, de-aia stau eu pe margine si carcotesc in loc sa ma arunc in lupta doctrinara:nu port fular!

26 de răspunsuri »

  1. măăăăi, adelină, acu să nu-mi spui că tre să ne tricotăm fulare! n-ai văst matale că nici iarna nu mai e ca odinioară? durează taman o săptămână, prilej pentru isteria tuturor acelora care nu au învăţat că… iarna ninge şi că zăpada nu se mută singură nici dacă o rogi frumos.. de unde concluzia că da: ai fular, ai… şi brăţară. să trăiască mândra ţară.

  2. Pingback: Mi-a fost tare, tare dor de voi ! | Hipertensiv

  3. Dom-le, cele două exemple nu stau bine unu’ lângă altu’! Primul face parte din „urmează scene de violenţă moderată!” iar al doilea e chestie de fandoseală. E drept, şi-n acest caz poate fi vorba de „aţi minţit poporu’ cu televizoru’!”

    • Tot un mizamplas prost, o recuzita ieftina e! Nu cred ca lesinam de emotie nici daca vedeam o gaura de glont, nici nu ma chinuie invidia ca n-am vazut catusele lui Cosma. Oare se poate pune fularul sa camufleze si ghiulele legate de picior?

      • Asta cu ghiulelele ţi-o las s-o rezolvi singură, da’ sigur, când văz iarna, pe stradă, guri acoperite cu fularu’, mă-ntreb câte din ele sunt… meliţe rele, bune de plombat! 😆

  4. Pingback: Înfiinţez o rubrică duminicală permanentă, "Recomandările săptămânii”.

Lasă un răspuns

