Letargii duminicale

Standard

Pofta mare daca va pregatiti sa va asezati la masa si sa rezolvati problema macinicilor! Sa va fie de bine daca sunteti deja la siesta! Mizasem pe faptul ca si azi o sa ploua, o sa stati in casa si o sa cititi bloguri, deci trebuia sa scriu ceva inteligent, poate chiar genial, care sa va umple inima si mintea de caldura si lumina. Bine, cred ca asta se putea rezolva si fara aportul meu intelectual, puteati doar sa bgati un cui in priza… Dar m-am trezit ca e soare. In sfarsit, soare, prima baba mai blanda din primavara asta (stiu eu pe cineva acasa care o jubileze diseara explicandu-mi ca si „babele” astea sunt dupa sufletul omului, ca nu tuturor le tuna si le ploua ca mie!) Asa ca as putea paria ca nu trece nici dracu’ azi pe la mine, e pacat sa risipesc intelepciunea daca nu molipsesc pe nimeni. Si decat sa scriu bazaconii si sa-mi etalez superficalitatea mai bine tac filozofic!

Daca se rataceste cineva la usa mea las totusi un biletel si promisiunea ca pana maine imi lustruiesc aura de …de ceva!

Hai, iesiti din casa si bucurati-va de soare ca l-ati asteptat destul! Si poate, din cele 44 de pahare, beti unul cu bere cu lamaie si pentru oamenii muncii care vegheaza bunul zbor al berzelor (desi cred ca si barza e tot la baut, n-are chef de aterizari in barzodrom!)

imagesDaca eu n-am putut straluci azi, uite ca pacientii mei va lasa o mostra de intelepciune (ca sa vedeti ca le dau educatie aleasa, academicienii o sa-i fac pe toti!)10735_1_1375690933

29 responses »

  1. O barza beata a aterizat acum 18 ani pe hornul casei mele. Zic beata pentru ca nu vroia sa lase cu nici un pret bebe-ul din cioc si chiar insista sa ma treaca si pe mine in lumea celor care…nu cuvanta.🙂
    Sa te bucuri si tu de soarele de afara Adelina.:)

    • Berzele astea recalcitrante trebuie jumulite bine ca nu-si livreaza pasagerii in siguranta. Da’, na, se mai intampla si cu avionu’ de Malaiezia sa dea rateuri, ce sa mai ai pretentie la o zburatoare cu un singur motor si ala gripat! Totul e bine cand se termina cu bine si amintirile urate palesc in fata bucuriei de a chiui azi la majoratul flacaului. Multa sanatate si zero belele va doresc si, gata, mamico, poti sa tai definitiv cordonul ombilical de acum! :))

  2. Ma gandeam sa te gasesc in prag cu un platou cu macinici si cu un pahar de bere cu lamaie, dar tu esti astazi cu ochiul pe radarele din turnul de control a zborurilor berzelor.
    Si mi s-au facut ochii inoptati ca macinicii, incercat sa deslusesc mesajul tau de acolo. Ce sa ma fac cu tine Adelino?

    • Unde ai vazut tu combinatia asta: macinici cu bere cu lamaie? mai ales ca la noi ‘se poarta” macinicii aia fierti, cu zeama, nu de-aia copti. :)) metafora aia cu „ochii inoptati ca macinicii” cred ca e prea grea pentru mine, nu i-am cuprins profunzimea.🙂

      • Ma gandeam ca macinicii se pot fierbe si in bere 😯
        Acum sa-ti deslusesc formele ascunse ale simbolului descris in formulari de necuprins 🙄
        Tot incercand sa-ti citesc biletelul, mi-am imbarligat ochii in opt-uri continue, pana s-au inoptat saracii, ce nu-i clar 😆

  3. Ei credeai ca scapi de noi, dar vad ca trece lumea pe la tine ,tu vei ajunge acasa si vei manca mucenici si vei bea bere cu lamaie dar eu nu pot ca intru in tura de noapte si nu as vrea sa scot cuiva un ochi ca la noi nu aterizeaza berze in stare de ebrietate ci persoane carora le-a intrat ceva in ochi. Apropo pot sa mananc mucenici deoarece in partile in care eu traiesc nu este obiceiul cu mucenici. Pupici Silvia

  4. Mda, mai ştiu eu pe cineva care zice că nu citim fişcare literă ci cuvinte întregi, motiv pentru care-şi permite să masacreze textele pe care le scrie până la a fi ilizibile (dar asta din lene şi lipsă de control la nivelul deştelor, nu ca urmare a raţionamentului). Care-i reacţia? Nu prea citeşte niminea ce scrie!

  5. Și la mine a fost soare. Și mi-am permis să ies afară din casă și să iau masa în oraș. Dar cică în următoarele trei luni va ploua mult și va fi răcoare. Cel puțin așa zice o fată frumoasă la televizor.🙂
    Înțelepți ăia micii ai tăi.🙂

    • Ca ploua in martie si aprilie, mai treaca-mearga dar daca ploua si-n mai si-mi strica mie concediul eu fac reclamatie sa-l destituie di functie pe Sf. Ilie pentru abuz de putere!
      Poate ar trebui sa invatam de la astia mici si sa ne mai udam izmenele cand ni se pare greu sa acceptam schimbarea, asa n-o sa mai avem de ales.

  6. …mucenici n-am, pahare nu, ieşit afară la soare da; am poartă nouă la curte şi sunt fericită şi a mai fost şi baba mea.Cum să plouă trei luni? brrrr

  7. Ce minciuna! Poi cum ar putea supravietui femeile, daca nu s-ar schimba de 100 de ori pe zi?🙂
    Ai supravietuit vantului de aseara cu acoperisul intreg? Asta a fost alta minciuna. Incepuse atat de frumos ziua…🙂

    • Femeile si cand nu mai au nimic de schimbat macar fac rocada intre doua mileuri sau doua ghivece de flori, sa zica ca au facut amenajari de interior!🙂
      Am supravituit vijeliei doar ca n-am putut sa dorm de atata cotorogeala. Am toate tiglele pe casa, la propriu; la figurat nu indraznesc sa fac recensamantul.🙂

Lasă un răspuns

