Aburii harniciei

Standard

Lumee, am imbulinat-o!  De cand ne-am luat minunatia de X5 barbatul meu si-a descoperit placerea conducerii „aburite”.  Cred ca n-ar comenta nici daca as face curatenie generala in fiecare zi cat timp el e la „mansa”.

Acum vreo doua zile am vrut sa facem o proba, sa vedem daca mopul cu aburi este eficient la curatat faianta in baie. Initial ne propusesem sa facem doar un mic test, sa vedem cat de bine curata rosturile cu jetul de abur, dar ne-am oprit dupa doua ore cand terminasem toate suprafetele. Nu-i vorba, am fost multumita de rezultat, n-a trebuit sa frec insistent cu o periuta de dinti, cum faceam de obicei si mi-au ramas si unghiile intacte. Doar ca eu n-am apucat sa pun mana pe scula, ca Sotu’ n-a lasat jucaria din mana pana n-a incercat toate accesoriile.🙂

Ieri m-am apucat de curatenie intr-una din camere. Cat timp am cotrobait eu prin dulapuri si am scos toate textilele afara omul meu si-a facut de lucru prin gradina. Apoi a inceput: ” cand dai cu mopul? dai si pe covor? speli si geamurile cu el? merge si pe oglinzi?” Asa entuziasm la facut curatenie n-am mai pomenit! E drept ca ma ajuta de fiecare data dar acum s-a intrecut pe sine si m-a intrecut si pe mine. „Dau eu cu mopul!”, „curat si canapeaua!”, „hai ca dau si pe hol, ca mai are apa…”. Initial am zis ca o sa sterg geamurile clasic, adica cu solutie de geamuri si carpe dar cat am lustruit eu o fereastra el a scos „aburitorul” afara si le-a curatat pe exterior mult mai eficient decat mine, care ba ma cocotam, ba ma dadeam jos de pe scaun. La sfarsit a dat cu mopul si pe covorul neaspirat din alta camera. Pai daca mai avea apa si mai scotea aburi!🙂

Eu i-am sugerat sa dea si pe aleee, pana la poarta, de-abia mai face o sauna si la furnici. In concluzie, dupa doua zile e curatenie eu tot nu stiu cum se foloseste X5-ul, ca n-am apucat sa pun mana pe el! Off, cred ca nici pentru asta n-o sa-mi iau carnet…

Daca o sa vedeti o lumina maaare si muuulti aburi in Subcarpatii de Curbura sa nu va ingrijorati, nu s-a activat nici un vulcan, e doar Sotu’ care conduce  X5-ul! Puteti sa ma invidiati  ca am asa om harnic dar mai ales sa-l scuipati  sa nu mi-l deocheati.Ca n-am terminat inca de facut curatenie!🙂

24 responses »

  1. Presupun ca de saptamana viitoare organizezi reuniuni demonstrative. Sa-mi spui cand sunt inscrierile, sa-mi trimit si eu sotul la cursul intensiv :)))

  2. Abureală. M-a sunat pe mine azi și era cu o menajeră (tânără și blondă), ca aia din X-Men, parcă Ice Storm o chema. Asta era responsabilă cu furtunile, probabil de aia se văd aburi în toată țara.
    În concluzie nu este X5 ci X-Mena, nu-i vulcan în Subcarpați ci feromonii lui Florin.

  3. Mie să-mi faci poză cu x5, sau să-mi trimiţi datele pe privat, că am geamuri cât mine de mari şi căţei la fel care nu ştiu cât de greu se spală şi se urcă cu lăbuţele pe ele. Că l-o folosi doar sotul, vecinii sau câinii eu chiar nu-mi fac griji. Te rog, zi lu’ mama ce marcă e. Că economisesc timp şi mai bine beau o cafea cu tine aici.

  4. hahaha…eu am de mult, a spalat si al meu vre-o……cevasilea timp cu el :)))…..acum…..e pe la fiica-mea…de mult nu mai intreba de el!!!

  5. Sa-i tina Dumnezeu obiceiu’! :)) Eu zic ca nu strica sa mergi pe principiul „Ador munca, as putea sa ma uit la un om care munceste ore in sir!” Cand vad ca Al Meu Ca Bradul are chef de curatenie, tac malc, sa nu-l deranjez si care cumva sa-i dispara cheful! :)))

Lasă un răspuns

