Gand bun

Standard

Incep sa fiu din ce in ce mai convinsa de adevarul teoriei conform careia timpul se contracta datorita schimbarii vibratiei Pamantului.Altfel cum sa pricep de ce n-am mai gasit ragaz sa intru pe blog de cateva zile? E drept ca mi-am cam facut de lucru cu pregatirile pentru Paste iar la munca, unde mai prindeam cateva clipe sa „butonez” laptopul, n-am avut net, am avut de-a face doar cu brut (bine ca nu si cu brute!)

In seara asta, intre doua rafale de ploaie cu grindina si intre doua tavi de placinte perpelite in cuptor, nu pot sa nu va transmit un gand bun, o imbratisare prieteneasca si multe urari de sarbatori luminoase, prajituri gustoase, daruri dragastoase si zile frumoase! Sa fiti sanatosi, iubiti si feriti de toate relele! Sa iasa soarele pe strada voastra si sa va inunde lumina in suflet! Si Iepurasul sa nu uite sa va lase daruri…

Felicitare-de-Paste-art

23 responses »

  1. Hristos a înviat!
    Prin gându-ți bun am căpătat lumină și cu lumină vin acum să-ți mulțumesc și să-ți doresc să nu cunoști vreodată decât drumul lin și fără de obstacole al vieții! Iar de se poate, să mai lungim puțin timpul, că poate așa ne va ajunge și nouă!

  2. Ha ! Ha ! In loc de „placinte perpelite” am citit „placinte cu prepelita”…am citit intreg articolul chiar de 2 ori ca sa am ocazia sa ma gandesc mai bine la aceste placinte si chiar asa sa ma minunez de ele, vizualizandu-le in minte cum se puteau scoate din tavi si aranja frumos pe niste platouri pt a fi servite ! Si am citit la fel de gresit si a 2a oara ! Abia la a 3a citire, ca inca parca nu ma saturasem sa stau cu
    gandul la aceste placinte, mi-am dat seama
    cat de nataflet am fost !

    • Eu pana acum nu prea stiam sa raspund, daca eram intrebat, care e mancarea mea preferata din bucataria romaneasca, insa acum chiar ca mi-am dat seama ca de fapt trebuie sa fie placintele ! Pt ca am citit cu atata placere acest text in lb romana si faceam ce faceam, dar tot in jurul tavii cu placinte mi se indrepta gandul, chiar si daca nu erau cu prepelita !

  3. Hristos a-nviat! Si eu simt ca nu mai am timp, parca timpul fuge in defavoarea mea. Sper ca aceste sarbatori sa ne aduca la toti mai mult timp,iubire, liniste si bunastare.

Lasă un răspuns

