Gata de start

Standard

Dupa „lupte seculare” care au durat aproape doua luni am -in sfarsit!- net la serviciu! Ba ca e „firlesu” stricat, ba ca e firu’ impuscat, pana la urma n-a fost nevoie decat de o resetare de sistem si dracovenia merge.  Ca marge cu mersu-leganatu’ ca fetele de la Capalna asta e alta poveste, bine ca merge ca s-a odihnit destul.

Azi a mers netul dar n-am avut eu timp de mers cu el la brat, am avut o zi tare naspa. De, ca orice ultima zi inainte de concediu! Si ca sa fie tacamul complet si satisfactia profesionala maxima lucrez si in prelungiri, adica innadesc doua ture una dupa alta, altfel nu era chip sa pot pleca. Dar ce mai conteaza 24 de ore cand stiu ca maine pe vremea asta, adica pe la ora 3a.m., o sa-mi leg sireturile la pantofii cei noi si voi pleca in lume! Sper sa plec cu dreptul si sa am o vacanta minunata.

vacantaCe-mi doresc? Sa fie vreme buna si fara ploi; sa nu ma doara nici capul de migrene si nici picioarele de bataturi; sa am parte de un ghid meseias; sa fie un autocar cu revizia tehnica la zi si cu un sofer prudent; sa nu mi se dezlege sireturile la pantofi; sa bifez cat mai multe obiective vizitate; sa nu raman fara bani de buzunar; sa nu ma doara mainile de atata vorbarie poliglota; sa n-am parte de niste tovarasi de calatorie ciufuti sau psihopati (punem pariu ca unul tot gasesc?);sa fac macar vreo 2000 de fotografii ca sa am la ce ma uita tot anul cand m-o apuca iar dorul de duca; sa gasesc bere cu lamaie buna si sa nu ma apuce cufureala; sa nu fie niciun sugar in grup si sa nu aud nicio oracaiala si sa nu vad niciun pampers; sa fie bine ca sa nu fie rau!

Si mai sper ca la intoarcere sa-i gasesc pe toti ai mei sanatosi si sa nu sughit in fiecare seara din pricina gandurilor lor bune.Eventual sa schimb sughitul cu un sforait in ritm de vals vienez!

Va doresc o saptamana minunata si promit sa ma intorc cu tolba plina de povesti.Si cu trolerul plin de magneti de frigider… 🙂

25 de răspunsuri »

  1. Să-ți uiți de noi și de nevoi, să nu te uiți o clipă înapoi, doar fericirea-ți fie căpătâi, iar frumusețea, dragoste d-intâi spre care să te-ndrepți într-o vacanță de neuitat!

  2. Așa pățesc și eu de obicei. Înainte de concediu, dar și imediat după, se îngrămădesc o groază de probleme de rezolvat atâta acasă cât și la locul de muncă.
    Vacanță frumoasă îți doresc! 🙂

Lasă un răspuns

