Arta, nenica!!

Standard

Fiindca sunt la siesta si trebuie sa diger o omleta consistenta cu branza si ceapa verde, deci nu pot functiona simultan si cu stomacul si cu neuronii, va propun o etalare de opere mai mult sau mai putin artistice studiate de ochiul meu critic. Daca nici la critica nu ma pricep… Astept verdictul vostru care v-a placut mai mult. Din pacate poze cu omleta-artistica n-am apucat sa fac. 🙂

 

Deci periplu creator prin Europa!

1) Na! Sa mai aud pe careva ca pupatu-n fund e specific romanesc!!!

 

IMG_3775

 

 

 

 

 

 

 

2)N-oi fi eu Cavalerul Luminii .Da’ moare Jiji de ciuda ca n-are sabie de-asta de aur!!

 

IMG_3634

 

 

 

 

 

 

 

 

3)Sa ma arunc? Sa nu ma arunc?… Hai ca mai stau putin poate ma dau in direct la stirile de la ora 5!

 

IMG_4065

 

 

 

 

 

 

 

4)Nenea, imi dai doi lei, ca n-am cu ce ma imbraca si ce-i da lu’ asta micu sa mananca si gura lui!

 

IMG_3801

 

 

 

 

 

 

 

 

5)Zboara, puiule, zboara!

 

IMG_3842

 

 

 

 

 

 

 

 

6)Nici o masa fara peste! Asa ne-a invatat Partidu’!

 

IMG_3766

 

 

 

 

 

 

 

 

7)Ca nu-mi ajungea ca ma supara spondiloza, acu m-a palit si-o criza de apendicita!!

 

IMG_3763

 

 

 

 

 

 

 

 

8)Nu prea faceti voi cafeaua buna dar macar stiti sa faceti altceva din fierbatoare!

 

IMG_3701

 

 

 

 

 

 

 

 

9)Chiar e Fantoma de la Opera? Sau Mamare mi-a luat urma prin Europa?…

 

IMG_3698

 

 

 

 

 

 

 

 

10)Ce plictiseala, fratee, in raiul asta! Nu tu manea, nu tu shaorma, nu promisiuni electorale…

 

IMG_3665

 

 

 

 

 

 

 

 

11)Daca avea barba si canta puteam sa jur ca e Concita! Asaaa, naiba stie ce-o fi asta…

 

IMG_3660

 

 

 

 

 

 

 

 

12)De ce nu faceti, mai si portrete sa-mi las si eu chipul pentru posteritate?

 

IMG_3500

 

 

 

 

 

 

 

13)Mamaa, ma duci la McDonalds sa fac curcubeu pe cerul gurii?!?

 

IMG_3358

 

 

 

 

 

 

 

 

14)Ce dai, ma, nu stii sa-njuri?

 

IMG_3351

 

 

 

 

 

 

 

 

15)Iata ce pot face doua maini dibace daca au mult martipan la dispozitie!

 

IMG_3248

 

 

 

 

 

 

 

 

16)Aoleooo, ma scap pe mine si nu-i nici un boschete in zona!!!

 

IMG_3257

 

 

 

 

 

 

 

 

Juriul are cuvantul, pregatesc podiumul! 🙂

PS. Sa le ia naiba de poze ca nu vor sa stea deloc cum le asez eu! Asta e, textul e pus aiurea da’ va descurcati voi. Si ma iertati pentru nepricepere!

27 de răspunsuri »

      • Cerşetoare cu fuste multe (şi creţe) am tot văzut la viaţa mea, mi-s sătul! 🙄 Fantome – sincer să fiu – n-am avut ocazia să întîlnesc, dar mă îndoiesc să mă sperie goliciunea lor. Ba, dacă mă supără, le arăt şi eu levierul din dotare, ca să fim chit pe chit! 😆

  1. care poze, adelină???…. că eu râd de nebună.
    sigur, am recunoscut unele „elemente” vieneze şi ar fi marem de bun simţ să le indic pe acelea, dar savoarea o dau de departe textele tale… aşa că pentru mine the winner is… 1, 13 şi 14. ordinea care vrei tu.

  2. Nu ştiu cum voiai tu să pui pozele, dar la mine se văd bine, adică una sub alta sau una deasupra celeilalte, depinde în ce direcţie derulezi pagina, de sus în jos ori invers (eu am parcurs traseul în ambele sensuri, în strădania de a încerca un top five). Iar dacă tot am adus vorba, cu riscul să trezesc oprobriul public (mai ales al iubitorilor de artă), recunosc că nu-s capabil să fac un clasament, toate pozele îmi plac. Să nu mai zic de explicaţiile aferente, 100% lămuritoare (m-ai scutit de multă şi plictisitoare căutare pe wikipedia). Legat de poza nr. 14 (aia cu nenea care dă cu paru’), mă întreb dacă are vreo legătură cu ce urmează să păţească acela care nesocoteşte indicatorul rutier de alături. Apropo, am dat zoom pe toate pozele zgâindu-mă să văd dacă or mai fi rămas scrijeliturile mele de odinioră (de pe vremea când toate drumurile duceau la Roma) „veni, vidi, vici”… mneh… nimic, pesemne au renovat/restaurat între timp zidurile şi statuile.

    • Am migalit ceva cu pozele pana s-au asezat relativ „citet” ca se cam intercalau textele intre ele si nu explicau corect imaginile. Mai mult de atat n-am putut.
      Mii de scuze, Centurioane, trebuia sa pun si niste poze cu ruine romane ca tot erau destule. 🙂

  3. Eu am o poza in care ma pup cu un cap de statuie greaca (sau romana, puii mei). Am vazut si eu un fund apetisant (de statuie, zic) dar nu am ajuns sa-l pup. Eu sunt mica, englezii pun fundurile sus, of of of

    • Fata, nu erau pupicii mei! Si nici macar nu era vreo stauie de Adonis , erau niste copilasi si de astia sunt cam satula. 🙂 Si inseamna ca la englezi e si mai nasol, nu se pupa-n fund, se pupa condurul! 🙂

Lasă un răspuns

