Dincolo de nori

Standard

V-am spus ca excursia mea s-a numit „Castelele Boemiei”? Si-apoi chiar am vazut o multime de castele! Castele pe deal, castele pe vale, castele pe malurile Dunarii, castele in centrul orasului… Abia azi, uitandu-ma a ‘enspemia oara pe fotografii, am descoperit si castele in nori! Asta sa fi fost bonus la excursie? Sau s-o fi milostivit Domnul sa-mi arate in avanpremiera imparatia cerurilor ca rasplata pentru o evlavioasa ca mine?🙂

No, ziceti voi, ce sa fie asta???

IMG_3227

25 responses »

    • Asa am zis si eu initial, dar nu! Ca ce e in nori nu are nici o legatura cu ce se vede la sol. E ceva mai …paranormal. (doar n-o sa zic ca e o poza facuta prin geamul autocarului, in care se oglindeau cladiri aflate pe partea cealalta a strazii🙂 )

  1. Adelină, nu te lăsa ispitită să pleci să vizitezi castelul cel de crezi că-i răsplată pentru evlavie. Ai răbdare, că nu-sbăgate zilele în sac!😉

    • Ei, iphone, si tu! N-am eu de-astea, nu s-au facut anul asta!🙂 Am folosit un aparat foto clasic, un Canon cam batranel, dar inca eficient.
      Sa vezi ce bine mi-am aranjat dincolo la subsol, mai ramane sa gasesc niste cazane rezistente la temperaturi inalte, cu jacuzzi daca se poate.🙂

Lasă un răspuns

