Negustorie occidentala

Standard

E aproape dimineata, e week-end, e vreme naspa, deci n-are nimeni chef de subiecte serioase. Si nici pe mine nu ma da talentul si inteligenta afara din casa… Asa ca m-am gandit sa va arat cateva fotografii despre cum e comertul pe la altii. Nu marfa in sine vreau s-o arat, ca si pe la ei e fie „de firma”, fie chinezarie ieftina sau produse manufacturiere ce nu se pot incadra la capitolul arta, ci modul de prezentare.

Am vazut magazine cu lucruri scumpe dar cu vitrine foarte simple, minimaliste sau cu exponatele asezate din abundenta, cat sa-ti fure privirea si sa nu te poti hotari ce ai vrea. Dar am vazut si tarabe cochete, decorate cu mult bun-gust, cu migala, sa te poti bucura de plimbarea printre ele chiar daca nu cumperi nimic.  Zau ca era mult mai frumos decat la mine, la Valeni, de Festivalul Tuicii!🙂

Asadar, marfa pentru toate gusturile si pentru toate buzunarele. Poftiti de luati, sa nu ziceti ca nu v-am adus suveniruri!

In toata Boemia gasesti magazinase cu jucarii din lemn, sunt specifice zonei.

IMG_3442

Am vrut sa-mi iau si eu niste arme, dar prastie cu luneta n-aveau iar cu mitraliera nu ma lasau sa trec granita.

IMG_3443

Targul din Dresda. Marfuri cam ca pe la noi dar tarabele sunt niste mici bijuterii, fiecare are un aranjament deosebit deasupra.

IMG_3871

IMG_3872

IMG_3882

IMG_3884

IMG_3886

Ceramica si cristal de Boemia.

IMG_3918

 

IMG_3917

Muult portelan scump, ca pentru „pensionarii” de la bai, de la Karlovy Vary.

IMG_3959

IMG_4014

IMG_4020

Si cea mai draguta vanzatoare de felicitari si suveniruri.🙂

 

IMG_3244

Sa aveti un week-end linistit si insorit! Iar daca ploua, decat sa stati in casa si  sa va  numarati banii mai bine duceti-va sa-i cheltuiti! Ca decat sa le duceti grija, mai bine sa le duceti dorul…

 

 

 

 

26 responses »

      • Bre, cel mai dat în mă-sa magazin cu cristale şi porţelanuri, superelegant, de nemaipomenit, a fost în Bucureşti la „Comerţul Exterior”. A venit cutremurul din 77 şi ne-a dezvăţat de-a mai expune cristale şi porţelănărie scumpe. S-a ales prafu’ de toate. D’aia în oraşu’ lu gheorgică n-o să mai vezi beţie de cristale, nici de porţelanuri, câtu-i… dânsa 😉

  1. Mă, păi n-o să plec io-n concediu vreo săptămână, aşa, după care o să vă scriu impresiile mele timp de un semestru? Ne mai plimbi mult prin Praga? Am un prieten care a fost două zile în Bulgaria. Timp de două săptămâni mi-a povestit impresiile lui de călătorie. Aşţa că sunt călit…

    • Pfuaiii, ca tocmai ma pregateam sa trec din Praga in Dresda! Gata, ma abtin… Dar macar observa ca m-am straduit sa le sortez pe domenii de activitate, n-am amestecat cele sfinte cu cele negustoresti…🙂

  2. Pingback: Lenjeria mea de pat | Vieneland

  3. Zau ca era mult mai frumos decat la mine, la Valeni, de Festivalul Tuicii!🙂

    E absolut sigur că totul are un… ceeva, altfel ca la Văleni, alt aspect, alt miros, moţu’i mai chic, ce mai, altceva dom-le!🙂🙂

Lasă un răspuns

