Ce-am fost si ce-am ajuns!

Standard

Daca in loc de degtele de la maini ( zic la plural ca sa par mai priceputa, dar intra in discutie numai aratatorul drept!) ar fi trebuit sa tastez cu degetele de la picioare, ma lasam pagubasa, nu mai scriam nimic. Cred ca am parcurs cale de doua maratoane de azi dimineata, parca toate astrele conspira sa-mi dea mie kilometrajul peste cap. Acu, ca mi-am facut picioru’ frumos de la mersul pe jos, pot sa iau zece minute pauza, nu?

Si in scurtul moment de ragaz, in care astept sa-mi pice din cer o cafea ca eu n-am avut timp sa-mi fac, ma gandesc la o chestie. Ma gandesc la multe chestii dar una e mai „cu mot”.Mai retrospectiva si introspectiva in acelasi timp.

Snap_13002473804f9cf2db6ebb6Pana la „revolutie” am fost tovarasa tuturor: tovarasa pioniera, tovarasa utecista, tovarasa asistenta…Apoi s-au schimbat vremurile si oranduirile si am ajuns si eu o doamna: doamna Iliescu, doamna asistenta, doamna sindicalista, doamna de la Mangalia… Bun si-asa dar un regret tot am: ca am cam imbatranit, mi-a trecut vremea si n-am apucat sa fiu si eu o diva!…

Poate ma supar si de ciuda ma fac cat diva-nul!

31 responses »

  1. Nu mai da vina pe astre ca iti dau kilometrajul peste cap. Vad ca ai avut multe virginitati si pe toate ai vrut sa le faci doamne. Banuiesc ca la fiecare transformare in doamna…x ai mai dat cativa kilometrii peste cap…..:) Acum normal ca ai ajuns o doamna care ia ITP-ul si scoate barcuta greu la apa. Daca inca te gandesti la chestii inseamna ca ai inca vrejul verde🙂

  2. Aaaaa, stimată doamnă tovarășă, dar a fi divă e cel mai simplu! Nu-ți trebuie nici încadrare juridico-administrativă, este o titulatură atemporală și e auto-aplicabilă. Deci…adio doamna tovarășă Iliescu, bine ai venit Ade-Diva!

      • Auzi tu, Adelină, faci mişto de mine?! Păi cine mai foloseşte batiste în ziua de azi, ha?! Poate să bagi cîteva pachete de Kleenex prin imprimantă, cu un font şmecher, anglican…🙄😛😆

      • Bine, nu mai cos pe batiste, cos pe cearsafuri! ca pe budigai isi coase numele numai Bote… Da’ daca gresesc si scriu cu M in loc de N, si o sa creada lumea ca-s peruana, din neamul incasilor?🙂

      • Numa’ să nu-ţi vină alte idei mai… mala-dive!😛😀

        Acu’ mă stric de rîs, că mi-am adus aminte prin ceaţa deasă ce-mi înconjoară neuronu’ c-am văzut undeva demult pe un blog o panoplie cu carpete, ştergare şi chestii de gen, care mai de care mai pocit scrise, ca la ţară pe vremuri unde cu o clasă mai mult ca trenu’ erai deja injiner. Dacă îţi scapă deştu’ buclucaş printre ţesătură şi iese ArDeLimba…?🙄😆

      • Nouă (pluralul regal) ni se rupe mătărînga de Brazilia şi meciurile ei. Noi (din nou pluralul regal) nu ne coborîm la asemenea nivel de trivialitate.

      • Vi se rupe mataranga daca aveti.Am vrut sa fie respect pentru doi in una ca cafeaua.Daca zisi ca regalu te gadila la tempane poti ceti ce am zis la singular. Sa nu spui ca acum iti sare si rotula🙂

Lasă un răspuns

