Zambet printre lacrimi

Standard

E vineri seara, tarziu. Ma abtin cu greu sa nu abordez un subiect dureros si care imi macina creierii, adica doborarea avionului de pasageri in Ucraina. Dar s-a vorbit atat de mult pe tema asta incat vorbele mele ar fi inutile. Si inadecvate pentru un inceput de weekend. Simt o mare tristete si revolta dar incerc sa mi le camuflez gandindu-ma la ceva mai vesel.

fetitaCa de exemplu la nepoata-mea cea zvapaiata, pustoaica de 5 ani a unui var, care a venit in vizita. Scoate copilul asta niste perleee!🙂

Eu, la bucatarie, mestec in ceaunul cu dulceata; ea scotoceste din priviri sa vada cam ce sa-mi ceara. La intrebarea „ce-mi dai bun?” deja a primit un raspuns nesatisfacator: „dulceata, cand o fi gata!”Vede flaconul cu pastile efervescente.

-Ce ai aici, Blonda? (asa imi zice ea, Blonda, desi sunt cat se poate de bruneta!)

-Niste magneziu pentru sistemul nervos…

-Da-mi si mie, ca am asa niste nervi agitati!…

Ii dau, savureaza, zice sa-i dau si pentru sora-sa (” ca si aia-i o nervoasaa!”), apoi imi vad de treaba. Ma duc sa ud florile din ghivece.

-Merg si io sa te ajut!

Normal, imi trebuia si cineva sa-mi arate drumul… Torn cu generozitate apa in ghivecele suspendate cu petunii curgatoare.Torn cu simt de raspundere, plantele astea sunt mari iubitoare de apa, aproape umplu ghivecele. Nici nu ajung la scari si striga aia mica:

-Blonda, floarea ta se pisha!

Asta e, am niste flori pisacioase si o nepoata sloboda la gura! ca nu putem sa fim toate niste lady in familie!🙂

Sa aveti un weekend linistit si lipsit de vesti rele!

15 responses »

  1. Multumesc pentru zambet!🙂
    De ieri umblu cu ochii ca cepele, nu cunosc nicio victima dar Olanda plange si si inima mea e cernita! 193 de olandezi si-au gasit sfarsitul in acest atentat terorist si pe langa ei inca 105 oameni nevinovati…….. E grav, chiar foarte grav!

    • Pe langa cat e de grav e si foarte ciudat accidentul asta, nici nu vreau sa-l analizez prea tare fiindca nu-mi place ca rezultat imi da.
      De-asta si simt nevoia sa-mi inseninez gandurile cu lucruri frumoase si cu inocente de copil.

    • Mereu am zis sa colectionez din perlele copiilor, spontaneitatea lor e ca un plasture pe rana. Daca n-ar face toate traznaile cu atata dragalasenie cred ca ne-ar scoate peri albi.🙂
      Bun venit in vizita pe blogul meu!

    • Noi avem retineri sa glumim, credem ca sobrietatea e eticheta varstei noastre iar daca mai scapam cate-o glumita sincera suntem priviti ciudat de parca am fi luat-o razna.Recunosc, eu o iau razna cam des!😉

Lasă un răspuns

