1 din 3! Deci mai simplu decat 6 din 49!

Standard

Vad ca-s la moda concursurile. Sunt o fire competitiva, imi place sa ma intrec cu altii si imi place sa castig. Nu conteaza ce, premiu sa fie!

Asa ca lansez si eu azi un concurs.Unul nemaipomenit, ca nu-l pomeneste nici dracu’ si extraordinar, fiindca n-are nici o ordine. Adica e al naibii de dezordonat! :)  De regula oamenii obisnuiesc sa faca cu mana prietenilor. Eu si prietenele mele ne-am gandit sa scapam putin de rutina, asa ca am facut cu… piciorul!🙂

In figura alaturata sunt piciorele a trei doamne cocotate pe un fel de taraba, la Dresda. Erau si banci in zona dar asa-s „divele”, au nevoie de un postament mai inaltator. Una din doamne sunt eu. Cine ghiceste care picior imi apartine castiga Maaaareleee Preeeemiu!  In ce consta premiul? Pai, in afara de aplauza frenetice, consta intr-o… nuca! Si nici aia de cocos!🙂

IMG_3715

 

51 responses »

  1. Stînga! Şi ştiu şi de ce!😉

    Dacă cîştig, nuca aia vreau să fie de clei de vîsc, poate prind şi io vreo păsărică pînă la urmă…🙄😛😆

  2. Mijloc. Pt ca nu stii ce e Ecco din stanga plus pt ca esti mama de baiat cuminte care ti-ar recomanda tenisii din mijloc, nu aia din dreapta. (Insa daca ti I-ai cumparat singura fara sa-ti intrebi fiul, ceea ce nu prea cred ca ti-ar fi permis el, insa ma rog, daca o fi fost in vacanta, cred ca ai fi fost in stare sa ti-i cumperi pe aia din dreapta, pt ca esti mai rebela.)

    • Sigur-sigur? Credeam ca a uitat lumea cum ma vaitam ca nu stiu sa leg sireturile… Primele 3 zile a fost mai greu, noroc ca poza e faxcuta in a patra.🙂
      Cea mai misto nuca pentru tine!

      • Sigur,doar ai ochi albaştri,cum să fi ales altă culoare la adidaşi?
        Te-ai asortat…🙂
        Mulţumesc frumos pentru nuca mişto!
        Tocmai am stat la o vorbă cu vecina sub nucul ei care din păcate nu face nuci nici de un borcan de dulceaţă sau de-un cozonac…da e bun de umbră.
        N-am uitat povestea cu şireturile ,m-au uitat unii pe mine blocată pe google-ul local…🙂

  3. Si zice lumea ca tu nu porti blugi. Poate ca nu porti blue jeans, ca de alte culori e foarte posibil sa ai. Din cate observ eu, piciorusul din stanga are blugi maron, o culoare foarte frumoasa de altfel. Daca castig eu, as dori ca premiu sa-mi spui de unde ai luat papucei asa frumosi si comozi.🙂

    • Pentru barbati nu exista decat blugi albastri, au impresia ca alta culoare nu exista! Iar eu port blugi!! Relatii despre papucei o sa cer de la posesoarea lor, care nu-s eu, din pacate…
      Asa ca nu primesti decat aplauze, nuca se reporteaza.🙂

  4. Pentru răspuns clar, aveam nevoie de întrebare ajutătoare : erai singură acasă când ai plecat? Dacă spuneai că erai singură, era mai clar că şireturile alea sunt legate bine şi tu nu ai fi reuşit asta😀 În dreapta nu-s
    şireturi, stânga e clară.
    Dar, spune naşu’ că nu porţi blugi şi eu îl cred. Aşa că râmâne stânga. Dacă aţi complotat să ne lăsaţi fără nucă… ruşinicăăă.

    • Tu nu te lua dupa nasu’, ca el e om serios, nu se uita cu ce se imbraca femeile, le admira doar iq-ul, de-aia nu stie ca port foarte des blugi!
      Sa nu ma acuzi de teorii conspirationiste dar oricum ai ramas fara nuca.Primesti doar o bezea drept premiu de consolare.🙂

      • Acu’ bună şi aia, ce să mai zic…
        auzi? Nici naşu nu se-ndură să-mi dea o nucă pentru că am crezut în spiritul lui de observaţie?🙄

      • Sărut mâinile. Dau un copac întreg (de nuci), că alții nu am, decât în perspectivă.. Dar, niște chiftele de soia nu vrea nimeni ? Decât să le arunc…mai bine aștept finii.

  5. In concluzie trebuie sa-i comand nucului sa-mi faca minim 5 nuci, ca doar cinci persoane au ghicit ca cel din mijloc e piciorul meu! Si cu aceasta ocazie am demonstrat ca nimic nu mi-e imposibil cand ma ambitionez, nici chiar sa-mi leg sireturile la pantofi! :))
    Tuturor ganduri bune si urari de weekend relaxant. La umbra unui nuc, daca se poate…🙂

    • Vasăzică ai făcut mişto de noi în stil barbar, după ce ne-am chinuit să reţinem amănunte vitale cum ar fi nepriceperea la şiretuială. Bineeeee…🙄

      • Credeam ca o sa sesizezi ca fotografia e facuta din mijlocul grupului, deci e logic sa fiu eu aceea! Da’ deja am uitat cum se leaga sireturile, n-am mai repetat de atunci.🙂

      • Autorul fotografiei putea fi oricine, aparatul putea fi al oricui, există transfer de fişiere la nevoie. Celelalte informaţii erau aparent mult mai valabile decît presupunerile. Ne-ai tras-o de data asta!😀

    • Care 5 ? Ca doar July, Ana, Yousef si cu mine am zis de tenisul albastru. Am numarat chiar de 2 ori, mai ceva ca la niste alegeri prezidentiale contestate. Si Nina Cremene a zis ca stie insa nu s-a pronuntat explicit in public, asa ca nu stiu daca e vot valabil !

      • E valabil, ca ea imi cunoaste incaltarile! Plus ca-i sefa mea si daca raspundea gresit tot o treceam pe podium ca n-am chef sa-mi frece ridichea si sa ma fugareasca prin sectie. 🙂

  6. Ia să te prezinti la nasu cu aparatul foto (baterii încărcate), blugii, adidașii, tenișii, șosetele, oja de pe unghii, cele șase picioare din poză și, am uitat ceva ? Aoleo, nu am atâtea camere pentru cazare.

Lasă un răspuns

