Crampe

Standard

De a mortii vesnicie se cutremura poetul.

Eu cu moartea stau de shaga, jucam table, bem un vin

Am pariat sa-i aflu PIN-ul si parola si secretul,

Sa-i eviscerez seiful si sa rad de ea din plin.

*

Langa scaunul de-alaturi sade coasa-i rezemata;

Nu mai pot eu de-asa arma dintr-un par inalt si-uscat

Si o lama prea uzata, pot sa spun chiar prea tocita!

Poa’ sa aibe mitraliera, pentru mine-i fix…rahat!

*

Asta lirica morbida si-asta brusca vitejie

Nu-i iscata de-o napasta, de-un blestem sau de vreo boala,

Nu ma bantuie strigoii ce pe luna plina-nvie.

Strang din…pumni de-o cauza simpla: pepene pe burta goala!  :)

moartea-coasa-2

11 responses »

  1. eu nu am nik, acum mananc prune, si apoi pepene, tre sa am grija cu ce le combin. De ex. nu cu bere + iaurt, ca alta data, ca efectul a fost devastator. Devastator pt cei ce voiau sa vina si ei la toaleta, dar nu puteau, fiind ocupata de mine.

    • Reteta de bere si iaurt am incercat-o si eu, a fost…mortala! Dar vad ca si pepenele rece-rece pe stomacul gol are cam acelasi efect. Noroc ca-mi permite tonajul sa pierd cateva calorii.🙂

  2. O, vitează valkirie, ce cu moartea stai la şagă,
    Nu ştiam de duci vreo luptă ori de gînduri eşti căznită,
    Dar aflînd acum secretul şi fiindcă mi-eşti tare dragă,
    Îţi urez din depărtare o… căcare liniştită!
    😆

Lasă un răspuns

