Praf de neuron zbanghiu

Standard

Nu te mai vaita ca e viata grea! Daca ar fi fost usoara ai fi dus-o ca pe o scama pe umar, nici n-ai fi simtit-o .

Nu trai cu frica mortii, viata ti-e oricum ipotecata si vei fi executat silit intr-o zi.Ce mare lucru o moarte? Toti fraierii sunt in stare s-o duca!

Ai prea putine zile? Pai nici pe astea nu esti in stare sa le umpli cu trairi, te uiti spre viitor ca curca-n lemne… Ai prea putine nopti? Lasa c-o sa vina una fara sfasit si-o sa te saturi de odihna…

Azi te simti obosit si trist? Cum ar fi daca nu te-ai mai simti deloc, ai fi doar o umbra a propriei neputinte?

Undeva, intre astre, o steluta licareste pentru tine. Cat timp poti sa visezi la ea n-ai de ce sa te plangi.  Si cand n-o sa mai poti sa visezi, la ea vei ajunge. Doar ca atunci n-o sa mai poti nici sa plangi…

 

Sed si cuget! Cuget, deci exist! Exist, deci trebuie sa sed, ca sa cuget! Off, sa mai sed, c-am obosit de atata cugetat…Deci sed! Cugetati voi cat ma odihnesc eu.

poze-amuzante-motanul-sta-si-se-gandeste

19 responses »

  1. Să știi că ieri citisem despre cum să îmbărbătezi pe cineva care e în găleata cu melancolie și zice să nu folosești vorbele pe care le zici tu mai sus, că nu sunt constructive! (stai liniștită, că și eu la fel zic).
    Trebuie să spui așa: te simți nefericit? Sunt aici pentru tine Vrei să te îmbrățișez? Să nu uiți că nu ești singur. ȘAMD. Dar eu voiam să-ți zic să te ridici, pentru că zic cercetătorii că șezutul prea mult e mai periculos decât fumatul. Saltă!

    • Mai intai ca am citit …salata si nu pricepeam care-i rostul ei in ridicarea moralului, eu prefer ciocolata sau berea cu lamaie.😉 Si-apoi sunt cam zgarcita cu imbratisarile, nu ma vad luand in brate toti nefericitii. O mangaiere pe frunte n-ajunge? Ca batutul pe spate e numai pentru ragaieli in bransa mea.🙂

  2. Cam aşe fac şi io cînd bag botu-n zamă de prună: şăd… şi cujet… şi şăd… şi şăd…🙄 Da’ ce-s prost să iau viaţa în serios?! Că nici ea nu m-a luat pe mine vreodată!😆

      • Mi-am adus aminte de un om important al cărui aghiotant îl urma mereu cu un colac din burete în mână. Colacul acela striga ”hemoroizi” și pe mine mă frământa de ce trebuie să știu eu afecțiunile omului cu aghiotant. Deși, până la urmă, nu mă cuprinde jena dacă aud un om tușind tebecist, n-ar fi trebuit să rumeg prea mult situația, nu?

Lasă un răspuns

