Propunere (indecenta) de afacere

Standard

E duminica inainte de pranz, cei evlaviosi sunt la biserica asa ca pot sa va povestesc si ceva mai putin crestinesc cat stau ei cu fata la icoane.

Eram in concediu, in Gura Humorului, cascam gura prin centrul orasului. Sotu’ zice sa-si platesca saptamanala cotizatie catre Loteria Romana. Dau sa intru si eu in agentie dar un miros de carciuma puturoasa ma goneste repede afara. Ies , ma trag la umbra si ma uit cum framanta Sotu’ numerele in bol pipaindu-le pe cele norocoase. Alchimie, nu gluma! Zic si eu in gand un „Doamne ajuta sa castige, sa-mi iasa si mie de-o excursie mica prin strainataturi!”

Din fata vine un nene turmentat bine, in echilibru instabil, mergand aplecat precum un tir care a luat un viraj brusc cu viteza prea mare si incearca sa se redreseze. E cam jegos si cu parul valvoi. Ma abordeaza direct si fara nici o introducere:

-Daca-mi dai un ban ti-arat p***!

In alte conditii as fi scos foarfecuta de unghii din poseta si i-as fi zis ” scoate-o, ca ti-o tai sa se regenereze” dar m-am gandit repede ca sunt pe teren strain si am vazut ca e cam plin de boschetari in jur, riscam sa ma joc de-a doctor Ciomu juma de zi si nu asta era scopul concediului. Asa ca-i intorc spatele si il tratez cu indiferenta. El, nimic! Iar vine in fata mea, gata descheiat la pantaloni si-mi face propunerea:

-Da-mi un ban si-ti arat p***!

Mai intai ca n-a precizat valoarea banului, nu stiam daca se refera la bancnota sau moneda, nu stiam nici unde detine aparatul de taxat si nici nu parea sa fie neam cu Terente sau Gogea Mitu sa aiba ceva inedit de expus, chestii de-astea minione vad zilnic cand schimb pampersii pacientilor mei, nu ma mai impresioneaza. Asa ca mi-am amintit brusc ca sunt o doamna, am strans din pumni sa-mi stapanesc impulsul de a-i strivi exponatul de asfaltul incins si m-am retras grabita spre usa agentiei loto. Vazand ca n-a avut succes cu fondul de investitii omul si-a continuat drumul sinuos bombanind ceva  ce nu parea sa fie o rugaciune si nici o binecuvantare. Probabil ca ma compatimea ca-s fraiera si am pierdut afacerea vietii mele.

De-aia n-au iesit nici numerele la loto, ca m-am calicit la un ban si mi-am ratat norocul…

 

Voi ce propuneti inedite ati mai primit?🙂

24 responses »

  1. Io recunosc cinstit : sunt eu însumi suficient de indecent încât nu cred să se existe propunere care să-mi pară indecentă. Mde. mârțoagă trecută prin multe …

  2. Deși, dacă stau bine să mă gândesc, ar putea fi calificat drept indecent faptul că umblă niște unii zilele astea pe la televiziuni și pe aiurea și ne tot spun că dacă le dăm un vot și ajung președinți ne-o arată și ei pe-a lor. Numa că după ce i-am văzut-o pe-a scofâlcitului de Ilici, zău de mai îmi arde să cheltui voturi pe așa ceva ,,,

  3. Sotul meu a primit o asemenea oferta intr-un bar . Cat cere ca sa-l lase sa ma **** :))) Nu a cerut, a dat gratis de la el un pumn de jos in sus pentru ca insista😀 Barmanita i-a multumit frumos, era noaptea, dupa 12, si ii era teama ca dupa ce plecam noi, ramane singura cu el . :)))

  4. cind eram in Spania si mergeam frumos catre cursuri, la semafor opreste un biciclist si imi zice ca am gura frumoasa ma intreaba daca vreau sa io s***. Mi s-au facut ochii cit farfuriile si aveam geanta pregatita sa-i dau una dupa cap,daca avea de gind sa vina dupa mine. Noroc ca semaforul era chiar linga cladire si am intrat ca din pusca inauntru.

  5. Măi Adelino, fata tatii, io nu văz unde-i afacerea în propunerea asta, că cică dă-mi un ban şi-ţi arăt p…!
    Dintr-o afacere tre’ să iasă ceva, d’acilea ce câştigai tu? 😯

    • Pai omu’ castiga un ban cinstit si eu ma alegeam cu admirat natura moarta. Si poate ca-mi aducea noroc la loto…🙂
      Si-apoi esti matale prea materialist, prea vrei profit din orice, unele afaceri se mai fac si „de-amorul artei”.🙂

Lasă un răspuns

