Un bilet pe usa

Standard

Stimati tovarasi,

 

Cantina intreprinderii va fi inchisa temporar pentru aprovizionare. Plec vreo trei zile sa aduc marfa de import din Prazilia. Las ceaunul cu zeama pe foc si dau o fuga sa aduc praz si niste sfaturi utile de la soacra-mea. Daca nu revin in timp util sa stiti ca s-a facut zaibarul. Condica de sugestii si reclamatii ramane la ghiseu, pesmetii sunt in sertarul din dreapta, care vrei sa dai bacsis apasa butonul de like ca nu curenteaza si nici nu se impoziteaza . Care nu vrei sa dai nimic esti un capitalist zgarcit si o sa mori de foame la poarta raiului !

vin-imediat

12 responses »

      • La mine-i prin corcoduşi, sus la mama naibii. Oare să-i mai culeg pe nea strugurii? Prost an, acrituri! Ultimii doi ani au dat graurii acatiste de bucurie că le-am lăsat recolta la îndemînă (sau îndecioc?), acu’ cînd mi-am propus să-mi prepar iar licoare, iaca belea! Zău că Bărbosu-i beat pul… bere şi l-a lăsat pe Încornoratu’ să-şi facă de cap pe lume…

  1. Ei, draga mea, nici măcar prazul nu e bun acum, nu a dat încă bruma peste el. Dar un strugure-doi, nişte must din ăla rubiniu şi o bucată de pastramă de oaie, tot dibuieşti tu pe-acolo! Să te întorci cu bine!

    • Am mancat praz o singura data in viata, nu m-am dumirit daca e bun sau nu si nici ce gust ar trebui sa aiba. Praz n-am vazut-neam, in schimb pe marginea soselei e plin de vanzatori de ghebe. E tara plina de ciuperci, dupa cate vad, de-aia ne mananca pe toti pe undeva.🙂

      • 🙂 Aici ai dreptate, cu ghebele mai rar în ţara prazului! Dar na, s-a-ntors lumea cu fundul în sus, ce vrei! Mâine poimâine o să găsim portocale din grădină!

  2. La scările blocurilor din Bucureşti, care-au avut norocul să fie mai mari, holul de la intrare s-a restrâns la un loc de trecere, iar restul spaţiului, prin separare, a fost închiriat unei firmuliţe, care se ocupă cu te miri ce. Nebeneficiind de utilităţi, fieş’care angajat, de regulă angajată, îşi aranjează prin vecini rezolvarea unor… mda, necesităţi pe care la avem toţi. Cert e că atunci când o coprinde nevoia, angajata pune-n geam un anunţ din ăsta „Vin imediat” . La uşa unui Amanet au auzit discutând doi clienţi, mai oacheşi, aşaa… :
    – Un’ s-a dus gagica?
    – S-a dus să se c… , când se-ntoarce praf te face!
    Ş-auzi, mai vrea şi ciubuc un like! Ei las’, să mor io de foame la poarta raiului!🙂🙂🙂

    • Eu n-am pus de-aia anuntul, sezi bland ca nu te fac praf.🙂
      N-am vazut asa carcotas, sa se caliceasca si la un amarat de like. Bine, tine tu toti laicii pentru tine, oricum o sa ne cante matele de foame la amandoi in fata raiului, macar mai am si eu cu cine schimba o vorba, un ghiont…

Lasă un răspuns

