Cine cauta,(ma) gaseste!

Standard

Am avut o zi cam naspa, una care mi-a lasat un gust amar si care mi-a intarit concluzia ca „decat sa muncesc degeaba, mai bine sa stau degeaba” si ca bunele intentii sunt adesea luate drept ofensa. Dar noi sa fim sanatosi si sa nu ne amaram viata pentru orice vorba spusa de cineva la nervi. Mai fac un pas in spate si ma inchid in patratica mea, sa deranjez cat mai putin si ii las pe altii sa se afirme, nu sufar deloc de dorul celebritatii sau al aprecierilor laudative.

crazySi ca sa ne relaxam am scotocit (iar!) prin meandrele lu’ conu Goagal, care numai el stie cum face de-mi trimite pe cap atata lume buna si atatia intelectuali rafinati. Deci, cum ajunge lumea pe blogul meu:

toate pietrele din lume tie ti le daruiesc. Saru’ mana, da’ sa fie de la 10-15 carate in sus! Cateva poa’ sa fie si mai piatra de pavaj, ca am si eu cui le „darui” din toata prastia inima…

jocuri de transformat baba in fata. Alea se cheama chirurgie plastica si daca vrei si „fata mare” deja e cam sarlatanie…

ce sa nu faci unui amant. Scandal si copil! Si nici ciulama de ciuperci daca nu te pricepi, nu cred ca-i plac candidozele…

teorema dupa care se inalta avionul. Habar n-am de fizica, eu o stiu doar pe aia „avion, cu motor/ia-ma si pe mine-n zbor…”

cum sa fi potent la batranete. Cu un aparat gipsat…

noi suntem romani pe note. Nu pe alea de la BAC, desigur!…

cum lovesc marele premiu la loto? Mai intai va informez ca loto nu-i box, nu incercati cu upercut sau lovitura cu piciorul din lateral, ca n-o sa loviti decat podeaua, in cadere. Si daca stiam eu smecheria cu premiul la loto doar nu eram fraiera sa pun reteta pe blog…

ce se spune daca un nou nascut e alaptat de o tiganca? Depinde cine spune: daca e vorba de un spectator politicos se spune „pofta buna!”, daca e vorba de respectiva tiganca se spune „manca-mi-ai tzatza!”.

are ceva daca dau adeziunea la doua partide? Daca nu-s partide cu cununie, sa se cheme bigamie, n-are nimic. Nici macar valoare…

la ce ora se bea cafeaua la tura de noapte? La ora cand ai vrea sa dormi dar n-ai voie…

cum strigam gainile pitice? Cu voce soptita si mergand de-a busilea…

scufita rosie si bax bani. Scufita nu vreau, nici macar rosie, ca nu ma deochi, dar un bax de bani cred ca mi-ar prinde bine…

mai de graba nu ma in nasteam sa sufere mama. Acu, daca tot te-ai „in nascut” , tot o sa sufere, biata de ea, ca a mai adus un prost pe lume…

face crenvusti din porc viu. Sa mori tu!?!Si-i alergi prin curte cu furculita in mana?…

cele mai dureroase sarituri la capra noua. Sunt mai dureroase decat alea la capra opt sau zece?…

ce prevestesc cartitele. Sa le ia naiba de lighioane subterane, ca la mine prevestesc ca in primavara n-o sa mai am nici un pomisor in livada!…

cum se face o telegrama? Scurta! Stop!…

nervi care te fac sa iti puste capul. Ori te referi la nervul trigemen, ori la dinamita cu fitil si detonator…

de ce ne magnetizam. As putea sa-ti raspund simplu: de fraieri! dar vreau sa te luminez , totusi. Ne magnetizam fiindca mancam alimente bogate in fier si apoi suntem atrasi de polii magnetici ai pamantului; si, cand te afecteaza magnetismul terestru n-ai ce sa faci, te intinzi pe jos proaspat magnetizat, nici acul busolei nu-ti mai arata drumul spre casa…

babobabi. Babo sa-i spui lu’ ma-ta! Si baby se scrie cu Y!…

 

Sa aveti un week end linistit si sa nu va tulbure nimeni feng shuiul! Ca la mine, dupa ce ca eram un pic shuie, s-a dus naibii si feng-ul…Da’ stiti ceva? De-aia nu mai pot! Cine n-are loc de mine sa stea inghesuit si gata!

week-end

38 de răspunsuri »

  1. 😀 Ăla din urmă, probabil era în căutare de baobabi, a ieşit babobabi din grabă. De fapt, căuta maimuţe, da’ a vrut s-o ia pe ocolite ori să vadă cât eşti tu de perspicace 😀

  2. Scufita rosie si bax bani presupun ca inseamna Scufita Rosie si Bugs Bunny, cel din desene animate.
    Multumesc pentru ras, s-a suprapus cu un cascat si a castigat rasul. :)))

      • Io n-am nimica cu „crampele oamenilor”. Credeam doar că am simţit nu o gâdilătură-n talpă, ci o supărare mare a ta, care numa’ de râs nu simţea nevoia. Poate am greşit. O să poţi să mă ierţi? Fără emoticon!

Lasă un răspuns

