Reverente, voua!

Standard

De vreo cateva zile ma cam „miorlai” pe-aici, parca as fi oita barsana din Miorita: nici iarba nu-mi place, nici gura nu-mi tace, nici nu-s bolnavioara…Pitici pe creier cred ca avem toti, doar ca eu am sapte pitici care se bat pe sase scaune si cam ridica praf.

Ar cam fi cazul sa-mi fac ordine intre sinapse si sa nu las depresia sa ma bazaie ca o musca enervanta care te gadila pe varful nasului tocmai cand esti pe cale sa adormi.Ca doar nu mi-oi pune doliu la rever si cenusa-n cap fiindca nu ma iubeste intreaga omenire! Si stie El, bunul Dumnezeu, de ce a lasat sa-mi creasca fundu’ mare, sa aiba toti de unde musca!

Asa ca e mai bine si mai cu folos sa-mi numar prietenii, oamenii pe care ii simt aproape, pe cei care ma inspira si imi dau putere, pe cei care mi-au acordat sprijin, credit sau atentie. Am multumit intotdeauna celor care m-au onorat cu prezenta sau comentariile pe blog, nu-i putin lucru sa piarda cineva cateva clipe pretioase din viata ca sa zaboveasca cu privirea si cu gandul pe aiurelile insirate de mine. Dar azi vreau sa multumesc in mod special celor pe care mi-i afiseaza topul comentatorilor.E drept ca se refera doar la ultimele 1000 de comentarii, nu la toate cele aproape 19000 care s-au adunat in cei doi ani si jumatate de cand scriu, dar e totusi un top care merita onorat.

Cel mai „vorbaret” e vecinul meu (ce mare lucru 40 de km!), Drugwash, caruia ii multumesc pentru vorba sloboda si necosmetizata si postarile lui rupte din viata de zi cu zi, din zbaterile cotidiene.

Pe locul doi e Rudolph, consilierul meu pe orice problema, cel care face cea mai asidua munca de documentare; orice subiect as aduce in discutie el il dezvolta imediat, culege date si statistici pentru o lamurire deplina. Cu ceva vreme in urma i-am promis un premiu daca va reusi sa scrie o postare telegrafica , dar se pare ca voi ramane cu premiul pe stoc, pentru report.🙂

Un loc pe podium are si Carcotasu, nenea ala cu fata de catel bland dar care se joaca de-a Muppets, mereu are ceva de comentat de pe margine, mereu ridica aratatorul in semn de atentionare. Am zis aratatorul, da?Si aratatorul e langa degetul mijlociu, nu va faceti ca nu vedeti bine, Carcotasu’ nu face gesturi obscene, e un lord!

Sa mai zica cineva ca femeile sunt guralive! Uite ca ele nu reusesc sa-i intreaca pe barbati, vin abia de la locul patru incolo. Si pe locul patru e Arakelian, doamna de Belgia cu preocupari stiintifice si medicale, bine ancorata in problemele sociale desi nu se uita niciodata la televizor. Poate de asta e si obiectiva, nu se lasa manipulata de zeul Mass Media.

A cincea in clasament e Ana Maria, o timisoreanca de toata isprava si la fel de evlavioasa ca si mine, drept pentru care ne-am promis sa ne facem „surori de cazan”, sa ne altoim aromele in aceeasi smoala; ba nu, sa fiu corecta pana la capat, am zis sa fiarba fiecare in cazanul ei, ca nu suntem la spa sau jacuzzi sa facem bulbuci impreuna.

Iar pe pozitia a sasea e o canadianca proaspat sosita in „gashca”, Sweet & salty,care cica e si „de serviciu”, si „psiholoaga” (asta s-ar traduce ” oloaga de-un psi”?).Curiozitatea mea bolnavicioasa ma indeamna s-o intreb : pe la noi se mai „taie frunza la caini”, prin Toronto ce se taie, frunza de artar?🙂 Glumesc, draga mea, dar tu stii de gluma. De fapt cine nu stie de gluma nici nu prea are ce cauta pe aici…

Nu stiu daca eu figurez prin vreun top al comentatorilor, pe undeva, nu las intotdeauna un semn al trecerii mele printr-un blog. Apreciez orice comentariu care mi se lasa, fie el si dezaprobator, si ma bucur nespus cand cineva simte nevoia sa spuna ceva, sa-mi lase un gand, o sugestie, un sfat. Multumesc tuturor si va astept cu drag, usa mea e deschisa tuturor. Va rog doar sa lasati toporele la intrare, nu-mi place sa fiu arbitru intre oaspeti si nici sa sterg sangele de pe pereti. Dar sunt norocoasa, n-am prea avut bande de asasini pe aici.Dar daca vreti sa ne batem cu perne sau cu frisca, n-am nimic impotriva.🙂

thank-you2

42 responses »

  1. Duamna mea, va foarte multumesc pentru complimente, nici nu stiam ca am atatea!!. Pana la urma sunt tot cea mai guraliva femeie (de aici). Si ca sa te amuzi, am mai primit la munca premiul de cea mai guraliva femeie din echipa(nu conteaza ca ierau numai si numai barbati acolo), si sigur ca asta e motivul no.1 sa ajung in acelasi cazan cu voi, sa va condimentez viata🙂

  2. Săru’ mîna, vecină, iaca sînt şi io – în aproape juma’ de secol de funcţionare neîntreruptă – primul la ceva. Ce contează că-i la digitaţie verbală (ori vorbărie digitală) – sînt io cel mai tare? Sînt, baszmeg!😀

    Auzi matale, ai de grijă cu miorlăiala, că ştii cum e versiunea şi mai populară a Mioriţei:

    Şade baciul lîngă mioriţă şi-i vorbeşte:
    – Mioriţă laie,
    laie bucălaie,
    de trei zile-ncoace
    gura nu-ţi mai tace,
    iarba nu-ţi mai place…
    Da’ Ion, venind pe uliţă şi auzindu-l:
    – Bade, mioriţa ta
    nu mănîncă, nu mai bea?
    Tai-o, dă-o-n… pana mea!
    😆

    Să nu zici că nu ţi-am spus!😛😀 Hai să fii sănătoasă pînă la capăt şi să te bîntuie în proporţie covîrşitoare gînduri şi fapte bune, în ambele direcţii!😉

  3. Ultima… dar pe listă🙂 … las’ ca vin eu din urmă. 🙂 Despre lipsuri la inventar, am eu mai multe carențe, nu doar psi-ul cu pricina…🙂 Cât despre câinii de pe-aici, li se taie și lor frunze, de ce se nimerește (e drept că arțarul e mai la îndemână) doar când nu sunt ocupați să umble cu covrigi în coadă😀

  4. Fataaaaaa…..da’ tu de cand ai depresie? Hai ca ma pusesi pe ganduri , zau asa , fata! Vezi ca sefu’ de spa nu primeste despresive in salon…😛
    Mnoa , ca sa mai salt nitelus moralu’…io ma bag la cafteala cu frisca…unde e? Ca io viu…😀

    Si ca sa ma aliniez si io in spiritu’ lu’ postarea ta , saru-mana ,coana Adelino , aferim tie boieroaico pupam obrajorii si scot cheptu-nainte cu mandria de a fi nominalizata aici…Multumesc frumos de incredere!!!!
    ….. si abia astept sa vad si eu comentariul telegrafic a lu’ Rudolph!😛

  5. sunt si eu pe aici sa stii. imi luam doza zilnica pana de curand. acum e mai saptamanala asa, intre buchiile alfabetului si alte mestereli de mama. dar tot imi face bine si revin cu placere de fiecare data. si nu e timp pierdut ci castigat pe taramul bunei dispozitii. pentru care eu iti multumesc de cate ori te citesc.

Lasă un răspuns

