Si chioara si uituca!

Standard

ochelaristOff, ca de la o varsta, dupa ce ca te lasa vederea, te lasa si memoria si-ti uiti ochelarii acasa!… Asa ca scriu pe dibuite, dupa cum retin ca-s literele pe tastatura, daca nu intelegeti textul sa nu va inchipuiti ca prind posturi straine, pur si simplu nu prea vad ce naiba scriu.

Si ca sa nu-mi fortez vederea prea tare (ca am incercat sa folosesc ochelarii unei colege doar ca ea poarta dioptrii diferentiate  de la un ochi la altul, deci a trebuit sa stau cu un ochi inchis, ca lunetistii) n-o sa stau de povesti si imi cer si scuze ca nu pot sa raspund la comentarii. Incerc doar sa va binedispun cu niste  mostre de inteligenta si umor , primite pe mail.

 

Trei lucruri nu-mi plac la soacra-mea: ce zice, ce face si ca sta la noi!

Nu ma intrebati cati ani am, ca n-am niciunul. Toti s-au dus!…

Sfinte parinte, plec intr-o expeditie in Sahara. Pot sa iau numele Domnului in desert?

Daca anul acesta vor fi alegeri libere, eu aleg Elvetia!

S-a plans ca de la o vreme sotul ei doarme neintors.Neintors acasa…

Militarul, dupa ce a vazut piesa Tristan si Isolda, a reflectat: trist an si-i solda mica!…

Caut femeie pentru ingrijire copil pe care ma ofer sa i-l fac!

M-qm hotarat: de acum beau numai sambata si duminica si in zilele care se termina in „i”!

Instructorul de parasutism: dupa ce sariti, numarati pana la 50 si trageti de inel. Ardelenii sa numere numai pana la 3!…

Ce scrie pe piatra de mormant a unui preot: studii incheiate, plecat la examen!

Poker in familie:copilul avea trei de 10, tata, doua dame, mama, un valet si bunica…doi popi!

Pentru unii patroni omul e ca aerul: il trag in piept si apoi il dau afara!

 

Zi buna va doresc si vedere de soim.  Sau macar sa aveti ochelarii la indemana…

28 responses »

  1. După atîta muncă, au mers zîmbetele numa’ bine. Acu’ o frecţie (nu la picioru’ ăla – am promis doar!🙄 ) şi nani ca valiza-n gară! Ceea ce-ţi doresc şi ţie! (mai puţin frecţia dacă nu-i necesară)🙂

  2. Lasă Adelino, nu te agita, şi-n general, dacă tot ţi-ai uitat ochelarii acasă, să nu fii prea conştiincioasă cu munca. Să nu cumva să ai de tăiat f’un buric şi… Doamne feri… ! Mai bine aici!😯

  3. Ochelarii, bată-i vina!
    Numai ei or fi pricina
    Că ai adus veselie
    Şi-mi stârnişi hazul şi mie?

    De-i aşa să îi mai uiţi
    Şi-o să fim şi noi mai mulţi
    Cei care ne vom trata
    Pe blogu-ţi, depresia!

Lasă un răspuns

