Ziua buna se cunoaste de dimineata

Standard

Dormisem binisor, cam vreo patru ore de sforait neintrerupt de publicitate sau probleme cu prostata, anesteziata usor de antihistaminicul luat inainte de miezul noptii. De ce luasem antihistaminic? Ete, de-aia, de efecte secundare, ca altfel nu pot sa adorm! (la cat antihistaminic am ingerat in ultimii 20 de ani cred ca o muscatura de cobra regala ar fi la fel de inofensiva ca o ciupitura de tantar). Ma uit cu un ochi la ceasul cu afisaj luminos. Ora patru si un pic. Buuun, mai am o ora de rasfat in asternut pana ce va suna ceasul… Si ma toot rasfat si tooot astept sa aud alarma mobilului. Mobilul se rasfata mai bine ca mine, intr-o liniste totala. La ora cand ar fi trebuit sa sar din pat sa-l opresc imi dau seama ca nici n-avea de ce sa sune, nu sunt de serviciu azi, ci maine!

gimnastica La naiba, mi-am stricat bunatate de somn degeaba! Si nici n-am pe cine sa injur, sunt singura vinovata. Ma intorc pe cealalta parte si intru la recuperari, pana spre ora noua. Cand il aud pe Sotu’ cotrobaind prin baie si-i strig sa dea drumul si la masina de spalat, ca am lasat-o eu pregatita de cu seara.  Incepe masina sa toarca, incep si eu sa ma inviorez la o cafea. Inviorata precum un muribund dupa ultima impartasanie, ma duc spre baie, sa-mi iau look-ul de doamna. Ca doar n-o sa ma apuc de facut mancare nerujata!

Ajung in fata oglinzii tocmai in clipa in care furtunul masinii de spalat evacua apa in chiuveta. Ca asa am eu improvizatia, sa agat furtunul de robinetul de la chiuveta… Si creste apa, tot creste, incepe sa curga prin orificiul de supra-plin, ba trece si peste. Inca semi-adormita, ca un zombi, realizez ca e pus dopul la scurgere, de-aia se tot umple chiuveta, mai sa ma aleg cu o Niagara in baie. Bag repede mana in apa, imi ud maneca pana la cot si trag dopul. Uff, am scapat!

Pana intind mana dupa ruj( de fapt cautam betisoare de urechi, da’ ma dau si eu o lady!🙂 ) prind cu coada ochiului ceva miscare la sol. Scapasem de casccada si ma pricopsisem cu un gheizer inspumat prin sifonul de pardoseala! Tip delicat, cum ii sta bine unei lady surprinsa de ceva neplacut: ay-ay-ayyyy! Cu o mana indes dopul inapoi in chiuveta si cu cealalta trag repede in sus prelungitorul in care era infipt stecherul masinii de spalat si care tocmai era pe cale sa se transforme in amfibian.  Bietul stecher! El se facea amfibian si eu ma faceam mumie creata si cu parul de pe picioare flambat.

Cand Sotu’ a navalit in baie ademenit de strigatul meu de sirena m-a gasit cu ambele maini ocupate, rastignita a mirare si intrebandu-ma cu ce mana sa mai strang si balta de pe gresie. Bineinteles ca el a intrat in fuga, fara papuci, cat sa-si bage picioru’ in inundatia mea. Era pacat sa nu fi apucat sa ridic prelungitorul, el e oricum cret din nastere, n-are nevoie de permanent la doi douazeci…

In fine, am rezolvat-o  cu problema debitelor deversate, a vaselor comunicante si a demonstratiei ca apa e bun conducator de electricitate. Covorul de baie s-a dus pe sarma la uscat , masina si-a vazut de storsul ei mai departe si eu am plecat in treaba mea. Care treaba era o programare la coafor, pentru schimbare de (culoare de) par si pastrare de narav!

Si stand asa, in asteptarea ocuparii locului pe scaunul de tortura  coafor ma gandeam ca a fost cat pe-aci sa nu mai am nevoie de nici o cosmetizare, sa ma perpelesc uniform si contorsionat si sa produc si un scurt-circuit care sa arda toata aparatura. Si ce vina avea ceasul ala de la decodorul TV, la care m-am uitat eu cu noaptea in cap, sa se arda, saracu’?

cap de mortCica ziua buna de dimineata se cunoaste. Zau? Mai era putin si se mai recunostea doar dupa amprenta dentara…

Dimineti senine si fara peripetii va urez!

40 responses »

  1. Fii pe pace, nu se ardea decît siguranţa (de prize) sau – dacă era prea „solidă” – aia generală. Iar dacă şi aia era „zdravănă”, păţeai ca mine, să-ţi ia foc generala, eventual cu tot cu tablou dacă e sistem de-ăla nou all-in-one. Partea bună e că aparatele n-ar fi păţit nimic, s-ar fi oprit doar.😉

    Pe de altă parte, mi-ar fi plăcut să văd o Adelină cu un look afro!😛😆

  2. mai ade,ce sa zic ..inconstienta si …prietena buna ne esti tu ..cum ne incropeai de „pomeni”cu sobor….cand natia negociaza „pomenile electorale””!!…si haida-de ce-ti mai trebui coafor,fatoooo nu te-a „”creponat”” curentul..220..??? l-ai consumat „”dijaba”” ??
    doamne apara si pazeste-ne de electrica …ca de electorala nu mai scapam !!
    hai ade abia astept sa te vad cu noul „look””!!

  3. asa cica, ziua buna de dimineata se cunoaste. si la fel se si incheie. tot buna….
    eu am experimentat treaba asta cu doua furculite pe un resou electirc, din acela cu sarma si bloc de bca, stii tu, studentesc. cred ca de atunci m am ales cu onduleurile permanente….
    bine ca ai scapat si de data asta ca vorba ta, de unde bani de coroane?

  4. Daca se cunoaste ziua buna de dimineata, eu n-am de unde stii, ca unde prind una libera, direct o dorm pana tarziu….dar patania ta, povestita asa, aproape ca a reusit sa imi invioreze o zi de joi care se anunta lunga de tot. Adelina draga, eu daca as putea si as avea bani, te-as face carte si te-as distribui prin librarii. N-a mai umbla oamenii asa incrancenati pe strada daca te-ar citi odata cu cafeaua, zau!

    • Pai cred ca asta nu mi-a priit mie, trezitul de dimineata! ca nu-s matinala de fel, ba chiar sunt o catastrofa pana ‘imi inghit galbenusul”.🙂 Saru’mana de apreciere, e mai mult decat magulitoare. Cat despre carte… nici carte de vizita n-am! Dar ma gandisem candva sa incerc sa scriu o carticica mica-mica, anexata vreunui ziar, tocmai pentru a-si umple omul cateva minute libere cu un zambet.Dar ce ziar s-ar „incurca’ cu mine?🙂

      • Pai de aia as vrea eu sa am bani, ca te-as face pastila de dimineta si m-as imbogati. ca sa vada prostii ce au pierdut ca nu te-au solicita la timp.

  5. Daca nu ridicai stecheru’ la timp , ajungeai inaintea mea la cazan si te punea sefa de sala la cazane…promovai mai rapid si chestia asta chiar m-ar fi ‘nervat la culme,da?😛😉
    Bre Adelino , io ma bucur ca ati scapat cu bine si asa aventura matinala si sper sa nu repetati experimentul!
    Ce culoare ti-ai facut la par? Si ce marca de vopsea utilizezi? Pe bune vreau sa stiu!

    • Pai iti dai seama ca inti trimeteam imediat „ordinul de incorporare” la cazan? Pai ce, sa fac bulbuci singura?…:)
      De obicei ma vopsesc cu Garnier, aia ii place parului meu cel mai mult, nu ma complic cu „sofisticaturi” scumpe. Dar acum m-au vopsit fetele de la coafor cu Bes-ul lor, care imi cam aspreste parul (si asa e aspru si zburlit!). Iar culoarea… variaza intre saten-ciocolatiu sau saten -roscat, ceva cam pe acolo, nu prea strident, sa nu-mi eclipseze aura.🙂

      • Asta cu aura n-o stiam…
        Am incercat Garnier, din pacate mie nu-mi prinde culoarea pe par…nu stiu de ce.
        Imi place ciocolatiu…insa nu imi sta bine.
        Sa iti fie de bine!🙂

  6. …eu mă curentez pe oriunde nu te astepti, aici mă prăjeam sigur. Auzi, te superi tare dacă-ţi spun că am ras tot timpul cat am citit? Esti delicioasă, fata mea…

Lasă un răspuns

