Chilipiruri

Standard

papuci-tastaturaToti ii trag numai cu „vinerea neagra”, toti sunt in goana dupa gadgeturi la promotie. Pe mine nu m-a tentat nimic, n-am prins nici o reducere, doar o lichidare de stoc. La pufuleti, ca am cumparat ultimele pungi (da, asa-s eu, alergica la caviar si trufe, prefer pufuletii!)🙂 Dar m-am gandit sa abordez  un subiect cu tangenta la tendinta momentului. Asa ca va vorbesc despre …tastatura! Pe modelul „ce ne da oita noua? lapte, carne, lana, oua”, o sa enumar si eu beneficiile acestui accesoriu atat de des folosit.

Mai intai ca tastatura e modul prin care degetele noastre nasc cuvinte, e magia gandului amprentat in scris.Eu n-am decat un deget cu „ceferticat” de tastator dar e unul tare indragostit de tastatura, ar mangaia-o toata ziua (spre disperarea unora).

Tastatura te ajuta si sa-ti omori inamicii virtuali. Nu doar sa-i omori, ci sa le dai pumni in gura, suturi in fund, cotonogeala la picioare, depinde de ce A, S,D, W apesi. Sa-i tot casapesti cu un simplu click, fara sa fii Stevan Segal!

Dar tastatura poate fi si un instrument de tortura. Pai nu-i „minunat” sa te trezesti din somnul de frumusete in tacanitul de mitraliera al unei tastaturi batute cu furie? Este, va spun eu. E adevarat ca instrumentul asta e cel mai adesea folosit de un motan rasfatat, care crede ca placa asta neagra si cu butoane a fost inventata pentru a-si face singur masaj tavalindu-se pe ea in creierii noptii. Si in creierii mei!…

Pentru mine, tastatura mai are un scop : e unitatea de masura a intervalului de timp in care trebuie sa-mi tai unghiile! Adica un fel de clepsidra pentru manichiura, ca sa zic asa. Pai da, cand observ ca incep sa tastez cate doua litere in loc de una, e semn ca unghiile s-au lungit prea mult si „calca-n strachini”, bat (si) pe langa taste. Drept e ca nu le port lungi, nu-mi permite profesia. Si nici nu-mi place, cum cresc ceva mai lungute, cum imi apare in fata ochilor imaginea cocalarului cu unghia degetului mic lasata luuunga, cat sa poata fi folosita atat pentru scarpinatul in ureche, cat si pentru a lua sarea din solnita.

Aseara mi-am taiat unghiile. Asa ca, va rog, nu-mi dati motive de invidie, n-am cu ce ma zgaria pe ochi. Sau dati-mi, o sa transform invidia in bucurie si o sa aplaud, pentru aplauze n-am nevoie de unghii. Desi, daca ma uit bine, parca a mai ramas o unghiuta mai ascutita, cat sa mi-o infig in gat, ca pitigoiul…🙂

Deci: cu ce v-ati pricopsit de black friday?

27 responses »

  1. Cu nimic. Io sunt mică, nu risc să mă calce în picioare tănţici furioase sau nenici cu muşchi. Nici pe net nu intru să comand că nu am viteză de reacţie şi până dau eu ok, îmi fură alţii frumuseţe de promoţie. Aşa că stau şi cujet. Da papucii ăia sunt de vis. Sunt la ofertă?

    • Se dau diferite interpretari denumirii, cum ca, in contabilitate, profitul se trece cu negru si de aceea s-ar numi „neagra”, fiindca e aducatoare de profit. E doar poveste. Cred ca simbolistica e mult mai serioasa, e o „razbunare” a Cavalerilor Templieri ce au fost „exterminati” intr-o zi de vineri, 13 oct. 1304, dar care au reusit sa supravietuiasca si sa-si ascunda mare parte din avere si au devenit mai apoi bancherii lumi. Asa ca acum isi iau revansa intr-o alta vineri, in care ne iau ei banii.🙂

      • Cavalerii astia au fost primii creditori si inventatorii cecurilor de calatorie.Multe cartiere din marile orase evreiesti poarta acest nume de templieri,acolo se află sediile principale ale băncilor și ziarelor Nu au fost nemuritori ci si-au transmis din tata in fiu ceea ce trebuia.
        Daca ar lua doar banii…🙂

  2. Iti dai seama ca as tasta si-n somn, si-n baie, cu astfel de papuci ?! :)))
    Groaznic ar fi sa cred ca trimit mail-uri in drum spre plaja si sa mai astept si raspuns ! :))))

    • Ca sa vorbim de „flora si fauna” dintr-o tastatura trebuie un articol separat. Nu degeaba se spune ca cel mai curat obiect din casa e colacul de la wc. si cel mai imputit e tastatura.🙂
      Nici la mine black friday-ul n-a lasat rani. Doar firmituri de pufuleti.🙂

  3. la noi inca nu e…sapt viitoare abia, pe 28. Dar io nu ma agit. In magazine nu ma duc nici moarta,ca n-ai loc sa arunci un ac si sunt cozi interminabile; daca nimeresc ceva convenabil online…poate. Dar in general nu prea, ca n-am rabdare sa stau sa caut deal-uri in enspe mii de websites.

    • Cel mai tare ma amuza goana dupa rochii de mirese cu reducere de 90%, unde se bat si cei care n-au nici o nunta in plan in urmatorul deceniu. E cam ca la noi, cand e promotie la tigai si se inghesuie toti sa-si ia desi n-au ce praji in ele.

  4. Adelină, tată, ce să caut io-n nebunia asta? Dacă te gândeşti bine, e numai o jmecherie ca să vândă mai mult, adică să-ţi scoată banu’ din buzunare! Reducerea e iluzorie, numai bună să te facă să cheltuieşti aiurea. Fiecare lucru se cumpără atunci când ai nevoie de el, nu atunci când vrea negustoru’ să ţi-l bage-n sacoşă.
    Te tot vaiţi cu deş’tu ăla care-i singuru’ cu „cefârticat” de tastator. Păi ce ne-am face dacă ţi-ar fi toate cefârticate să tasteze? Că la mine aşa-i, tastez cu lumina stinsă, da’ n-am… debitu’ lu’ matale. Apropo, ştii ce senzaţie e să-ţi potriveşti mânurile pe tastatură după reperele tactile de pe tastele „F” şi „J”? Puţină lume ştie de rostul lor! (Cele două liniuţe orizontale situate la marginea de jos a celor două taste). 😉

    • Evrika! Acu am decoperit si eu liniutele de pe tastatura! Nici nu stiam ca exista. De-aia „cine n-are batrani, sa isi cumpere”, ca uite ce de lucruri noi afla. „Batrani” in sensul de intelepti, desigur.🙂
      Daca ar fi avut si margelute la promotie de black friday-ul asta poate ma implicam si eu…

  5. cam cu te ai pricopsit si tu m am pricopsit si eu. desi am zis ca o sa fac si o sa dreg,, ca o sa iau magazinul online cu totul, am ramas pe dinafara . din motive de chef (asta ca sa nu recunosc in gura mare ca mi flutura buzunarele). in rest noi sa fim sanatosii ca promotii sunt tot anul. exact atunci cand avem noi nevoie. nu sunt femeile cele mai bune la asta? nu spunem noi: „dragule, am dat doar 100 de lei pe rochia asta. era la oferta, zau.” de ce ne am bate capul cu zile speciale?

    • Mai bun strateg decat o femeie care vrea sa-si ia rochite sau margele, nu-i nici un comerciant! Pe modelul: o suta cinzeci de mii de lei un pachet de tigari? pai margelele astea sunt numai cinspe lei…🙂 Depinde in ce moneda lucrezi ca sa para scump sau ieftin.

  6. Eu am gasit un album de arta cu 50% reducere. Desi ziua persoanei e pe 10 l-am cumparat dinainte, pentru ca era pe wishlistuirile de la doua librarii online. Albumul costa 200 de lei, iar eu l-am luat cu 100!!

Lasă un răspuns

