Blogozodiac II

Standard

Din ciclul „sa moara cercetatoru’ britanic de ciuda!”

425601998Fiindca nu mai „mosisem” demult un studiu sociologic „adelinescian” si era timpul sa dovedesc inca odata ca atunci cand n-am de lucru, imi fac singura. Daca ati avut bunavointa sa-mi raspundeti curiozitatii de a afla ce zodii sunt predominante in blogosfera, dar mai ales imi calc mie pragul, iata, a venit vremea pentru centralizarea datelor.

Mai intai sa multumesc repondentilor pentru amabilitate. Apoi sa remarc cat de promt raspund oamenii cand li se pun intrebari simple, la care se poate raspunde in 2-3 cuvinte (sau chiar monosilabic in cazul Racilor si Leilor!) Daca as fi extins cercetarea cat sa cuprinda si ascendentul, astrograma, cifra de destin sau alte sofisticaturi astrologice cred ca puteam sa iau in calcul un singur subiect, adica pe mine.Si nici atunci n-as fi obtinut date exacte fiindca am uitat la ce ora m-am nascut!🙂

Blogul meu e unul modest, nu dau navala cititorii precum la promotie la tigai, deci nu pot generaliza datele, nu stiu cum se aplica ele in blogosfera de elita. Daca Tudor Chirila e interesat de subiect ma ofer sa-i fac eu statistica. Daca nu,… nu!

Trebuie sa precizez ca marja de eroare (e un studiu serios, ce naiba, trebuie sa spun si asta) e de -/+ 3%. Ar fi fost de precizie maxima dar m-a incurcat Potecuta, care oscileaza intre Pesti si Berbec, fiind nascuta la granita dintre cele doua. Asa ca am trecut-o cu 1/2 in fiecare din zodii! Daca stau sa ma gandesc bine dintre un Peste si un Berbec amestecate nu poate rezulta decat o sirena cu coarne, dar asta nu-i zodie…

Rezultatele finale:

-2 Capricorni

-3 Varsatori

-3 si 1/2 Pesti

-3 si 1/2 Berbeci

-2 Tauri

-4 Gemeni

-2 Raci

-1 Leu (ce mai e un leu in ziua de azi? mai nimic…)

-3 Fecioare

-3 Balante

-4 Scorpioni

-3 Sagetatori

Adica semne de :

Apa – 9 1/2

Aer- 10

Foc- 71/2

Pamant- 7

Nu stiu cercetatorii britanici ce concluzii ar trage de aici.Eu doar bag de seama ca cel mai mult sunt asaltata de Aer si de Apa. Sa inteleg ca am un blog prin care fluiera vantul si-i un fel de apa de ploaie? Ca incendiar si pamantean nu prea pare a fi!…🙂

Va multumesc inca odata si va astept la fel de binevoitori si la urmatorul studiu. Inca nu m-am decis daca intrebarea se va referi la cand/daca ati tinut cura de slabire, cand/daca v-ati lasat de fumat sau cand/daca ati castigat la loto. Astept sa vad ce mai studiaza cercetatorii britanici, sa-i sabotez.🙂

1divertido_formula

20 responses »

  1. Pune-ma te rog si pe mine la Sagetatori, ca nu stiu cand ai intrebat si deci n-am raspuns🙂 . Hai, ca sa mai creasca un pic temperatura si sa incercam sa invingem Apa, si-asa a plouat cam prea mult anul asta… pai ce, isi face de cap si aici ?🙂

    • P.S. Si daca reusim sa convingem Potecuta sa se decida la Berbec, cei 1/2 de la Apa se muta la Foc, plus ala unu de la mine adaugat rezulta egalitate ! Lasam Aerul pe primul loc, el e oricum bun si util, si ne multumim cu locul doi unii din noi😉 .

  2. ascendent in Balanta. Astrograma mi-a facut-o cu muulti ani inainte un boufriend, l-am rugat sa imi ghiceasca viitorul :))) si el mi-a spus o chestie f. faina: cu cat a citit mai multe carti despre astrologie, cu atat a inteles ca asta ajuta sa ne intelegem pe noi dar nu e bine de folosit in viitor, pentru ca poate sa anuleze fortele pozitive care ne protejeaza. Avea el o explicatie mai frumoasa si lunga, dar atata imi aduc aminte :))))

    • Aha ! Vezi, de aia imi sunt mie simpatice maj articolelor scrise de Racolta, inclusiv advertoriale, poezii, bancuri, fictiune ! Ca suntem amandoi maimutoi deci avem ceva in comun asa la mentalitate ! Ma rog, e si pt ca el e maimutoi talentat la literatura, pe care il pot aprecia pana si porcii si boii la o adica, (zodiacal chinezesti desigur), insa totusi numai un alt maimutoi poate aprecia asa la un nivel mai profund si complex tot ce
      scrie…ca avem asa un soi de creier si limbaj comun

  3. Concluzia nu e despre blogul tau (ca e aerian si apa de ploaie)…e despre cei care comenteaza pe blogul tau, NOI suntem aerieni si facem comentarii de tip apa de ploaie, uneori mai rar si inflacarate, plus cel mai rar cu picioarele pe pamant !

  4. Da’ gata, ajunge, că nu mai termină statistica asta în secolu’ de faţă, deşi-i la-nceput. Adelino, trebă să strigi „Stop vot!”, ca la alte alea, că altfel o să ieşi la pensie şi tot o să mai vină câte una/unu’!
    Şi alo, leilor, leu’ trăieşte-n savană, nu-n junglă, aşa că ciocu mic, că v-a făcut Isă’ din plastic, nici 50 de cenţi nu faceţi la bucată!🙂

  5. Dragilor, am adaugat tot ce ati adaugat voi, refac calculele si concluziile. Dar…Stop joc! :)Ca , daca altoiesc zodiile clasice cu cele chinezesti cine stie ce mai iese, mi-e ca se supara americanii ca ma dau cu prima putere a lumii, ca am nostalgii comuniste sau alte bazaconii. Vreti sa se strice relatiile dilomatice din cauza unui amarat de blog si sa-si retraga si scutu’ de la Deveselu?🙂
    Promit sa revin cu alt sondaj, nu-i las pe britanici fara concurenta!🙂

  6. Interesant subiect! Cred că pe mine nu m-ai numărat, la cât de des am activat în ultima vreme – Eu sunt Fecioară, semn de Pământ :)) că de aia nu pot scrie, ci doar „critica” pe alţii. Nu ştiu dacă alţii s-au gândit la statistică de genul acesta. Cred că la scris suntem împărţiţi cam egal în zodii. Poate felul în care scriem să, genul scrierilor poate fi diferit. Sau nu?

  7. Tot e bine că ai între cititori reprezentanţi ai tuturor zodiilor. Totuşi, 71 în semne de foc e un rezultat care ar trebui să te pună pe gânduri. Şi de 10 ori mai puţine semne de pământ reprezintă încă un rezultat tras de păr. Să ştii că cititorii s-au vorbit să-şi joace o festă…

Lasă un răspuns

