Antistres pe ultra-scurte

Standard

Din avantajele alcoolului: alcoolul ucide celulele nervoase. Raman doar cele calme si linistite.

*

Sa-i multumim lui Columb! Daca nu era el toti americanii ar fi trait azi in Europa.

*

Somnul previne imbatranirea! Mai ales la volan.

*

-Ce pacat ca demult n-a mai fost nici o revolutie!

-Da’ ce? Esti nebun?

-Nu, geamgiu!

*

De ce a creat-o Dumnezeu pe Eva?

Dupa ce l-a facut pe Adam s-a uitat putin la el, s-a gandit bine si a zis: sigur pot mai mult de atat!

*

De ce daca Ion se crede Napoleon este internat intr-un spital de psihiatrie, iar daca isi spune Josephine este numit minoritate sexuala?

*

Selectionata de fotbal a Liechteinsteinului, impreuna cu fanii lor, au plecat cu doua autocare la Cupa Mondiala. In tara a ramas doar portarul.

*

V-ati intrebat vreodata de ce vestele anti-glont nu au si gluga? Ar fi rezolvat multe probleme…

*

-Ce faci, domnule! M-ai calcat si mi-ai strivit batatura!

-Si tineai mult la ea?…

*

Replici celebreZambeste-mereu

-N-aveti, cumva, un foc? (Nero)

-Si totusi se invarteste! (Galileo Galilei dupa un chef)

-Esti singura femeie din viata mea! (Adam)

-Cred in reincarnare! (o unghie)

-Eu am inceput rozandu-mi unghiile. (Venus din Milo)

-Imi place umanitatea! (un canibal)

-Mai bine sa dai decat sa primesti! (un boxer)

-Cartea mea de capatai e „Dupa douazeci de ani”. (Silviu Brucan)

-Am ajuns in America pentru ca m-a trimis nevasta-mea dupa cartofi. (C. Columb)

10 răspunsuri »

Lasă un răspuns

