De Revelion

Standard

Revelionul meu a inceput devreme,cam pe la vremea ceaiului de la ora cinci,aproape la matineu, as putea spune. Pai daca atunci i s-a facut omului meu foame de-o friptura, ce era sa fac, sa-l lasa sa moara de inanitie pana dadeau televiziunile startul pentru marea petrecere? Ca oricum n-aveam invitatie nici la Palatul Parlamentului, nici la palatul vrajitoarelor, nici la palatul lui Nelson Mondilu’ si ce alte palate au mai fost colindate de carele de transmisiuni. Pe mine m-au colindat doar copiii de pe ulita. Ca sa fiu corecta, l-au colindat mai mult pe Sotu’, el are parul mai cret si rezista mai bine la impactul cu sorcovele.🙂 Si m-au mai colindat si cateva stoluri de vrabiute si grauri, carora le-am pus mancare pe terasa din spate, chiar sub geamul bucatariei. Mi-a fost mila de ele, bietele zburatoare, ca nu mai gasesc nimic de mancare sub nameti. Si am auzit ca covorul de gainat asternut la inceput de an ar aduce noroc…🙂

Asa ca la ora la care alte doamne abia isi dau bigudiurile jos din cap si-ai atarna perlele de gat, eu eram deja asezata comfortabil in pat, la televizor, facandu-mi siesta. Si ce vad la televizor? Cum trebuie sa-si petreaca fiecare revelionul, in functie de zodie! Pestii cica trebuie sa fie langa cei dragi, cu sampanie si somon. Da? Pai cei dragi erau (partial) de fata, sampanie se gasea din belsug, dar somon…sufletul! Daca o sa-mi mearga prost tot anul fiindca n-am respectat indicatiile astrologului? Pentru un amarat de peste rozaliu sa-mi ratez eu viitorul glorios?

Dar am gasit repede solutia. M-am uitat la Yeti, care dormea ghiftuit intre perne, si am decretat: in seara asta te numesti… Somon! Si Somon i-a ramas numele pana dimineata! Macar n-am zis So(lo) mon, sa-i fie de inteligenta tot anul…🙂

La miezul noptii am adunat cateva grade din sampanie, am scazut ceva mai multe (vreo 20-25) din atmosfera, am calmat cainele stresat de artificii, am dat Somonu’ afara sa-i inghete coada si m-am culcat. Ca unii mai si munceste la inceput de an!…

Hai, sa va fie de bine. Sa va fie si de mine! De mine, personal, nu de mine antipersonal! Noroc, mai lumeee!

la multi ani

33 responses »

  1. Ce, a şi fost Revelionu’?! Ptiu, drace, şi io unde eram??? Pfuai, ce ratare… Mondială!🙄
    Ei las’ c-o mai veni unu’… poate.😛😀
    Să vă tihnească friptanele şi şampania!😉

  2. După un astfel de Revelion nu trebuie să apelezi a doua zi la ciorba de potroace sau la zama de pe curechi! Că n-ai abuzat de nimic și distracția poate continua fără probleme. La anu’ și la mulți ani!🙂

  3. Pe 31 decembrie, la ora 14, noi inca nu stiam ce vom face seara. Se anuntasera in vizita niste prieteni, dar nu era nimic sigur si speram sa isi schimbe planurile, sa putem lenevi la televizor. La ora 16 am aflat ca prietenii nostri ne asteapta la ei, sa petrecem impreuna. Surprinzator, a iesit mult mai bine decat as fi avut curaj sa sper. :)))
    La multi ani!

    • Nu aduce anul ce aduce ceasul! Cele mai reusite momente sunt cele neplanificate fiindca te iau pe nepregatite si n-ai timp sa te stresezi sau sa te obosesti prea tare. Sper ca ai inceput anul cu dreptul si ca toate o sa-ti mearga din plin!

Lasă un răspuns

