WishList

Standard

wish-listCa niciodata, la sfarsitul anului n-am simtit nevoia de nici un bilant; mi se parea ca am iesit cumva pe plus, deci n-am vrut sa contabilizez nimic.Adica…las-o, ma, ca merge-asa!

Dar la inceput de an e musai sa-mi fac o lista de dorinte, sa nu umblu ca o oaie capie, fara sa stiu ce idealuri si nazuinte am. Trec peste „sa fie pace-n lume” si „sa dispara foametea din Africa si E-urile din fast-food” si ma rezum la chestii strict personale. O fi putin egoist, dar vreau sa fie numai lista mea, fara aportul sau prezenta niciunui intrus.

Si ca sa fiu eficienta mi-am impartit dorintele in trei categorii: utopii, probabilitati si posibilitati. Dar hai sa le iau in ordine; de preferinta in ordine inversa, ca sa nu ma apuce plansul de la primele randuri.

 

CrystalBallFortuneTellerSmileyMagic1. Dorinte foarte posibile, aproape sigur de indeplinit:

-sa vina primavara si sa-mi umplu curtea si pervazurile cu jardiniere cu petunii si ghivece cu muscate.

-sa merg in concediu, fie la mare, fie la munte; ba, de preferinta sa fac si un tratament balnear ca sa-i vin de hac spondilozei . Covasna, here I come!

-sa-mi mai iau cateva kilograme de margelute, inele si cercei.

-sa-mi iasa in cale lecturile si informatiile potrivite care, legandu-se unele de altele, sa-mi lamureasca niste dileme si trileme si sa-mi lumineze ignoranta.

 

51d2af0f724e185566a80fe4b5deacfa2. Dorinte care s-ar putea indeplini, in anumite circumstante (sau daca se aliniaza planetele cum trebuie)

-sa raman relativ sanatoasa, sau macar sa nu-mi cedeze nici un organ din cele care n-au pereche, cum ar fi stomacul, inima, creierul…

-sa nu ma mai doara-n cot sau in alte articulatii.

-sa urc pe podium in clasamentul site-ului de jocuri pe care activez, fiindca sunt abia pe locul 17 (dar am circumstante atenunate, joc doar de vreo opt luni iar campionii au adunat punctele in ani)

-sa treaca odata comisia pentru acreditarea spitalului, ca m-am saturat de hartoage si documente , de spaime si de planuri schimbate periodic, vreau liniste si stabilitate.

-sa nu-si mai bage dracul coada intre noi si sa tragem toti la aceeasi caruta, nu unii hais si altii cea(desi parca era vorba de planuri care ma includ numai pe mine…)

-sa cunosc in continuare oameni minunati si sa nu-mi pierd cititorii actuali de pe blog.

-sa se gaseasca si iarna Beck’s cu lamaie, eu beau si in extra-sezon.

 

emo-magie3. Dorinte aproape imposibile, sau…vise, taica!

-sa-mi fac o colectie de parfumuri din marci consacrate.

-sa plec intr-o excursie pe alte meridiane; poate sa fie si pe alte paralele, nu sunt lipita de paralela 45.

-sa-mi fac o casuta dupa planuri proprii.

-sa castig la loto (dar fara sa joc?)

Alte chestii gen sa salvez planeta de la apocalipsa, sa intru in politica pentru a candida la presedintie, sau sa devin bunica le aman pentru anii urmatori.🙂

Voi v-ati definitivat lista? Si ce sorti de izbanda ii dati? Daca incepem discutia de la un procent de 50% deja e bine, e vorba de partea plina sau cea goala a paharului.Desi , am auzit , nu conteaza de care parte a paharului vorbim ci de ce a ramas in sticla.🙂

46 responses »

  1. Nu am pus nimic pe listă,aştept 19 feb. să intrăm în Anul Oii( nu ştiu dacă o fi ţicnită sau nu :))sau a Caprei de Lemn.
    Aşa, aş avea nişte visuri da nu ştiu dacă se vor îndeplini.
    Da,nu foloseşti un singur parfum,ce să faci cu o colecţie ,că doar nu le poţi asorta la mărgele?

    • Pai cine a zis ca e musai sa se implineasca? Important e sa visam!🙂
      Am un parfu „de suflet’, dar sunt mai multe care-mi plac. Unii colectioneaza tablouri, altii vinuri, eu as colectiona parfumuri, imi dau o stare de bine.Daca viata uneori pute macar s-o mai parfumam.🙂

  2. f bun postu’! abia acu’imi dau seama ca am … invartit o aiurea- cre’ca intru in an mai greu- si nu m am apucat de lista.
    da’intai sa o spicuiesc pe a ta, Adelina, poate ma tenteaza ceva: daca ai pus o la vedere, asta e!🙂
    curte n am… trec peste ghivece, mai ales ca pervazu’meu e cam ingust.
    in co plec in Germania, la Munchen, desi n am niciun elan. mai, asa tare ma irita nemtii, ca popor, ca mi vine sa zic pas invitatiei.
    si ajungem la … margele, bratari mai ales. lanturi, inele si cercei, nu, bratari… da’chiar kilograme? numa’masculii zic asa, rautacios la adresa acestor… obiecte de arta. alea le pun in capul listei! argint cu turcoaz sau malachit sa fie. tie ce ti place?
    sanatatea mereu am considerat o ca un bun de la sine , poate si pt. ca n am fost bolnava niciodata. si gripa fac greu. da’ ai dreptate, e de pus pe lista- macar preventiv pt. organele nepereche.
    casuta mi am facut o dupa capu’meu cret, mi am facut damblaua, desi toti zic ca are prea multe culori, prea putine covoare si mobila si mult prea multe canapele.
    sa nu plictisesc oamenii minunati pe care i am cunoscut.( poate ar fi bn sa scriu mai putin?! : )))) )
    alte chestii gen… si io la fel ca tine, pt. altadata.
    so… conclusiva adica, in sticla e bine sa ramana ceva, da’daca licoarea e acra , mai bine nu.🙂
    la cat mai multe puncte de bifat din lista ta, Adelina, la un loc pe podium cum iti visezi in lumea asta.🙂 la o adica, ala poa’sa stea in Vama si fara blog, sa cante daca chiar se plictiseste.🙂

    • Nici mie nu-mi plac nemtii dar ma ofer sa te scutesc de corvoada si sa plec in locul tau!🙂 Casa ta are culori? Stai sa vezi curtea mea, am gardurile vopsite in valuri de trei culori!🙂
      Am avut si eu o surpriza: eram convinsa ca esti baiat!!Si daca esti fan argint si mai bine, nu suport aurul. Si am si-o boala cu „pietricele” de tot felul.🙂
      Posesorul de vama poate sa-si pastreze linistit locul, nu ma intereseaza astfel de podium, prefer ceva mai…dinamic. Cu impuscaturi daca se poate!🙂

      • Nu cu sange, ca impusc mai mult martieni. Imi place sa ma antrenez ca lunetist, la o adica…🙂
        Aveam pe-aici niste poze cu gradina mea dar vad ca s-au sters, fac altele la vara.🙂

    • „perfect paralel” e deja o expresie perimata, cica e demonstrat stiintific ca si paralele se intalnesc undeva, spre infinit.🙂 Zii tu ca nu-ti doresti macar un computer bengos si sa nu-ti mai pice curentul!🙂

      • corect! doar ca la infinit, noi, oamenii, nu ajungem niciodata. pe un timp scurt, cat o existenta umana, ‘ paralelizam’ cu brio. :))de altfel , mai nou chiar si matematica devine relativa: se pare ca doar regula de trei simpla ar fi … o certitudine.

      • Demonstraţia aia pică, în ochii mei. Nu stau să-ţi demonstrez de ce, însă.😀

        Chiar nu-mi doresc un computer de-ăla nou care să aibă durata de funcţionare prestabilită cu precizie şi care să facă numai ce vrea el, nu ce vreau eu. Cît despre curent, să nu „cadă”… aia e deja o utopie, dar există UPS-uri, numai că n-am bani să-mi iau baterii la ele, că „cutiile” deja le am.🙂

  3. Foarte bună lista, Adelina. Am încropit şi eu o listuţă a mea aici: http://adamestii.blogspot.ro/2014/12/dorinte.html

    Şi eu vreau în concediu pe alte meleaguri, şi eu vreau să nu mă mai doară-n cot, la propriu, chiar mă doare pentru că am un reumatism moştenit de la mama mea care se manifestă cu dureri de la cot în jos, până în vârful degetelor. Şi eu aş vrea să câştig la loto fără să joc. Şi eu vreau mai mulţi cititori pe blog. Deci avem ceva puncte comune pe listă. Să vedem ce ne-o ieşi. Musai să facem şi-un bilanţ la final de an :))

  4. Eu nu mai am anul asta lista grasa si lunga. Da, idei am, mi-ar placea 2 sapt. iarna in Tenerife (sa inlocuiesc -5 gr pentru + 25 gr😀 ) , 3 examene luate, o casa, sa ma tin de sport, dar nu le-am mai scris, ca oricum stiu ca Dumnezeu acolo sus rade de planurile mele si le face cum vrea el. As vrea un singur lucru: sa fiu suficient de optimista si senina si sa iau orice vine de la viata si sa ma adaptez.
    Ce mi-am propus si scris e sa cos ii. E simplu, am o singura propune, si ma tin de ea!

    A, si eu visez sa castig la loto. Cu un bilet gasit pe jos. Nu am jucat de 6 ani, de cand fiica mea a facut ceva maro, stii tu ce, de a depasit parametrii si asteptarile producatorilor de la Pampers, de a trebuit sa tai body-ul cu foarfecul ca oricum s-a intins pana sub brat, la coate si pana la genunchi :)))))

    • Si ce vrei sa cosi? Croitorie de lux sau ceva goblen, broderie? Am „goblenit” si eu cu spor vreo 10 ani, era o terapie tare buna, dar acum nu ma mai ajuta vederea;ultima data am incercat vreo 5 minute sa nimeresc o gaurica din etamina si n-am reusit. Asa ca m-am reprofilat pe jocuri pe calculator.🙂

  5. Ei, uite că acum o liniuţă pe to-do list : să beau o bere cu lămâie în iarna lu’ 2015, pe terasa căsuţei tale făcută după planuri proprii. Şi tu să mă cadoriseşti cu o mărgeluţă din kilogramele alea. Apoi îmi faci turul parfumurilor de firmă în timp ce mi te lauzi că ai ajuns pe locul 1 în topul ăla şi îmi arăţi magneţi de frigider luaţi de prin n exursii făcute anu ăsta. Asta în timp ce sclipim de atâta sănătate. No, io zic că e o dorinţă de bun simţ şi sigur-sigur se va îndeplini😉 Hai, să fie!

    • Fata, magnetii de frigider garantat ti-i arat!🙂 Si cu margica si niste parfumuri se rezolva. Mai sigur ar fi sa vii vara, nu garantez ca tin nemtii cont de cererea mea de becks cu lamaie pe timp de iarna.🙂

    • Nu ma pune, ca n-are naiba asta nici un efect asupra mea!
      Ar fi super sa facem o intalnire, la o citronada pe malul marii, cu toti bloggerii de pe litoral. ca tot zicea July odata sa punem de-o cafea.🙂

  6. Coana Adelino , io m-am limitat la indeplinirea sarcinilor existente si cam atat…ce-o fi sa urmeze , aia este!
    Dar tie iti urez succesuri depline in indeplinirea tuturor sarcinilor trasate pe listele lu’ matale!🙂

    • Si bunkarele subterane au mai multe nivele, in functie de forta atacului exterior. Asa si eu, in functie de cat noroc ma loveste, sunt pregatita sa incasez. ei, lasa, ca am si antidot, daca ma loveste prea tare.🙂
      Si am zis si eu ceva de sanatate, dar am precizat numai de cot, sa par mai …valida.

  7. Ce realista esti!! Imi plac dorintele tale. Site-ul ala cu jocuri numai ma intriga. Nu o fi Candy Crush?😉
    La multi ani si sper sa ti se indeplineasca toare dorintele realizabile, sa se alinieze planetele si …sa primesti macar un parfum marca consacrata…pe luna.

    • sa primesti macar un parfum marca consacrata…pe luna.

      Eeeeee, asta ar fi cam ca aia: ia, să-ţi ajungă, nesătulo! Da’ acu’ depinde şi de cantitate, că dacă-s eşantioane….😯

      • Cum, ma, esantioane?? Pana si medicamentele se prescriu pe kilogramcorp, normal ca ma refer la flacoane de minim 50 mililitri! desi le prefer pe-alea de 100. Ca la damigeana nu se vand…

      • Uite-aşa, eşantioane. Înainte nu se vindeau, da’ acu’ le poţi cumpăra cu 5 lei fiola, 1 ml, cu băţu’ pe mijloc. Hai că le am, io le cumpăr, că deh, nevastă-mea le primeşte, da’ nu odată pe lună, că are şi ea o wish list!😯

      • Aha, cum era parfumul ala bulgaresc de trandafiri, pe vremuri! Ala era deja la capitolul „de lux”, nici n-auzisem de Chanel.🙂 Cred ca am si eu vreo doua sticlute mici-mici, de 5 mililitri, de tinut in poseta, dar nu le iau de teama sa nu le confund pe fuga cu vreo bomboana si sa le inghit.🙂

    • Numai bine si tie , Dana! Ca sigur ai si tu o listuta secreta.🙂
      Nu, nu joc Candy Crush, asa cum nu fac nimic din ce e la moda, sunt mai retro, oscilez intre impuscaturi si mah-jong.🙂 Mie nu-mi trebuie niciun parfum pe luna, mie imi trebuie aici, pe pamant.🙂

  8. avem si din asta. adica lista. a mea e plina cu de toate. si materiale si spirituale si necesare. dar toate depinde de mine. doar de mine. sa fac si iar sa fac ceva Eficient. si am asa un avant… dar mai mult in cap decat in fapt🙂.
    hai sa ai succes si sa se implineasca toate! si alea asa zis imposibile.

Lasă un răspuns

