Psihanaliza

Standard

Ma trezesc cu o durere atroce de cap. Ma stramb fara sa vreau, strang din ochi si ridic din umeri.

-Ce te doare? intreaba sotul.

-Ma doare rau capul.

-Cat de tare?

-Cam cat sa zic si bogdaproste daca vin niste islamisti fanatici sa ma decapiteze!…

***

La munca, o crampa abdominala ma inconvoaie brusc.

-Ce ai? intreaba o colega.

-Ma doare ceva…

-Cum te doare?

-Ca si cum mi-ar fi explodat centura cu dinamita la brau si nu-mi mai identific intestinele!…

***

Oare ce ar zice psihanalistul dupa raspunsurile astea? Ca sunt obsedata de atentate teroriste? Pai da, ete cum sunt eu marcata de violenta si cum imi reactioneaza subconstientul! Sunt aproape vatamata psihic, cred ca ar trebui sa primesc niste daune morale.

Sau macar sa le spuna cineva teroristilor astia sa se bata si ei cu perne sau cu tarte cu frisca, ca in Stan si Bran. Ca as vrea sa spun ca-mi simt capul usor ca un fulg sau ca mi-e stomacul imbalsamat cu frisca…

bataie cu perne

41 responses »

  1. psihanalistu’ar zice ca ‘erosul’ e di_vină: aia pt. orice, ca-i islam, mozaic sau crestin, totul acolo se reduce- la măr, cel rosu, ala de aur e la Praslea voinic, cica.😀 chiar daca a trecut ceva timp de la Freud, m-as mira sa-si schimbe… pozitia fata de analiza sub tot ce-i constient. :))
    si daca analizez si io ce zici, de_capitare, bataie cu perne pana la … expulzarea fulgilor, iar frisca… daca nu-i vegetala, e incriminanta ca ingrasa rau. , mai vrei sa te si lingi…🙂 , cre’ ca ai nevoie de un co.🙂

    • Psihanalistul probabl ca m-ar intreba si daca am avut jucarii cand am fost mica, si daca am taiat vreodata o gaina…🙂 Treaba lui ce zice, numai sa-mi dea „ceferticat” ca sunt indreptatita sa cer daune morale. Bine, si un concediu de odihna!🙂

    • Daca nu te-ai trezit tipand, e bine! Imedat dupa revolutie, o infirmiera a atipit si ea putin si s-a trezit urland cat o tineau plamanii: Tiroliiiistiii, baaaa! Asa-i cand inveti cuvinte noi, simti nevoia sa le afirmi raspicat! Ca pana atunci cine naiba auzise de terorism?🙂
      Cred ca-mi comut teveul pe Taraf TV, sa ma exprim numai in foi verzi , frunze late si frunzulite aramii.🙂

  2. Da, da,mută-te pe alt canal,că tot ce se întîmplă în lume ne spun televiziunile ,că doar de aceea au fost inventate. :)(formatori de opinie )
    Dacă psihanalistul nu e în cîrdăşie cu tv. care ne zăpăcesc cu libertatea și democrația pînă la încălcarea drepturilor altora , (care ştim că nu se respectă )pe mine o să mă trimită la ospiciul de lunatici mai ales dacă o să îi spun că n-am dormit cînd am citit ştirea despre ciudata sinucidere a poliţistului care ancheta atentatul .(ulterior declarat depresiv)
    Da,subconştientul reacţionează mai ales dacă ai dubii ca mine cum că ucigaşii lovesc din umbră …
    Eu am mutat pe desene animate dar nici ălea nu mai sînt ce au fost cîndva…🙂
    iar m-au luat crampele ,stau ca semnul întrebării …că oricum ar fi multe de pus.
    Sănătate psihică multă!🙂

    • Cred ca tu intelegi cel mai bine cam ce simt supusii lui Alah! Si nu e nici o ironie aici, eu le respect religia, asa cum si ei o respecta si o recunosc pe a noastra. Ca mai sunt si nebuni printre ei, asta e alta poveste. dar nici ei nu-s de capul lor, cineva ii manipuleaza urat de tot si apoi ii scot tapi ispasitori. Ai vazut ce terorist „de gashca”, si-a lasat si buletinul la locul faptei! Fix ca cei care au atacat WTC!…
      Si m-am cam mutat de pe canalel de stiri, acum sunt fan canale de documentare stintifice si istorice!
      Sanatate sa fie, la toata lumea! Desi…cred ca unii nu se mai fac bine in veci!😦

      • Cea mai tare este aceea cu jurnalista care a zis ca unul dintre cei doi criminali avea ochi albaştri:

        Nebuni sînt mulţi în lumea asta mare …şi totuşi sînt şi întrebări al căror răspuns rămîne sub semnul întrebării…
        „Doamne, iartă-i că nu ştiu ce fac”

  3. man, daca te apuca durerile de toate cele de la atita atentate…hai pe la noi, tragem un experiment ceva…sa vezi cum iti trece! Ti-am zis ca am si 2 palmieri ,nu? Am si trambulina in spate, sarim si noi cu copiii, vedem care sare mai sus haha 😀

  4. Frustrato!😛 Frisca si perne iti trebuie tie? Ia treci si amesteca smoala , ca prinse pojghita de cand te dai faultata!😛

    Glumesc , Adelina🙂. Sper sa nu fie vreo viroza ! Iti doresc multa sanatate!

    Si ca sa mentin gluma : nu cerem audienta la sefu’ sa ii mai scuteasca pe oameni , v-un deceniu ,de bombe si sa ii lase cu niscai frisca , totusi? Ma bag la o batalie , cu tot riscul sa imi dublez greutatea actuala!😛

  5. Nu am inteles faza de mai sus cu mahomed vs mohamed…e vorba ca pe lb romana daca zici mahomed asta inseamna personajul profet istoric, si daca zici mohamed asta inseamna un ins oarecare coleg de birou ? Adica nu stiam ca exista o diferenta semnatica de genul asta valabila in lb romana sociala de azi. Pe bune credeam ca e doar o simpla varianta ortografica intamplatoare re cum scriu si pronunta unii acelasi nume, adica similara cum ar fi Jesus, care poate fi si numele persoanei istorice reale Iisus dar poate fi si numele unui coleg spaniol, chiar din punctul de vedere al spaniolului adica, nu al altora. Dar ma gandesc ca poate asta e pt ca in lb romana oamenilor li s-ar parea ciudat sa numeasca pe un nou nascut Iisus, dar vorbitorilor de lb spaniola materna nu li se pare ciudat. Si la fel si multor musulmani probabil nu li se pare ciudat sa isi boteze copiii (ma rog, sa isi numeasca copiii, ca nu-i boteaza) exact cu numele profetului. Dar uite ca in lb romana pare a fi o diferenta…insa eu nu stiam de ea asa ca trebuie sa fie ceva mai recent ? Adica pe bune, daca vorbesti cu cineva asa social in Romania si zici Mahomed ala din colt in loc sa zici Mohamed ala din colt, asta reprezinta poate o gafa ? Pe bune intreb serios…pt ca eu personal nu cred ca am vorbit vreodata cu cineva in lb romana nici despre Mohamed, nici despre Mahomed…nu cred ca am fost scos la tabla nici macar daca intamplator acel nume apare in vreo poezie clasica de lb romana…de fapt habar nu am…apare numele profetului in vreo poezie asa gen Scrisoarea a 3a sau prin altele ? Stiam doar de un proverb, care mie-mi place, ala cu daca nu se duce muntele la Mahomed, trebuie sa se duca Mohamed la munte…dar uite ca habar nu am daca am auzit proverbul asta in varianta Mahomed sau Mohamed si nu tin minte nici cine mi l-a zis primul, mama sau tata…chiar imi pare rau ca nu tin minte. Plus eu chiar nu cunosc nici un om Mohamed asa la nivel de sa ma framant cum sa-i zic sau cum sa vorbesc despre el cu altii. Dar am interactionat cu diversi musulmani, adica si arabi, si turci si mai indepartati asiatici, insa nu tin minte sa-l fi chemat pe vreunul Mohamed.

    Dar intreb serios pe bune.

    • P.S. On topic, daca tot e vorba de osihanaliza, uite ma ofer eu ca subiect, (pt ca mie mi se pare mult mai interesant sa imi fac propria analiza decat sa pierd vremea cu altii…dar e din egoism personal, nu e pt ca nu as aprecia munca dl S Freud…despre care am auzit, desi marturisesc ca nu am fost chiar asa de curios sa aflu in ce anume consta, insa stiu ca a fost ceva fff important pt cultura europeeana, ceva gen ff similar cu atunci cand calugarii medievali traduceau de la arabi despre Grecia antica, ca altfel habar nu avea nimeni din UE despre o gramada de chestii. Adica pt mine dl S Freud a fost cineva asa ca sf Augustin, de exemplu, pe care si pe el il apreciez ff mult insa trebuie sa marturisesc ca nu i-am citit nici Confesiunile lui…dar nu ma laud, doar voiam sa arat nivelul meu de functionare de baza astfel incat sa ma pot psihanaliza mai riguros)

      Nu a fost un lapsus freudian, si nici ceva expres ca am scris cu litera mica mohamed si mahomed la inceput, dar sincer cred ca a fost si pt ca devenisem curios si ma gandeam mai mult la ortografie asa in mod mai tehnic in clipa aia, abia mai pe urma am inceput sa ma gandesc mai social. Si am scris mai corect, adica cf uzante, cu litera mare la inc substantivelor proprii.

      • Hai ca era gata gata sa zic si altceva, ca sunt nu numai incult dar si mediocru scolarizat, insa mi-am dat seama ca ar fi totusi injust si neadevarat sa dau totusi vina pe sist de invatamant sau pe mass-media pt asta, pe mama sau tata in nici un caz…mai corect e sa zic ca sunt eu personal mediocru si lenes si cu asta basta !

Lasă un răspuns

