Anunt de interes general. Si mondial!

Standard

Ma numesc (si) Isabela!Zau! Cu S, nu cu Z, ca in telenovele. Ma pricep la retele de socializare cam cat o pustoaica de 9-10 ani, motiv pentru care n-am cont de facebook, mi-e teama sa nu apas vreun buton gresit si sa ma fac de bacanie (ca madam Esca, careia i s-a f*** butonu’ in direct).

In curand va fi ziua mea. Dar nu va invit. Nu ca nu mi-ar face mare placere sa va cinstesc c-o tuica de Valeni, dar e lipsa de spatiu; nu-mi permit sa inchiriez Caminul Cultural, pe stadion e cam frig, islazul comunal s-a retrocedat, iar in curte…vorba reclamei aleia cu bunicile de duminica ,” eu as pune vreo enspe mii de scaune, dar n-au loc”! Asa ca, daca vreti sa ma vizitati, multumiti-va cu un bilet fara loc! Pe care sa-l platiti odata cu confirmarea de participare! Ce, nu va place sa platiti bilet? Pai cum, vreti sa impart celebritatea cu voi gratis? Nu merita o mica contributie pentru un eveniment planetar? Ca doar sunt o Isabela, ce naiba! Dar cu S!

PS. Obama si-a cerut scuze ca nu poate participa, nu da bine sa faca sponsorizari externe cat timp n-a scos America definitiv din criza, dar mi-a promis ca-l delega pe prietenul lui, Putin,  sa-mi aduca un cadou. Si cica tot el aduce vodka si kalasnikoavele…Deci? Adunam si noi vreun milion de participanti?

56 responses »

    • Bun venit pe blog! Ca la petrecere n-ai mentionat daca vii sau nu…🙂 In ziua de azi pana si ciutanii de 3 ani stiu exact la ce foloseste fiecare buton, Numa eu nu stiu, dar tot e bine ca nu explodeaza nimic cand apas.🙂

  1. Da’ ce botoane-ai apăsat bre? Zi, să le ştim şi noi! Ş-acu’, dacă-i vorba de-o ţuică de Văleni, îl las şi io dracului de rejim. Şi zi ieşti Isabela! La Obama nu mă miră, mitocan de-al lu’ Băse! Da’ dacă vine Putin şi cu mine, las’ că le-o tragem noi în barbă!🙂🙂

    • N-am apasat pe nimic, dar cica asa a inceput isteria cu Isabella aia petrecareata. De-aia mi-e si frica sa mai apas pe ceva, sa nu se iste, naibii, vreun razboi. Ei, daca aveam pusca cu luneta, cam stiam unde trebuie sa apas!…🙂
      Decii vii, ma bazez pe matale, nene Carcotasu! Ca trebuie sa mentina cineva ordinea si disciplina pe aici, cand s-or imbata toti. Ca Putin nu-i zgarcit decat cu gazele, vodka aduce din belsug. Si a zis ca daca-s cuminte imi aduce si-un submarin, urca incetisor cu el pe Teleajen si mi-l parcheaza in fundul gradinii, ca daca se nasoleste treaba cu Ucraina si incepe razboiu’ sa am unde ma da la fund. Baiat bun, Putin asta, pacat ca-i plac gimnastele si eu n-am aptitudini!

      • Bre, Isabelă, păi ce facem? M-am gândit că veneam şi io să ne simtem bine, da’ tu-mi dai sarcină, cică să mă ocup de asigurarea ordinii. Păi nu-mi place bre, de unde-ai văz’t matale că aş avea aptitudini de miliţian? Aşa că vezi, mai analizează. Şi p-ormă, cum ieşti peştoaică, mai e până la ziua ta. Mai ‘nainte e vărsătorii, bre! Nu ştiai?🙂

      • Pai fa anuntul cand si unde isi face Varsatoru’ aniversarea si ma ocup eu sa trimit invitatiile!🙂 Si nu-mi permit sa zic ca ai aptitudini de militian (ca stii ca mie imi si plac mult astia!) , doar ca esti mai autoritar si mai impozant, inspiri respect, bre!🙂

    • Pai iti da voie mama ta la tuica de Valeni?🙂 Dar poate nu vii singura, incolonezi si tu vreun regiment de adolescenti, sa iasa statistica bine, sa nu para sezatoare de batrani. Oi fi eu aproape semicentenara, da-s o Isabela, orisicat!🙂

      • Întrebarea ar trebui pusă altfel: îi dau eu voie mamei să vină? Că văd pe-aici că şi ea a zis că va fi prezentă! Că doar mnah, cu cât înaintăm în vârstă se cam inversează rolurile! :)))
        Gluma-i glumă, dar când vor auzi de ţuică, vă aduc nu doar un regiment, ci o întreagă armată de adolescenţi! :))

    • Fii serion, la mine nu canta decat Fuego, Hrusca, Irina Loghin (ca sa am si vedete locale) si , la sedinta de spiritism, Gica Petrescu. Bine, si Elvis, daca nu e arvunit la alta paranghelie…

  2. Nah,ce să zic ?
    Era bun islaz-ul ăla,încăpea multă lume dar dacă nu e ,mă ofer eu să vin cu cortul de petreceri.E mai mult lung decît lat ,numai bine îl montăm în drum la tine şi lăsăm o potecă pentru cei care trec în deal şi în vale.Sigur mulţi se vor opri la petrecere măcar să arunce un ochi.Pui n scaunele ălea iar dacă e vreo vreme cîinoasă băgăm o sobă cu burlan lung orizontal să ajungă la toată lumea caldura.Nu tre’ să aducă Vova Kalashnikoavele că tocmai au scris ăştia de laThe Telegraph cum că ar fi şi loco,(„The Telegraph scrie, citând un expert internaţional, că pistoalele mitralieră AKS-74 Kalashnikov utilizate de fraţii Kouachi în atentatele teroriste din Paris au fost fabricate în România şi Bulgaria.”.El să vină cu cadourile şi da,e bun şi un submarin că nu se ştie,că dacă tre’ să o tai de la bată,o folosi şi el la ceva la vreme grea.
    Dansul şi felicitările nu mai tre’ să le discutăm că vin de la sine acolo.
    Da cînd e petrecania ,că mi-au căzut două cloşti care s-au grăbit să şadă pe ouă şi eu vreau să particip?
    .Aduc şi ceva dulce… 🙂

    • Pai si Putinica cu ce mai vine daca si pustile sunt productie autohtona? Macar cu niste lansatoare de rachete, sa mai doboram si noi un avion-doua. De-alea de hartie, desigur!
      Ti-as propune sa aduci si clostile, ma ofer sa-ti „mosesc” eu puii, dar mi-e ca le eutanasiaza Max sau le pun invitatii la rotisor. Deci tu ai pui „eco”, nu mananci de-astia de Avicola?

      • Da,găini eco crescute de mine din pui mici, da dintr-o întîmplare ,adică dintr-o pomană, am ajuns să fiu găinar.De cînd tot pui la cale petrecerea se înmulţesc şi cloştile mele,da nu vin cu ele să- mi pape motanul puişorii mei moţaţi şi încălţaţi, pentru rotisor mai am nişte cocoşi în plus care fac gălăgie că nu se înţeleg la împărţitul puicilor.Şi tocmai am auzit că vecinii de la vest au probleme cu aviara aşa că mă tem de Avicola ,trecem total pe eco…

      • Poate Maxu tau nu se da, al meu vaneaza tot ce are aripi, de la albine la avioane! Caine prost de tara, ce sa-i faci!…🙂 Poti sa-l aduci pe-al tau, poate bunele maniere or fi contagioase.

  3. La mine deja se simte că de vreo patru zile mi-s mai bătrân cu un an: Zi-mi rogu-te data şi ora exactă, iar „Caesarul” nu va lipsi de la galacticul eveniment; nu pot să fiu ignorant precum Obama ăla.😉 Dacă vrei aduc şi Garda Pretoriană – asta că să nu-ţi mai faci griji în privinţa ordinii şi disciplinei după ce toţi vor începe a dănţui cu bacantele lui Bachus. 😀

    • N-am stabilit data, astept sa numar confirmarile de participare, ca poate din vanzarea de bilete inchiriez o sala la Palatul Parlamentului, sa ne jucam si noi de-a Oscarul!
      O, pai daca aduci tu garda, deja se schimba datele problemei, presimt ceva…imperial. Niste gladiatori, ceva, nu ti se intampla sa ai prin agora? Macar niste cipandeli…🙂

      • Vai, iartă-mi impoliteţea, rogu-te! Da’ de ce să închiriezi palatu’ ăla prăpădit, când (fie şi numai pentru numele de regină) Colloseum-ul Romei îţi stă la dispoziţie. Gladiatori s-or găsi – că doar n-an sărăcit în aşa hal – chiar şi „cipăndeli” – dacă ţii cu tot dinadinsul să-ţi bucuri ochii cu „pătrăţele”, altele decât cele de ciocolată – ba chiar tigrii, lei şi alte fiare, numa’ să nu-mi ceri CHF, că la Roma batem monezi cu chipul Cezarului, hârtia este pentru altceva – şi fie vorba între noi, respectiva utilizare s-a descoperit mult mai târziu.😄

  4. aaa si eu vin!! Mai ales ca nu vine Obama….😀
    numa sa-mi zici daca e kid friendly petrecerea ta, sa stiu daca ii las acasa sau ii iau cu mine😀 Stii, tu sa mai tai lantul cu care-s legati de calorifer, sa-i mai scot asa in lume din cind in cind, ca le distrug viata cu homeschooling-ul asta😛

    • Vezi, noroc cu tine ca putem sa ascultam si noi imnul american, ca-n Obama nu poti sa-ti pui sperante. Adu si prichindeii, poti sa aduci si lantul; n-am calorifere dar un stalp de gard se mai gaseste. Cred ca ar fi socati copiii tai de viata rurala din Romania!🙂

      • Coana Adelino,mi-ai pus marea intrebare,iar eu nu mi-am facut tema de casa si nu stiu raspunsu’. Merit nota 4, dar habar n-am care e chichirezu’ si ce ghivent poarta..

    • Pai sa nu zica nimeni ca n-a avut timp sa-si ajusteze agenda, ca ar fi venit da’ are programare la coafor sau ii fata pisica… Organizare, dom’le, organizare! Plus ca m-a enervat Izabella aia minora, trebuie s-o concureze cineva, nu?

Lasă un răspuns

