Ieri

Standard

Ziua de ieri ar fi fost una absolut banala. Asta daca n-ar fi castigat Halep turneul din Dubai. Sau daca n-ar fi iesit, in sfarsit, soarele. Ori daca n-ar fi venit Copilu’ in vizita. Si mama!…

imagesAsa ca o zi obisnuita s-a transformat intr-una ceva mai speciala. Ca nu in fiecare zi comemoreaza omu’ 28 de ani de casnicie! Se cuvenea sa facem ceva fum de gratar si sa ne reglam „gliceamiile” cu o felie de tort de ciocolata. Care tort a avut in decor si ceva margelute sidefate, cam ca bomboanele alea mici de pe coliva. Parca ar fi stiut cofetarul ca am mania magelutelor.🙂

Asadar puteti sa va exprimati compasiune fata de sotul meu , care ma suporta de atata amar de vreme. Si sa ma felicitati si pe mine ca nu mi-am dus pana la capat intentia de divort pe care am avut-o in a treia zi dupa nunta, cand am avut brusc revelatia ca nu mai sunt singura si sa fac tot ce ma taie capul, ca suntem doi care trebuie sa tragem la aceeasi caruta daca vrem s-o urnim, nu s-o rasturnam.

A, a mai fost ceva ieri: peste fix 365 de zile o sa-mi aniversez semicentenarul! Sa vezi atunci „petrecerea  Isabelei”! Pana atunci inca joc in liga de tineret…🙂

23 responses »

  1. deci..la multi si buni ani, si din tort n-am mancat,…si la petrecere as fi dansat…si ce daca ?? ce ai cu 1/2 secol…?? e de bine important e sa arati ca la 1/3 …!! si sti ieri a fost mai important ce ati serbat voi decat …altii!!

  2. Carevasăzică avusei dreptate!😀 Parcă era vorba de-un mare chef mare, cîndva…🙄 Eh, şi-aşa aveam elicopteru-n service, nu puteam ajunge.😛

    Hai că de aniversarea căsătoriei nu ştiam, aşa că ai dreptul la încă o urare.😄
    Să vă fie încă mulţi ani de-acu’ înainte în pereche, cu bucurii, sănătate şi înţelegere, ba şi cu surprize – musai plăcute!😉

  3. La mulți ani frumoși și veseli! nu vreau să știu cu ce muzică ați acompaniat coliva, pardon, tortul. de jale și de dor pe calea undelor?
    Sănătate multă și povești simpatice ca până acum!

  4. Hai, la mulţi ani Adelină, văz că le ai pe amândouă, doar că chestia cu visele mergeau la 50, acu-i prea devreme, că eşti încă puştoaică!🙂
    Şi cu ziua căsătoriei, cică ea, la bucătărie, el în sufragerie îşi făcea de lucru la televizor. La un moment dat, ea aude nişte urlete: Nu intra nenorocitule! Băi idiotule, n-auzi, nu intra!
    Speriată, se duce la soţ, să vadă ce l-a apucat: Ce-i Gicule, ce-ai păţit? El: ce să fie, îi tot spun idiotului ăla să nu intre… în biserică, da’ el nu m-aude! Ea: Da’ ce vezi tu Gicule? El: Păi, cununia noastră, dragă!

  5. Felicitari pentru aniversare! Frumos numar… Va doresc inca o data pe atat si multi altii.
    Eu cu sotul am sarbatorit sambata 5 ani de casnicie. La cat mai multi si noua🙂

  6. Mulți ani trăiască, mulți ani trăiască…
    La muuulți aaaani!
    Cine să trăiască, cine să trăiască La mulți ani!
    Adelina, tovarășul de viață plus toată suflarea dragă ei.

  7. Felicitari, dragilor! Sa faceti si „semicentenarul” impreuna.
    Apropo, n-am stiut niciodata care-i nunta, de aur, argint, de hartie sau ce-or mai fi😀

Lasă un răspuns

