Senzatii de sezon

Standard

Au inflorit zambilele, e inceput de primavara. Mirosul lor gadila placut narile. Miroase a primavara.

Cand ceva miroase greu e corect sa spui ca pute?A mirosi si a puti pot sa fie sinonime, nu?

Intra in scena babele. Si ele vestesc primavara, ca si zambilele. Pacat ca Baba Dochia n-avea si ea o sora, Baba Zambilica. Si ele miros, aproape ca put. Deci pute a babe. Logic, nu?

Cand un miros greu iti anesteziasa simtul olfactiv  se numeste putoare. De atatea zambilute e o putoare primavaratica, impletita cu snur bicolor.

Cand cineva sufera de o lene aproape cronica, e o putoare. Nici pe mine nu ma paste vreo harnicie…

Deci in putoarea babelor, s-ar putea ca o putoare sa se faca ca face ceva, ca sa nu se zica ca nu face nimic!

Ati inteles, da, cam cu ce entuziasm am pasit in noua primavara! Ceea ce va doresc si dumneavoastra…

lene

8 responses »

  1. o primavara frumoasa, doamna!

    Si da, prea multe zambile ajung sa puutaaa :)). Imi aduc aminte ca intr-o zi de primavara calduroasa am luat de la o baba de pe trotuar in Giulesti un brat de zambile, tot ce avea de vanzare. Si am pus in dormitor in cateva borcane ca nu aveam vaze si chiar daca aveam nu cred ca aveam de ajuns asa ca aveam acum pe 2-3 niveluri functie de ce borcane am gasit si zambile mai sus, si mai jos, toate revarsau; ei si cand sa adorm le-am dat afara ca realmente puteau, nu puteam dormi de miros:) (care imi place, de altfel).

  2. Astenii de primăvară!!!…
    Să ai o primăvară frumoasă cu parfumuri și arome!🙂
    Eu îți înțeleg senzațiile cel mai bine, am fost afară și mi-a tăiat obrazul ”primăvara” plină de zăpadă, tăiat obraz și tăiat chef de muncă, înghețat nas (deci imună la miros)🙂

Lasă un răspuns

