21

Standard

N-am mai preluat demult o leapsa, aproape ca nici nu mai stiu cum se face. Dar am gasit la Vienela un subiect care mi-a starnit interesul: cum te-ai caracteriza in doar 21 de cuvinte? Nu stiu de ce numai 21, dar daca asta e regula, ne conformam…

Mi-e greu sa vorbesc despre mine (din modestie, evident! 🙂 ) si cred ca sunt chiar prea multe cuvinte, vreo 5-6 imi erau de ajuns. Toate la superlativ, desigur, n-are rost sa ma incurc in grade de comparatie. Singurul grad pe care trebuie sa-l mentionez fara alte comentarii e cel de sergent in rezerva, ca n-au mai ajuns stelele de general pana la mine, le-a luat Preainstelatul Oprea pe toate.

Dar sa ma intorc la esenta postarii: eu, in 21 de cuvinte.

Nastere, clipa, cautare, adevar, albastru, zbor, ratare, inaltare, abis, familie, iubire, tradare, amintire, visuri, vise, insomnii, sarcasm, dor_de_duca, intoarcere, tacere, eternitate.

Na, ca bere_cu_lamaie n-a mai incaput!…

Sau, ca sa fie mai clar si fara multe virgule:

spre steleNu stiu de unde vin, nici unde voi pleca, dar imi caut necontenit rostul; sper sa-l gasesc inainte de sfarsit!

PS. Sunt nascuta intr-o zi de 21 si poate asta nu-i o simpla coincidenta.

14 răspunsuri »

  1. Pingback: În 21 de cuvinte | NOTE FALSE

  2. vax-albina mi-a deschis ochii… 21 reprezinta probabil „gramele” sufletului… 🙂
    Nu stiu cum ti-a venit ideea de a scrie/traduce si fara virgule, dar imi place maxim! Daca nu iti vei gasi rostul, neaparat sa te intorci, sa mai faci o incercare, intr-o alta viata. 😀

  3. Hai că nu-i coincidenţă! Te-ai agăţat de „leapşa” asta tocmai pen’că era vorba de 21. Şi hai că mai ai la un colţ şi tre’ să le laşi p-astea cu oracolele. Neamţu’ ar zice: grow up, baby! 353! 😯

    • Neamtu’ asta nu poate sa si taca? Ca si asa zice numai prostii si eu limba lui n-o pricep…
      Bine ca-mi tine cineva AMR-ul, sa nu uit socoteala si sa ma cred mai tanara decat sunt. Ca nelinistita sunt vesnic. 🙂

Lasă un răspuns

