Calorii

Standard

Ieri sedeam la masa cu fetele, colege de tura. Vorba vine „masa”, ca era de fapt o masuta mica pe roti, si vorba vine „sedeam”, ca inca suntem pe santier, deci mancam ca la bufetul garii, adica in picioare. Da’ bine ca aveam ce manca si bine ca era un moment de liniste, n-avem pretentii de Hilton!

Si incepe o discutie in care fiecare ba se vaita ca s-a ingrasat cateva kilograme in ultimii ani, ba ca mancarea aia are calorii, ba colesterol, ba ca unele tineau post, ba ca altele nu por fara carne, ba ca vrem sa ne mentinem silueta, ba aoleooo, deja ma strang hainele… Ce mai, numai de siluete, calorii si alte chestii de-astea enervante! Eu tac ce tac, ca nu-i frumos sa vorbesti cu gura plina si nici nu merita sa renunt la bunatate de carnita de porc afumata numai ca sa particip la o conversatie cu un subiect ce nu (prea) ma mai intereseaza.  Da’ cat sa taci, frate, cand vezi ce mare lucru e un kilogram in plus si ce drama pot produce 100 de calorii! Asa ca inghit cam nemestecat si zic tare:

-Sa stiti ca si eu am avut candva numai trei kile jumate, ca nu m-am nascut cu 70 si ceva, da? Si am facut si balet cand eram la gradinita! Ca dintre toate lebedele eu eram aia care plutea mai greu nu conteaza, se cheama ca nu m-am scufundat!… Si mie tare-mi place pinguinul!!

Se uita fetele cam mirate, ca nu era nimic de pinguin in meniu, numai de porc sau de post, dupa preferintele si evlavia fiecaruia.

-Ce pinguin, fata?

-Pai nu stiti ce-i pinguinul? Pinguinul e o randunica_care a mancat dupa ora sase seara!Eu imi tratez insomniile cu dulciuri. Vi se pare ca mi-ar sta mie bine cu codita despicata si stand la sueta pe firele de inalta tensiune?…

pinguinSi ca sa intaresc cele spuse am mai insfacat o slaninuta, sa moara de ciuda alea care n-au fost prevazatoare sa-si cumpere hainutele cu un numar mai mare.Lasa, randunicilor, nu vine ea, Foametea, sau Ebola peste noi, va vad eu atunci cum o sa tanjiti disperate dupa rezerva strategica a unui pinguin! 🙂

25 de răspunsuri »

  1. asta e cu dedicație , Adelina, cu siguranță multe femei se regăsesc în acest post. :))
    și mie îmi place mult pinguinul, fie că-i desenat sau mărșăluiește, iar unele prietene așa mă alintă ironizându-mi obsesia mea pt. siluetă. desigur, farmecul unei femei nu stă în… numărul kilogramelor sau al anilor :)), sunt de acord cu tine, la mn e o exagerare- îmi place senzația aia de fluiditate și elasticitate a corpului suplu sub haine . dar dacă la slănină renunț lejer, numai torturi de ciocolată visez…
    so… poftă mare ! 🙂

    • Uneori tanjesc dupa vremurile alea (pe care nu le-am trait, ce-i drept) in care era la moda femeia mai…rubensiana. Acu vezi numai manechine care se dezmembreaza mergand in zig-zag pe podium si toate tinerele for sa arate asa, hamesite… Cred ca e din cauza caliceniei creatorilor de moda, care vor sa economiseasca materilul de rochite. 🙂
      Candva eram si eu sclava curelor de slabire i btineam si efect dar am renuntat, nu traiesc din vanzarea de imagine, deci nu merita sa numar caloriile de pe orice punga de pufuleti. Si-apoi mereu am zis ca am un suflet maaare si nu vreau sa-l tin inghesuit. 🙂

  2. Eu sunt piele și os că așa mi-i felul, nu vrerea. Tare aș vrea să mai câștig ceva kilograme, dar n-am nicio șansă. Ei, dar uitându-mă eu așa, la ultima noastră masă între colege, în jur, și constatând că din 20 și ceva de ”doamne” numai eu și încă vreo două îndrăzneam să mușcăm și din pâine, restul doar piept de pui și apă plată, am fost recunoscătoare în sinea mea că sunt așa suplă, chiar mai suplă decât ar trebui, de la natură. Nu de alta, dar eu la pâine n-aș putea renunța pentru nimic în lume. Nici de-aș ști că abia mă mai mișc și că riscă să-mi pocnească nasturii. Nici calorii n-aș calcula, nici la sală nu aș merge, nici diete cu două boabe de orez în apă nu aș ține, nici la masa de seară n-aș putea să renunț, că pe mine tocmai la culcare mă apucă foamea a mai mare 😆 .

    • Nu vrei sa ne cantarim la simultan si sa impartim la doi? Am fi doua femei perfecte! 🙂
      Eu nu-s mancacioasa, nu ma omor cu painea, dar imi plac dulciurile si mananc la ore nepotrivite, adica seara, tarziu. Cred ca o ciocolata savurata pe la ora 22 nu face bine la silueta dar e balsam pe suflet. Si nu intentionez sa duc in mormant un trup perfect, prefer sa transfer dincolo de mormant un suflet multumit. Filozofie de pofticios, nu? 🙂

  3. Ce ma distreaza pe mine este ca oamenii se impart in general doua tabere. Unii obsedati de aspectul estetic si de calorii si altii care se bat cu pumnii in piept ca nu ii intereseaza si manac „ce vor”. Privite de la distanta ambele tabere sunt obsedate de mancare.
    Astept si eu momentul ala sa inceapa lumea sa fie preocupata de sanatate, de bucuria de a te putea misca.
    Ne batem joc de minunea asta de corp cu care am fost inzestrati pentru amestecuri de chimicale de 2 bani pe care ni le vand altii pe 4 si isi rad in barba.

    • Am trecut demult de faza cu obsesia si de silueta si de calorii. M-am consolat si ca n-o sa port niciodata rochite sexy marimea S. Dar daca n-am fi noi, femeile imperfecte, cum ar mai iesi in evidenta cele care isi sacrifica viata unor idealuri de frumusete? Macar ca termen de comparatie tot suntem si noi bune de ceva. 🙂
      Am trecut si de faza in care incercam sa mananc „bio”, ‘eco” sau cum naiba mai e la moda, m-am lamurit ca e imposibil sa gasesti chestii 100% naturale, pana si aerul si apa sunt supra-infestate. Si stiu ca Coca Cola e o porcarie toxica, de-aia beau numai Pepsi Twist! 🙂 Sunt un exemplar ratat in lupta pentru tinerete si sanatate vesnica dar militez pentru ca macar copiii sa fie protejati de porcariile care ni se vara pe gat.

  4. Daca o urmareai pe Raduleasca aseara cum a calificat-o drept ,,grasa”, o fetita de vreo14 ani, inghiteai doar in sec, nu sunculita. Ma gandeam,, look who`s talking!”, ea, operata, siliconata! S-a luat Andra de ea, dar fara spor.

    • Am vazut-o si tare i-as fi tras vreo doua ghionturi. Mie mi s-a parut chiar de admirat ce a putut sa faca fata aia in ciuda faptului ca nu era chiar o silfida. Macar copila aia tot o slabeasca intr-o zi dar Raduleasca tot cauciucata ramane, orice ar face. Iti dai seama ca in timp ce unii au nevoie de diete ea are nevoie de o …vulcanizare? A fost o marlanie, mai mult decat o rautate, avand in vedere ca e un concurs pentru amatori, nu pentru profesionisti.
      Iar eu n-as inghiti niciodata in sec fiindca nu-s diva de profesie, cred ca pot sa ofer si altceva decat un ambalaj atragator si daca cineva m-ar respinge pentru ca nu-s dupa standardul 90-60-90 inseamna ca ar avea un IQ mai mic decat radical din suma cifrelor astea, deci nu m-ar interesa parerea persoanei.
      Bun venit in vizita!

      • O femeie atat de artificiala nu are ce cauta intr-un juriu ce cauta autenticitate.
        Multumesc, Adelina!

  5. Nu cred ca dna M Radulescu vorbeste in public fara sa stie ce zice. Cred ca efectul de reclama-scandal a fost calculat pt a se auto-pozitiona intr-o ipostaza de Simon Cowell adaptata pe cultura oarecum traditional romantica din Romania, care nu permite asa de mult barbatilor sa fie mitocani insa permite femeilor sa fie scorpii, mai ales dupa ce trec de varsta tineretii.

    • Adica mi se permite sa-mi arat coltii, ba chiar sa-i infig in beregata cuiva si e…cool? Am aflat prea tarziu, am imbatranit degeaba si mi s-au tocit incisivii. 🙂 Pentru mine Raduleasca e departe de etalonul finetei feminine, oricat si-ar scoate sanii la inaintare.

      • Pai nu e pe post de fiinta feminina. Tocmai asta ziceam cand ma refeream la romantism. E pe post de vampira, ca si vampirii si vampirele sunt personaje romantice, nu numai domnisoarele ftizice muribunde sau prostituatele cu suflet de aur. Plus vampirii sunt si personaje patriotice in ton cu campaniile promo Dracula plus diplomatice de ameliorare a dialogului Romania-UK.

  6. că bine zici….zeama ei de treabă…mi a plăcut atitudinea ta….din păcate mulți se cam dau mari prin gara mică…vorba ceea … Cainii latra, caravana trece….mult spor sa ai în toate cele

Lasă un răspuns

