O picatura, doua picaturi

Standard

Mai ca n-as fi scris nimic, sunt si obosita, si in pana de inspiratie. Da’ e musai sa scriu! Ca m-a luat mama la rost: „ai fost bolnava? ca n-ai mai bagat nimic pe blog…” Ete, nu stiam ca sunt monitorizata cu blogu’.🙂 Dar decat sa intre mama la idei, mai bine bag ceva, orice, ca semn ca sunt in deplinatatea facultatilor fizice si mintale (asta in traducere libera inseamna ca nu mi-am fracturat aratatorul drept si ca mai zvacneste macar un neuron sub calota).

Tocmai am venit de la farmacie. Nu, mama, nu-s bolnava, mi-am luat ratia de ketotifen-somnifer, ba chiar m-am intors de la vizita medicala anuala unde am fost declarata (iar!?) aproape perfecta si apta sa profesez.

imagini-3d-picaturi-colorate-t2In fata mea, la ghiseu, o doamna tinerica solicitase niste picaturi pentru copii. Ii ofera farmacista ceva si da sa-i scrie pe cutie cum sa administreze medicamentul; in timp ce scrie si zice cu voce tare: de trei ori pe zi o picatura, in nas. „Ii pun odata intr-o nara si data viitoare in cealalta nara?”, intreaba femeia. „Nu, ii puneti in fiecare nara”, zice farmacista. „Pai ati spus o singura picatura, cum pun o picatura in ambelele nari?”…

Sterge farmacista ce scrisese si reia: doua picaturi de trei ori pe zi, cate una in fiecare nara!

Desen nu i-a facut…

Dar pentru mai multe „perle” din farmacii contactati-o pe Renata, ea are un tezaur intreg.🙂

24 responses »

  1. eu ma rog e Sabina, farmacista in Bruxelles, sa scrie si ea perlele locale. Uneori ne mai povesteste: dati si mie 2 pastile dar nu mai am reteta de xxxyyyzzz, mi-a mancat-o catelul!
    (asta e cea mai tare, rad de una singura si dupa cateva luni).

    • Mai, nu radeti! Ca mie mi-a mancat porcusorul de guineea fix referinta pentru plata unei facturi de la clinica. Asta in timp ce io ma uitam la el si imi spuneam ca atat de in josul paginii nu e nimic util pe factura (era cu fata in jos). Cand am intors-o si am vrut sa platesc a fost fun.😀

    • In nadejdea mea ar da farmaciile faliment! Cumpar doar niste antihistaminice (pe care le iau doar pentru reactiile secundare, respectiv ma ajuta sa dorm🙂 ) si ceva ibuprofene ieftine, sa moara de ciuda ca nu iau Modafene , Nurofene sau alte -„fene” scumpe.

  2. Draga mea, cele mai perfide medicamente din lume sunt picăturile pentru ochi și nas. Scrie pe ele uz oftalmic și nazal. Uneori, ca să-l înnebunească total pe bietul pacient scrie și ”auricular”. Unii le refuză pentru nu au nevoie DECÂT pentru ochi. Dacă scrie ”oftalmic și nazal”, înseamnă că trebuie să-și pună și în nas. Și lor nu le trebuie. Ca atare le refuză și renunță să-și mai trateze conjunctivita alergică.
    Printre întrebările de 100 de puncte se numără:
    – Aveți ulei vegetal de pește?
    – Aveți prostată?

  3. de ale vietii valuri….mi a placut povestea ta adevarata….din pacate trăiesc bine merci farmaciile pe spinarea noastra….daca le ceri sfat pt ceva te umplu ei cu medicamente…ca doar trebuie sa faca vanzare….scrie nu te lasa ….sănpătate multă

    • Cel mai bine e sa stii exact ce vrei din farmacie, nu sa incepi sa ceri ceva, orice sau ce e mai eficient! Nu tot ce e cel mai scump e si cel mai bun! Asa cum unii se uita la un pret mai mic dar nu se uita si cate comprimate sau doze au in flacon, deci trebuie sa cumpere mai des medicamentul.
      Sunt sanatoasa tun. Sau tanc, sau aruncator de rachete, sau scut antiracheta…🙂

      • ma bucura asta…important sa ne îngrijim de sanatatea noastra …mai bine sa prevenim(nu cu medicamente) decat sa ajungem sa ne îndopăm de la farmacii….zile senine pline de energie pozitiva sa ai

    • Ar fi putut, de exemplu, sa puna picatura intr-o nara si apoi sa aplece repede capul in parte opusa, sa se scurga ceva si in cealalta nara. Ce conteaza pe care teava torni, daca tot in acelasi burlan ajunge!🙂

  4. Păi da, exact, mult zgomot pentru nimic. De fapt dacă farmacista nu s-ar fi exprimat neglijent, nici n-ai fi avut subiect de discuţie. Era simplu să zică: De trei ori pe zi, câte o picătură-n fieştecare nară! Poate că „tinerica” a vrut să facă o glumă sau, de ce nu, să-i dea peste nas…😯

  5. – Buna ziua, prezervative va rog.
    – Doriti si punga?
    – Nu, multumesc. E chiar frumoasa fata.
    (banc bineinteles… sper!)

    Geanina.

Lasă un răspuns

