(R)evolutie

Standard

Voi petrece cel mai „ecologist” Paste de pana acum; mai sunt cateva zile pana ce se va da lumina la liber si eu nici macar n-am deranjat vreun paianjen din casuta lui de peste iarna! De restul curateniei, ce sa mai zic! Cand a fost vremea mai buna , am fost eu de serviciu, cand am fost eu libera, a plouat cu spume, ca la tropice. Acum bate un „uragan” care aproape ca ma ia pe sus, cat sunt eu de om cu greutate.Asa ca voi face curatenia de primavara mai pe la inceputul verii. Paianjenii mei vor avea o viata lunga in anul acesta. Ca si acarienii de prin covoare…

Gandul zilei: in alti ani, in preajma sarbatorilor de orice fel, ne faceam cadou hainute, parfumuri, bijuterii, mobilier de gradina, chestii decorative sau alte nimicuri care sa incante ochiul si sa delecteze sufletul; acum ne-am „cadorisit” Kosmodisk, tensiometru, glucometru, ochelari de vedere pliabili, multioocker si grill pentru gatit dietetic, plus o multime de bulinute serioase, care nu-s de ciocolata ci contin substante medicamentoase.

Ne-am modernizat, am evoluat? Sau doar ne-am ramolit?…

Important e ca vom paste fericiti, ca verdeturile nu cresc nici glicemia, nici colesterolul.🙂

11 responses »

  1. Am avut fiecare vremea lui pentru excese şi trai la limită, acum achităm facturile tinereţii.🙂
    Şi totuşi unii am rămas tineri pe dinăuntru, ne tratăm cu cele mai puternice antibiotice lichide: Ţuicomicină Forte şi Coniacal Extra.😀

  2. Eu revin off topic sa anunt ca dna M Radulescu a reusit sa ma enerveze si pe mine de nivel ca i-am pomenit numele in scris de vreo 3 ori, (desi desigur stiu ca e contraproductiv si mai bine o ignoram), insa nu reusesc sa ma abtin sa nu-i mai pomenesc numele inca o data aici, cu promisiunea ferma de a o ignora cu desavarsire de acum inainte plus cu afirmatia ca imi retrag orice atitudine indulgenta bazata pe ideea ca ar promova libera exprimare artistica deoarece este intr-adevar o persoana lipsita de minima competenta necesara de a promova artele de orice fel, iar jurnalismul sau blogging-ul nici atata.

Lasă un răspuns

