Leapsaaaa!!

Standard

www_poze-haioase_ro__1197556992_352384Circula printre cunoscuti o leapsa care seamana cu un interogatoriu de-ala cu lampa-n ochi, ca la Gestapo.  Initial am dat sa zic „pas”, apoi m-am gandit ca ceva coerent tot nu pot sa scriu la ora asta. Intre doua drumuri la pacienti, o eructatie donata generos pe umarul halatului si ceva cotorogeli de truse pregatite pentru sterilizare hai sa incropesc niste raspunsuri.  Daca la sfarsit portretul nu seamana cu subsemnata considerati ca-s un fel de Picasso in perioada albastra. Sau mai bine nu cititi, ca tot n-o sa aflati nimic interesant, nici CNP-ul, nici in ce banca am caseta de valori…

Am gasit leapsa la Potecuta si la Ana Maria, ca sa stiti pe cine sa injurati pentru idee.🙂

Daca eram o luna -eram sigur o luna plina; sau macar una plinuta…

Daca eram o zi a saptamanii -eram  zi de sabat, deci de odihna, indiferent de care religie vorbim.

Daca eram o parte a zilei -evident ca eram miezul noptii, atunci ma simt in elementul meu!

Daca eram un animal marin… De ce Marin si nu Sorin, Florin, Dorin …? Bine, hai sa iu serioasa: eram Marea Bariera de Corali!!

Daca eram o directie– sigur nu eram „Directia a cincea”!

Daca eram o personalitate istorica -Eva, clar, ca sa n-am rivale si nici termeni de comparatie!

Daca eram o planta– Buruiana, adica? Exclus! Deci as fi fost cel mult planta piciorului drept, cu platfus cu tot!

Daca eram un lichid– alegeti voi ce credeti ca mi se potriveste intre lichid de frana, antigel si bere cu lamaie!

Daca eram o piatra – sunt prea modesta ca sa zic diamant albastru, asa ca zic Piatra Craiului.

Daca eram o pasare – barza! Macar as fi avut picioare lungi…

Daca eram un instrument muzical- hahahaaaa, ce gluma buna! Eu si muzica!! Cel mult toaca de la biserica, mai mult n-as fi putut.

Daca eram o emotie -pai cred ca eram starea aia cand te taie o nevoie urgenta si n-ai unde si strangi din dinti si te intrebi cat de tare o sa puta daca-ti dai drumul pe tine, ca n-ai mancat petale de trandafir la micul dejun.👿

Daca erai un sunet -eram sunetul scrasnitului din dinti in somn, ceea ce am practicat pana de curand, pana a disparut si somnul, si dintii.

Daca eram un element -eram in elementul meu! Sau un element de calorifer.

Daca eram un cantec– eram o tacuta profunda!

Daca eram un film– musai eram (in ) unul cu Bruce Willis!!

Daca eram un personaj de fictiune -eram „ala negru de respira greu”.

Daca eram un fel de mancare -eram ceva picant-picant-picant si cu mamaliga.

Daca eram o aroma– Chance de la Chanel!!

Daca eram un gust– eram un bun-gust desavarsit!

Daca eram o culoare -„un al-ba-struuu in-fiii-nit”…

Daca eram un cuvant – NU!

Daca eram o expresie a fetei– eram exact aia de la avatar, ma reprezinta perfect.

Daca eram o materie de la scoala– eram materia cenusie, singura care mi-a folosit.

Daca eram un personaj de desene animate – Gopo! ca „Go, Planet” necesita prea multa energie..

Daca eram o forma – eram piramida, una fara faraon dar care ascute lamele bine.

Daca eram un numar– ne, ne, neee, nu zic 69 nici moarta! Zic 7.

Daca eram o masina -Q7! Desi mi-e teama sa nu ma aleg doar cu…iq 7!

Daca eram o haina-eram camasa de noapte din satin , cu halat de matase. Sau invers..

Inainte sa faceti misto de mine incercati-o si voi, sa vedeti ce grea e.

Un weekend minunat va doresc si un 1Mai petrecut muncitoreste!

23 responses »

    • M-a interesat numai sa iasa comic, ca doar nu-mi faceam CV-ul pentru angajare.🙂
      Bun venit in vizita. Si o intrebare: de ce Piratul Cinefil? Esti pirat de-ala cu un singur ochi sau…piratezi filme?🙂

      • 🙂 bine te-am gasit, pirat pentru ca intr-o vreme la inceputuri de blog pasionat de filme intram des pe piratebay deci ai ghicit o parte😀 mai departe ma indentific cu personalitatea fioroasa cu un ochi critic asupra filmelor (cand cu stangul cand cu dreptul)

    • Daca ai sughitat prea mult ti se trage de la berea cu lamaie rece, nu de la injuraturi. Cine-si permite sa injure Potecuta?
      Nu, n-am vazut marea. Doar muntele, pe geamul de la bucatarie.

    • Fiecare DACA e o ipoteza, una absolut neplauzibila pentru mine. Nu puteam sa fiu decat ce sunt, sau si mai rau de atat. Dar daca astea-s regulile jocului, m-am conformat. Numai bine si spor in toate si tie!

      • din MINULESCU Nu sunt ce par a fi –
        Nu sunt
        Nimic din ce-aş fi vrut să fiu!…
        Dar fiindcă m-am născut fără să ştiu,
        Sau prea curând,
        Sau poate prea târziu…
        M-am resemnat, ca orice bun creştin,
        Şi n-am rămas decât… Cel care sunt!…

        SEARA MINUNATA…

  1. Bre, leapşa asta-i un fel de a-ţi găsi subiecte de-a te da pe blog. Că-n rest, de-njurat, las’ că ştiu io pe cin’să-njur, nu te-ngrojora! Şi hai, dacă ai ceva de zis, zi-o şi lasă-mă cu hohaieli din astea cu leapşa pe ouate!

    • Daca am blog, ma dau pe el, ce sa fac, ca pe gheata n-am unde! Uneori trebuie sa ne mai si jucam, ca prea suntem seriosi, crispati si cu injuratura pe buze toata ziua. Si n-am nimic de zis, doar vorbeam discutii. Taaare as vrea sa te vad facand o leapsa! Chiar si pe ouate!🙂

      • Adelină, ce pot spune e că răspunsul tău e înţelept, măsurat şi cu haz în egală măsură. M-ai umplut de respect! Şi asta fără nicio urmă de glumă!

  2. Ff creativ ! Am stat sa ma gandesc ce as raspunde si eu la Leapsa asta dar nu mi-au venit asa idei prea interesante !

    Insa tot in spiritul sprijinirii dezvoltarii artelor mi-a venit o idee originala dupa ce am citit un articol de pe blogul lui Raul Ghiran in care acesta se vaita cum diverse categorii socio-profesionale din Romania fura din avutul poporului si vand pe eBay ce au furat pt
    imbogatire personala, si zicea ca si lucratorii sanitari fura echipament medical din spitale…si la inceput m-am mirat ca nu cred ca exista asa o piata neagra ff larga de desfacere pt bisturie sau ecografe de uz personal, iar consumatorii de droguri care ar putea folosi o seringa din cand in cand sunt totusi mult prea saraci pt a putea sa le
    cumpere…deci de unde profitul ? Insa mi-a venit ideea ca asa cum unii poate fura niste surcele din vreo padure si fac din ele micute obiecte decorative pe care dupa aia totusi le poti vinde la un pret destul de bun pe Internet, (ca materia prima e mai ieftina insa deja prelucrata genereaza un profit mai mare), poate lucratorii sanitari cu inclinatie artistica ar putea utiliza catgut si tuburi de plastic, chiar si alte instrumente mai metalice ca sa creeze sculpturi de arta moderna super-valoroase si au si cui sa le vanda, ca vad ca sunt destui parlamentari si alti oameni realmente bogati care sunt amatori de a cumpara obiecte de arta si astfel se sprijina dezvoltarea comertului de arte, un domeniu ff profitabil plus de super-lux ! Si i-am zis ca vin sa te intreb daca crezi ca e o idee buna ! Chiar am inceput asa sa-mi inchipui o sculptura mobila de tip Calder cu bisturie agatate de firede catgut, plus o instalatie si mai moderna interactiva ca la bienala de la Milano, cu un ecograf in centru si un artist care sta cu instrumentul de la ecograf in mana si roaga publicul spectator sa interactioneze cu el sa-i toarne gel din ala de ecograf pe sonda aia si din cand in cand el isi face ecografie asa ba pe inima, ba pe abdomen, si vizitatorii se uita
    la ecran si se mira asa incantati de ce apare acolo, ca oricum nu e ceva prea usor de inteles, exact ca intr-o arta ff moderna de ultima ora !

    • Ma rog asta ultima interactiva nu e asa de usor de vandut pe eBay ca trebuie sa vinzi si artistul odata cu ecograful si e mai dificil, insa poate se poate demonta ecograful in sine si se pot reasambla componentele lui lipite asa pe niste cartoane in minim 4-5 tablouri mai mari de 2 x 1,5 metri (cu pret initial de vanzare la licitatie pe eBay intre 35 000 si 50 000 euro/bucata, ala cu ecranul fiind cel mai scump) si vreo 10 mai mici de cca 0,75 x 0,5 m (vandabile intre 5000 si 7500 euro), asa gen basorelief asa mai 3D,
      toate unicat desigur…

      Aoleu ! Sa nu cumva sa spui la colegii tai de sindicat sa inceapa sa fure ecografe si sa le vanda prelucrate artistic la parlamentari, si sa zica toti dupa aia ca a fost ideea mea !

      • Insa numai cand ma gandesc cate martisoare se pot face din catgut legat in fundite sau rasucit asa in spirala ca o scoica ma apuca ameteala !

    • Doamne, Rudolpf, ce idee si pe tine! Cum sa vindem un echograf? Pai abia avem cu ce ne face treaba, ce sa mai si scoatem la vanzare! Da’ de un laparoscop la tzipla esti interesat? ;))

      • Ha ! Ha ! Nu, zau, dar ma enervasem de articolul ala care prezenta diverse exemple cum si ce fura fiecare din Romania, asa luat pe profesii, si zicea ca personalul sanitar fura instrumente valoroase si am inceput sa ma intreb ce naiba sa faci cu un instrument din asta daca te decizi sa-l furi, si a devenit asa ca o problema legata de un furt de opera de arta care se stie ca nu poate fi comercializat, plus am gasit o rezolvare pe invers, de a crea o opera de arta autentica dintr-un aparat cu care nu ai avea altfel ce sa faci si pt care nici nu ar exista piata de desfacere reala…pt ca Raul zicea ca il poti folosi la un cabinet particular, insa mie mi se pare clar ca la un cabinet particular se castiga mai multi bani mult mai usor decat sa se chinuie cineva cu un ecograf, sau cine stie ce insyrumente complicate, de ex cred ca se pot castiga mai multi bani cu 20 de pacienti pe zi a cate 20 de minute fiecare la care doar te uiti atent in ochii lor si le ghicesti un pic in palma contra cash plus le vinzi si un ceai reteta originala ambalata frumos, (si se poate efectua si etic elegant, adica nici macar nu zic ca ar putea fi sarlatanie, daca stii sa te limitezi la ce trebuie si cum trebuie), decat sa te chinui cu ecograf si inca si unul vechi furat plus dupa aia sa mai trebuiasca sa iti asumi raspundere unde naiba sa-i mai trimiti sau cum sa le explici si ce sa le zici plus sa scrii si retete, bani pe echipament, bani pe hartie, bani pe stampile, bani pe formulare si impozite si nu mai stiu ce computer, si gel de ecograf, si servetele de sters gelul, zau…chiar am incercat sa ma gandesc din punctul de vedere al unui lucrator sanitar chiar si hot, pai
        cine rezista la asa efort si chinuiala si cheltuiala, mai ales daca e hot ?! Un hot total incompetent desigur ! Plus si clientii pleaca suparati si nervosi…pe cand daca tot esti hot, macar sa valorifici ecograful ala ca lumea atat pt tine cat si pt societate, creezi o opera de arta si o vinzi la parlamentari si e cu Happy ending !

  3. ..pe asta o incerc și eu, dar sigur nu pe blog. Tu esti delicioasa, dar oare ce s-ar mai putea spune? Fug la potecuta sa vad ei ce minuni i-au iesit din căpșor. Si pe asta am citit-o cu glas tare, deci azi am avut club de lectura cu subiectul „Adelina”

Lasă un răspuns

