Miracol!

Standard

Azi e ziua oficiala (de nastere? de nume? de comemorare? naiba stie…) a comunei mele. Asa ca se lasa cu balci, spectacol, discursuri oficiale si -evident!- o slujba cu un sobor de preoti. Eu mi-am anuntat absenta de la festivitati pe motiv de lene, dezinteres si canicula. Da’ un gratar in cintea ulitei satului tot o sa prestez!

Daca de program cultural-spiritual n-am parte, mi-a dat Dumnezeu in schimb (pentru buna purtare, desigur) un mic miracol. Unul „mare cat inima mea”. Ete:

IMG_4467

IMG_4468

Nu e minunat? Eh, daca avea si chipul lui Arsenie Boca si mai si lacrima, om ma faceam! Ce pelerinaj as fi organizat… Sau macar l-as fi pus in piept, in loc de ecuson, la acreditarea care incepe maine…

Unii ofera un inel , eu va ofer un cartof. Mare cat inima mea! Il doriti natur sau prajit?🙂

28 responses »

  1. Caniculă? Câte grade?
    Tocmai citeam la un fost coleg originar din Rep. Moldova o expresie care tare mi-a plăcut” e hramul satului!”. În sensul că a demisionat Ministrul Educației de la Chișinău și elevii sunt fericitiți că vor putea copia la Bac. E framul satului, nu alta!
    Petrecere frumoasă!

    • Muuulte grade. Asta acum doua zile, ca ieri a fost chiar frigulet. Altadata se succedau anotimurile trimestrial, acum vad ca o fac cam zilnic, pleci dimineata de acasa si nici nu stii cum sa te mai imbraci. Ciudata vreme, ciudate vremuri!
      Astia de la Chisinau demisioneaza toti? Sa vezi srbatoare nationala!🙂

    • Imbarzoiata? Asta din ce limba e? Asa se vorbeste printre blocuri, in capitala? Ca pe ulita mea n-am auzit ‘neologismul’ asta…😉
      Daca trec pe afis ca toti pelerinii vor fi ‘impartasiti” c-o tuica de Valeni, crezi ca am vreo sansa?

      • He, he! Te lăudai că ai devenit un utilizator al DEXonline. Şi pe urmă nu-i neologism, Doamne feri, ci-i arhaism. Uite un citat:

        Când a auzit baba de …, i-a zvâcnit inima… caci îi curgea ochii dupa dânsele, când le vedea asa de zdravene si bârzoete…

        Aşa că las-o cu blocurile din Bucureşti şi vezi de Ion Creangă, Povestea Poveştilor! Dacă tu crezi că poţi raporta tot ce mişcă la „uliţa ta”, păi nu prea ai vreo şansă!😯

Lasă un răspuns

