O noua „capodopera”

Standard

Numai munca si iar munca nu se poate. Ca nu suntem roboti, trebuie sa ne mai si relaxam, nu? Cum acreditarea se pare ca-i ca si luata (oficial aflu maine) ne putem permite  si un ragaz pentru hobby-uri. Asa ca am schimbat vara indiana pe o metropola americana. Dupa trei zile de migala (cam trei ore pe zi) iata si rezultatul:

 

 

IMG_4465

 

 

 

Bine-mi pare ca l-am terminat, rau imi pare ca nu mai am nici un puzzle in rezerva! Si ca sa ma oftic si mai tare, am gasit la Lidl un puzzle de 4000 de piese si nu l-am achizitionat desi era la oferta, cu 30% reducere, deci costa vreo 40 lei. Tentatia a fost mare dar erau doua inconveniente majore: unul, ca n-am o masa asa de mare pe care sa-mi etalez maestria si rabdarea si al doilea ca era o imagine cu New York-ul noaptea; in traducere libera erau cam 3000 de piese negre si restul de 1000 erau negre cu puncte albe, adica geamuri luminate de zgarie-nori.🙂 ” Cumplit mestesug de tampenie”, ca sa citez din clasici!

Deci…pauza! Si de munca, si de hobby. Asta e, ma intorc la niste mah joange pe calculator! Seara buna sa aveti si sa va gasiti momente de relaxare.

23 responses »

    • Nu joc sah cu ardelenii, ca pana se hotatasc unde sa mute calu’ vine iarna si trebuie sa-l inhame la sanie, ramane partida neterminata. Eu joc mai mult ca la table, „pe repede-nainte”, sa nu-mi zduncin neuronul.🙂

  1. mai mult de 2 mii de piese nu facui. 4 mii e munca de sisif.
    Pt lucru, am avut un fel de planseta (din aia de se agata pe perete sa infingi hartii cu acte, ei bine eu lucrai pe ea, o luam in brate si la munca cu piesele de puzzle).

    • Eu am facut unul de 5000 dar mi-a luat vreo 2 saptamani si mi-a ocupat tot foisorul cu o masa de plastic.🙂 Am incercat sa montez pe covor dar nu ma mai tin balamalele, intepenesc dupa 3-4 piese.

  2. Eu am o problema cu a pune stop cand imi place ceva. Ma apuc de o carte, nu o las pana nu termin, incep un serial, nu-mi ridic fundul din fata laptopului decat in caz de forta majora si acela nu este ca ar plange Maria sau catelul de foame, sa nu se termine nessul din cana si tigarile. Iti dai seama ca am vazut Anatomia lui Grey 7 sezoane fara sa dorm? :)))) Deci, un puzzle de cateva mii de piese m-ar duce la spital iar tu nu esti aici sa-mi dai una sa ma trezesti! :)))

    • Bine ca nu ti-ai propus sa vezi tot serialul „Tanar si nelinistit”, ca nu erau deat vreo… 8000 de episoade!🙂 Cu vizionatul n-am rabdare, stau si ma minunez acum cum naiba de pierdeam o noapte intreaga uitandu-ne la „video”, de nu mai stiam dimineata ce filme am vazut! Dar la puzzle sau alte lucruri de migala nu rezist tentatiei, ma fura rau peisajul.
      Cam cum ar fi sa punem de-un puzzle urias pe plaja, la 2 mai??🙂

  3. Imi starnesti si mie pofta de puzzle-uri!!😀 de multa vreme spun sa imi iau unul maare, sa ma tina ocupata cat mai mult timp. O sa urmaresc si eu ofertele, poate ma pricopsesc cu unul.

    • Cele de la Lidl mi se par foarte convenabile la pret si bune calitativ, se imbina perfect. Asa ca merita! Cu 20 de lei iti umpli timpul liber o saptamana intreaga, e mai ieftin decat sa iesi la mall sau la terasa.🙂

  4. Da câtă răbdare poa’ să fie-ntr-un singur om adică tu?😯
    Eu am o curiozitate, îi întreb pe toţi cei care fac puzzle cu muuuulte piese. Acum ce faci cu ăsta? Îl strici? Am auzit la împătimiţi ca tine că e un fel de lipici special care se dă nu ştiu cum şi ridici puzzle-ul de jos ca pe tablou şi aşa rămâne. Dacă te-am întrebat asta şi data trecută, mă ierţi, da?
    Bravo!

    • Pe mine ma deconecteaza, ma rupe putin de nebunia si agitatia zilnica. La inceput imi zic ca n-o sa reusesc sa-l asamblez, apoi ma bucur de fiecare piesa pusa la locul potrivit, de parca as fi gasit o comoara. Sunt cam ca gaina babei din poveste, care a plecat dupa comori si s-a intors mandra cu o margica.🙂
      Dupa ce le termin, le stric si le pun in cutie. Sper sa le las mostenire nepotilor. Macar atat…

  5. Faină pasiune! Nu cred că aş avea răbdare, dar îmi închipui cât este de relaxantă această ocupaţie, mai ales după o zi stresantă la serviciu. Am văzut la cineva nişte puzzle-uri tare frumoase, înrămate şi mi-a plăcut ideea.
    Mult succes în continuare! 🙂

Lasă un răspuns

