Superacreditat!

Standard

Saptamana trecuta v-am spus ca suntem sub asediul comisiei de acreditare a spitalelor. Eu, sincer, n-am avut mari emotii; cat de carcotas sa fie cineva cat sa nu ne acorde cele minim 51 de procente necesare pentru prima acrditare, urmand ca la urmatoarea, peste 5 ani, sa indeplinim 75% din barem? Dar lumea a muncit (unii chiar zi-lumina), s-a straduit si totul a iesit foarte bine.

Asa ca am placerea si mandria (dar nu si meritul!) de a va anunta ca am luat acreditarea cu vreo 98% din barem! Adica, din cele vreo 2000 de puncte din listele de verificare am avut doar vreo 30 de „neconformitati” iar o parte din ele s-au si rezolvat pana la plecarea comisiei. Suntem tari sau nu? Membri comisiei au fost chiar impresionati, ne-au spus ca au vazut foarte putine spitale de nivelul nostru (adica un biet spital orasesnesc, de stat, nu privat) atat de curate, bine organizate si intretinute. Deci se poate, cu bunavointa si bun management, chiar daca banii sunt putini si vremurile destul de tulburi!

Si ca sa nu ziceti ca ma laud degeaba, pun si cateva instantanee din sectia mea. Nu sunt nici cosmetizate, nici macar prea bine ales unghiul de fotografiere findca bateriile aparatului trageau sa moara si m-am grabit, n-am mai stat sa studiez detalii. Spuneti voi daca va place ce vedeti si spuneti si ce nu va place, dati-ne idei sa ne imbunatatim activitatea.

Reanimarea nou-nascuti, un fel de „camera comorilor” pazita cu strasnicie sa nu intre intrusi sau bacterii ucigase:

IMG_4484

 

IMG_4470

IMG_4469

Biberoneria, adica „catering”-ul pacientilor mei.🙂

IMG_4472

Un salon oarecare din maternitate:

IMG_4476

IMG_4477

Sala de tortura, adica travaliul in care prichindeii fac ultima repetitie pentru intrarea in scena:

IMG_4478

Sala de nasteri, „Marea Premiera”!🙂

IMG_4474

Holul sectiei. A se observa ca avem si mascota, adica o barza! Si o superstitie proprie: ca sa-ti mearga bine si sa fii scutit de ghinion trebuie , la intrarea in tura, sa calci cu piciorul drept pe capul sarpelui imprimat in pardoseala.🙂

IMG_4473

Sala de mese.N-avem candelabre de Murano dar nici gandaci de bucatarie.🙂

IMG_4475

Sala pentru vizitatori. Fiind o sectie cu risc crescut , accesul vizitatorilor este restrictionat, dar ei pot vizita pacientele in aceasta incapere:

IMG_4479

O trupa de soc(si groaza?🙂 ): eu si seful meu!

IMG_4491

Si piesa de rezistenta: succesul profesional sau „produsul finit” , gata de livrat la domiciliu:

IMG_4485

In speranta ca v-am facut o impresie buna, in eventualitatea ca aveti vreun precontract semnat cu barza, nu ne ocoliti, va asteptam cu drag!

 

56 responses »

  1. Adelina ,doamna draga , esti frumoasa! Am zis!
    Iar la matale vin , chiar daca ma astepti , numai in vizita…ca la maternitate nu mai poci , s-o dus baba cu colacii , daca me-ntelegi matale!😛
    Mie una mi-a placut tare mult curatenia.Mi-a placut si mobilierul si felul in care era asezat in camere. Desi stiu foarte clar ca intr-un spital totul trebuie sa fie alb , am o singura „obiectiune” : nu puteti pune niste stickere de alea faine si colorate , pe pereti? Adicatelea nu tre’ sa fie neaparat cu personaje de povesti sau alte caractere de desene animate,dar parca niste flori sau pur si simplu sa fie un singur perete de incapere alta culoare , parca ar aduce mai multa veselie si lumina in albul ala de te orbeste. Zic si eu , daca tot ai cerut niscai sugestii!😀 Ori niste mobilier mai colorat sau cearceafuri colorate….ceva d egenul.Olecuta de culoare!
    In rest mi se pare foarte frumos si tocmai de aceea urez tie si echipei din care faci parte ,sincere felicitari , va aplaud si sa o tineti tot asa! Se vede treaba ca munca v-a fost rasplatita asa cum se cuvine si va doresc mult succes in continuare! Bravo!

    • Maa, nu ma face sa rosesc cu asa compliment!Cred ca e influenta ghiveciului cu floarea-soarelui, de deasupra capului, zau.🙂
      Cine stie, daca o sa te pricopsesti cu vreo nora de prin Prahova si o sa vizitezi maternitatea noastra in calitate de bunica?
      E adevarat ca mai avem putin de lucrat la „finisaje”, si noi de dorim mai multa culoare in sectie. Dar lenjeria de pe patuturi este verde, cu broscute testoase iar pe pereti am mai lipit noi cateceva, inca mai cautam niste postere haioase. Din pacate nu ne da voie cu flori in sectie, ca tare ne-am fi dorit si o mica sera.Da’ cica aduna praf!…

      • Nu am fost atenta la paturici , mea culpa!
        Florile sunt alergeni declarati , deci nu la plante. In schimb exista postere ce se pot lipi si infrumuteseaza aspectul mult prea alb. Dar da , cine stie? Daca am sa am urmasi cu mamica din partea aceea de tara , zau ca mi-ar place sa nasca intr-o institutie ca cea in care lucrezi.
        Daca ai vedea cum arata maternitatea in care am nascut-o pe furia roz , te iei cu mainile de cap😦

  2. Adelina, dupa ce te-am vazut, simt nevoia unui control facut de seful tau. :)) E ginecolog sau pediatru? Nu conteaza ce e, in mintea copiilor am dat! :)))

    • Daca ai peste 18 ani seful meu o sa te trimita la alta specialitate, ca e pediatru.🙂 Si-apoi noi, la varsta si intelepciunea noastra, iti dai seama cam cum am aborda problema: „tinere, pe vremea noastra…”🙂

      • Doar in buletin am peste 18 ani, ti-ai dat seama de asta dupa comentariul lasat, daa? :)))

      • Nu ți se pare normal?
        Sincer, deși cândva mă pregăteam să dau examen la medicină, aparatura medicală nu mă mai impresionează, poate și unde am tot văzut, în condiții măcar asemănătoare cu cele de la voi. Mi-aș dori să nu mai trebuiască să mai văd, decât în fotografii.

    • Desi multi spun ca nu se poate, uite ca noi am dovedit contrariul. Si ma bucur pentru asta, poate e o lectie si pentru altii. In doi ani am ridicat o aripa noua de spital, am modernizat ce era vechi si au demarat lucrarile pentru inca un pavilion, pentru sectia de fizioterapie, care speram sa fie gata in iarna. Cum sa nu fii mandru! Si cum sa nu te bucuri, ca pacient, ca poti fi tratat intr-un spital modern?
      Multumim de urari si felicitari!

  3. Ești frumoasă,Adelina și cred că ești și dedicată meseriei.
    Cât despre restul pozelor,m-au impresionat plăcut,deci chiar se poate,felicitări!
    …ok…nici șeful nu-i de lepădat.

    • Nu sunt cel mai constiincios om de pe pamant, ca n-am sange de japonez, dar nici nu-mi place sa-mi bat joc de munca mea. Cat imi iese bine si cat rau, las pe altii sa judece, eu ma straduiesc.
      Multumim de apreciere. Daca faceam poze din tot spitalul iesea o imagine de ansamblu si mai frumoasa.
      Iar seful…e seful! Bine ca n-am avut „noroc” de unul coleg de scoala cu Matusalem!Asa, eu sunt decana de varsta (si etalonul de intelepciune? )🙂

    • Pai la asa program all inclusiv cum sa nu profiti! Numai jacuzzi si spa n-avem, in rest… :)Ca sa nu mai spun ce parc frumos avem in curtea spitalului!
      Bun venit in vizita si multumesc de comentariu.

    • Multumesc, Petru. Cine stie, poate vreodata, in drum intre Ploiesti si Brasov, pe DN1 A, te apuca vreo ameteala la trecerea prin Valeni si ajungi la noi la spital (nu ca ti-as dori!). N-o sa ajungi la maternitate, dar si restul spitalului e frumos iar eu as putea fi prin curte.🙂

    • N-am avut ocazia sa constat personal cum arata maternitatea din Ploiest dar stiu din spusele pacientelor ca nu-i deloc o incantare. Poate ca un spital mai mic se administreaza mai usor? Sau poate aici sunt oamenii mai gospodari si mai devotati?…
      Si zii, se asorteaza moaca cu_cuvintele?🙂 Ne-om „meet” vreodata si personal…

      • Maternitatea arata jalnic pentru ca cred ca nu s-a renovat cam nimic de la deschidere incoace. Cimentul ala sinistru de pe jos iti da o senzatie de mizerie absoluta. Si da, exact asa imi imaginam ca arati!🙂

  4. Arata foarte bine totul, bravo! Exact cum spui si tu, daca vrei, poti face si treaba excelenta. Acum doua duminici am fost la Cheia dupa flori de rododendron.La intoarcere l-am oprit special pe sotul meu in fata maternitatii din Valeni de Munte, am recunoscut-o din pozele tale. Sotul meu mi-a zis ca-s dusa putin cu capul daca am oprit masina doar ca sa privesc de peste strada un spital! Dar a meritat, si curtea arata frumos! Bravo voua!
    O sa recomand maternitatea copiilor mei, daca se vor hotara in privinta copilului ( sper eu cat de curand, dar sper degeaba🙂 )
    Cu mult drag,
    Leea

    • Ooo, draga Leea, e cel mai frumos lucru pe care l-am auzit in ultima vreme! Daca am convins pe cineva sa se opreasca o clipa in fata spitalului ca sa-l admire, poate ca o sa-i conving si pe altii sa intre si sa se trateze daca au nevoie; nu suntem vreo clinica de renume dar suntem competenti (pentru nivelul nostru de spital orasenesc, nu mare clinica), amabili si binevoitori. Cat despre maternitate pot sa garantez ca serviciile sunt excelente. Tu convinge-i sa vorbeasca cu barza si promit sa-ti „livram” cel mai frumos si genial nepot, unul care sa planga cel putin in trei limbi straine!🙂

      • Buna, da, dulceata este foarte buna! Am mancat o data la niste prieteni in Cheia si mi-am propus sa fac si eu. Si asta am facut acum, 4 borcanele de dulceata pe care le-am impartit frateste cu cei cu care am fost la cules, adica noi, copiii, si nasii lor. Nu am avut prea multe flori, asa ca m-am zgarcit, dar a iesit destul de buna. Restul le-am uscat pentru ceai. Nu am adunat foarte multe pentru ca din pacate rododendronul se trecuse, cu greu am gasit cateva parcele roz. Dar urcatul si plimbarea pe creasta a meritat tot efortul! Plus berea si ciorba de la cabana Ciucas🙂. Pacat ca drumul pana la Muntele Rosu este atat de stricat, si nu cred ca sunt sperante sa mai fie refacut. In privinta berzei, slabe sperante, chiar si cu promisiunea limbilor straine, da om vedea🙂

    • Pe bune? Il cunosti pe Sefu’? La cat e de mare nici nu-mi vine sa cred ca a fost si el vreodata mic. :)Pai da, ca e ploiestean de-al tau si cam sunteti de-o varsta…
      Cat ma costa sa-mi pui o pila? :))

      • Il cunosc, e prieten foarte bun cu un prieten de-al nostru, da suntem de o varsta. N-am ce pila sa-ti pun ca nu prea ne mai invartim in aceleasi cercuri ca sa zic asa🙂 Nu stiu de ce dar am impresia ca il poti tu invata pe el niste meserie. Multa.😀 Poate pentru ca stiu ce facea in vremurile cand ar fi trebuit sa invete :)))))))

      • Tot ce a facut in urma cu 10 ani e prescris deja, deci nu ne influenteaza judecata.🙂
        Si ce crezi ca eu, pe vremea cand ar fi trebuit sa invat stateam doar cu nasul in carte? De invatat cu adevarat inveti doar cand ajungi „pe baricade”, cand iti dai seama ca nu-i de joaca, chiar sunt asteptari de la tine. Pe aia care stiu meserie doar din carti nu pun prea mare pret si pana iese la pensie tot o sa se sature invatand.

  5. Felicitari ! Plus de mult nu am mai vazut un sef asa totusi tanar, si calm, chiar relativ sexy. Zau, indiferent de ce domeniu de activitate am abordat eu personal, vasta majoritate a sefilor mei erau batrani, garboviti, ridati, si ff stresati ! (Sper ca nu din cauza mea.)

    • P.s. daca zici si de fizioterapie…zau, oare e in proiect cumva pe viitorii 35 de ani si un azil de batrani ? Ca eu am inceput sa imi fac o lista de acreditare personala a situatiei azilurilor de batrani din diferite regiuni ale lumii, si parca as pune pe lista si Valenii de Munte…sper ca vor continua sa fie ilegale eutanasia si suicidul asistat ca altfel va scot de pe lista…zau, e din ce in ce mai greu sa gasesti un coltisor in UE care sa indeplineasca toate criteriile mele de acreditare…daca in viitorii 35 de ani se va acredita si o mica filiala de universitate pe
      acolo, nu conteaza in ce domeniu, sa fie asa mai mult tineret studentesc in preajma, eventual doritor de a a face voluntariat si cu batranii, desigur de nivel intelectual si de socializare, de ex sa ma scoata la plimbare in parc si sa-mi povesteasca ce au mai auzit ei asa la scoala, pe Internet, etc, ca sa imi mai mentin si eu vocabularul…zau, eu chiar as pune Valeniul pe un loc superior pe lista…mai urmaresc ce si cum pe viitorii 35 de ani…

    • Am vesti bune pentru tine: intentionam sa oferim in viitor si ingrijiri paiative si pentru batrani! Daca nu te grabesti si esti dispus sa ne mai astepti vreo 2-3 decenii cred ca vom putea sa-ti satisfacem toate pretentiile. Doar ca seful meu n-o sa mai fie atat de tanar.🙂 Universitate n-avem in Valeni, dar e un liceu chiar langa noi si nu toate elevele sunt minore.Plus ca avem si noi voluntarii nostri in spital! Deci pune-ne in lista de optiuni.🙂

  6. gata, remarcai si sefu😉 . Deci pas mal du tout, cum zice francezul. Daca nu pot merge eu la o consultatie, atunci vin cu fiica mea, care parca ar tusi ( desi as fi o mincinoasa ca ea de 4 ani nu a fo bolnava)

    • Fotografiile mele nu-s prea reusite dar sper ca am surprins esenta: modernizare, curatenie, amabilitate si servicii de calitate. Si multa modestie, desigur!🙂
      Bun venit in vizita si multumesc de aprecieri.

  7. ma tot codesc sa imi programez o vacanta si mi as dori o la munte. cum domnul bebe din burtica s a decis sa ma consemneze la domiciliu mai mult, mai ca mi as programa vacanta spre sfarsitul anului, cand isi va face aparitia. si poate ma nimeresc in zona la voi sa fii la primire🙂. frumoasa si destoinica treaba ati facut acolo! sunt sigura ca se poate si in alte parti daca se vrea.

Lasă un răspuns

